Goedenavond dames.
Zo, ik ben d’r weer. Tassen vol folders en boekjes rijker en lekker moe van het slenteren. Ik heb ook bij iedereen en overal meegedaan met de prijsvragen, dus mocht ik winnen, ben ik het hele jaar op vakantie. Ha, ha.
Het viel me trouwens op, dat het bij de Turkije stands bijzonder rustig was vandaag. Ik weet natuurlijk niet, hoe het de rest van de week is geweest.
*Trouwens, d’r was ook een stand van Kusadasi met levensgrote foto,s van “MIJN” hotel. Dus ik er naar toe en kom aan de praat met een van hun, bleek hij een ex-ass.manager van dat hotel te zijn. Hij heeft me van alles verteld. Vroeg bij wie ik geboekt had enzo en hij vond dat ik een goede keus had gemaakt. Dus JOEPIE.!!!:biggrin: *
*Kom ik verderop bij een stand van Hotel Antique Roman in Alanya en kom daar ook weer aan de praat met iemand van dat hotel, omdat ik net aan mijn manneke stond te vertellen, dat dit hotel mijn 2e keus was als Kusa niet door zou gaan. Ging het om de Front Office Chief. Ik vertelde hem ook zo van mijn keus en zei hem, dat ik nog wel wat voor het najaar zocht. ( Wordt denk ik Spanje
maargoed!) Gaf hij mij zijn visitekaartje en als we dan zouden komen, moest ik naar hem vragen en dan zou hij zien, wat hij voor ons kon betekenen. Ja, ja. Nou, aardig toch? *
Verder nog folders voor collega,s mee moeten nemen voor campings in Karintie en vakantiehuisjes voor autoreizen naar de Costa Brava
. Maarja, wel mooie tasjes en kofferlabeltjes aan over gehouden.
*Oja, en had ook nog een prijs(je) gewonnen bij de Shipholtaxi bij een soort memoryspel op de computer. Ik ding nu nog mee naar de hoofdprijs, een vakantie Gran Canaria, maar won nu alvast, ja ja, hou je vast, een kofferriem. Wauw!!!
*
Natuurlijk ook nog ff bij zoonlief langs geweest, maar die had het (gelukkig) erg druk, ook vanwege een prijsvraag en een aanbieding 2e persoon gratis.Volgens mij hebben die goede zaken gedaan daar, maar dat hoor ik nog wel.
*Zo, dit was even mij reisverslag van vandaag! Jullie verder ook nog een fijne avond en een goed weekend. *
*Groetjes.:slywink: *