Turkish Teatime deel 16 !!!

Goedenavond dames.

Zo, ik ben d’r weer. Tassen vol folders en boekjes rijker en lekker moe van het slenteren. Ik heb ook bij iedereen en overal meegedaan met de prijsvragen, dus mocht ik winnen, ben ik het hele jaar op vakantie. Ha, ha.

Het viel me trouwens op, dat het bij de Turkije stands bijzonder rustig was vandaag. Ik weet natuurlijk niet, hoe het de rest van de week is geweest.

*Trouwens, d’r was ook een stand van Kusadasi met levensgrote foto,s van “MIJN” hotel. Dus ik er naar toe en kom aan de praat met een van hun, bleek hij een ex-ass.manager van dat hotel te zijn. Hij heeft me van alles verteld. Vroeg bij wie ik geboekt had enzo en hij vond dat ik een goede keus had gemaakt. Dus JOEPIE.!!!:biggrin: *

*Kom ik verderop bij een stand van Hotel Antique Roman in Alanya en kom daar ook weer aan de praat met iemand van dat hotel, omdat ik net aan mijn manneke stond te vertellen, dat dit hotel mijn 2e keus was als Kusa niet door zou gaan. Ging het om de Front Office Chief. Ik vertelde hem ook zo van mijn keus en zei hem, dat ik nog wel wat voor het najaar zocht. ( Wordt denk ik Spanje :ninja: maargoed!) Gaf hij mij zijn visitekaartje en als we dan zouden komen, moest ik naar hem vragen en dan zou hij zien, wat hij voor ons kon betekenen. Ja, ja. Nou, aardig toch? *

Verder nog folders voor collega,s mee moeten nemen voor campings in Karintie en vakantiehuisjes voor autoreizen naar de Costa Brava :confused: . Maarja, wel mooie tasjes en kofferlabeltjes aan over gehouden.

*Oja, en had ook nog een prijs(je) gewonnen bij de Shipholtaxi bij een soort memoryspel op de computer. Ik ding nu nog mee naar de hoofdprijs, een vakantie Gran Canaria, maar won nu alvast, ja ja, hou je vast, een kofferriem. Wauw!!!:stuck_out_tongue: *

Natuurlijk ook nog ff bij zoonlief langs geweest, maar die had het (gelukkig) erg druk, ook vanwege een prijsvraag en een aanbieding 2e persoon gratis.Volgens mij hebben die goede zaken gedaan daar, maar dat hoor ik nog wel.

*Zo, dit was even mij reisverslag van vandaag! Jullie verder ook nog een fijne avond en een goed weekend. *

*Groetjes.:slywink: *

ik vond het ook rustig bij turkije, maar dat was bij sommige andere landen ook wel,.

ja ik ben dr weer, ik ben een beetje wakker…stuiter…stuiter…ben wakker…wat gaan we doen??
hahhaaa…heb ik nou altijd…nou ja.

ik vond het bij turkije ook redelijk rustig…was ook wel groots opgezet, maar ja, misschien veel repeters die toch al weten waar ze boeken?? ik ben sowieso meer van het internet boeken, maar goed. ik heb ook aan veel prijsvragen deel genomen, zou wel een reisje naar jordanie willen winnen…wie weet…?

fijn avond allemaal

Was er ook vandaag en geen voeten dus meer over.
Vond het ook bij de Turkije stands rustig en enorm druk bij de stands voor verre reizen,vooral het verre oosten.

Groetjes,

Hans.

Hallo Hans.

Nou dat is dat heel raar, want ik heb op die Turkijestands om me heen gekeken of ik je op de een of andere manier zou zien daar. Je had geloof ik al eens laten weten, dat je ook daar zou komen, maarja ik weet eigenlijk niet eens hoe je eruit ziet. Maar toch moest ik aan je denken. Gek he? Ha, ha. ha.

Ja klopt, dat het bij de verre reizen drukker was, maar ik vond het zoiezo niet zo druk als ander jaren.

*Maar het was wel weer de moeite waard en heel gezellig. :wink: :wink: *

Groetjes

Heb net effe bijgelezen, ga weer verder lekker naar bed toe en me voorbereiden voor de wedstrijd van morgen

Linda heel veel succes morgen en rust maar goed uit. Kun je fris starten.

Ik ga er ook mee nokken dus allemaal truste. :wink:

Zo dames, wat een bezoeken aan de VB! Ik moet er toch maar eens gaan kijken, volgend jaar dan, want voor dit jaar kunnen ze me toch niets vertellen(heb geboekt, ga wss niet meer dan dat, dus…)

Gister toch nog lekker afgesloten, gezellige avond bij zus-lief gehad, en dat maakt een hoop goed aan zo’n dag

@Linda: Hoop dat je een goede avond gehad hebt…

@Roanna: Meteen ffies gevraagd over het app waar ik heen ga??? Vind ik nou weer jammer dan… Wel gaaf om dat zo te hebben. En … wss heb je ook weer andere dingen gezien dan op de sites te vinden zijn

@Dia: Die komen komende week in de aanbieding bij B*****r Maar ze waren er nu al voor die prijs. Zo goed voor je haar man. En wat hebben jullie gegeten…sorbet oke, ik ben meer van de maaltijd zelf:VERTEL!!!

@Besmile: Heb ik het gemist, of heb je verteld wat je gewonnen hebt, anders…VERTEL!!!

@Cyn: Ik was dus weer in de buurt, weer niet langs gekomen, hihihi

Ik weet het niet meer, wat wie waar, maar vooral waarom…sorry:so:
Allemaal een fijne zondag

Goede morgen allemaal!
Gisteravond nog even naar de verjaardag geweest bij mijn schoonzus.
Nu nog rustig een bakkie achter de computer, dan nog maar snel even stofzuigen en dweilen want het feestvarken ligt nog in bed.
Hoop dat ze ons 's morgens nog wat met rust laten anders sjouw je dus werkelijk de hele dag.

@Beps
Gelukkig dat je het naar je zin hebt gehad bij je zus. Maakt een hoop goed toch?

Goeiemorgen!

**Goh terwijl ik dit typ schijnt het zonnetje naar binnen, lekker!!! Als het dan toch geen winter wil worden dan maar zomer :lol: **

**Vandaag een rustige zondag gepland, we willen vandaag besluiten welk hotel in Side het wordt en dan deze week gaan boeken. **

Tot later, nu eerst ff ontbijten.

Goeiemorgen allemaal, sorry voor het eventjes ego-bericht maar mn dag is goed begonnen: zonnetje schijnt en ASKIM WAS JUIST ONLINE !!! Lang geleden, anders bellen we omdat hij niet zo makkelijk meer op internet kan, maar deed toch eens goed hem te zien !

x

Ook een hele goede morgen allemaal.

Hier schijnt ook de zon lekker en het beloofd een mooie dag te worden.

@ Marion: Je zoon is vandaag toch jarig he? :king: Nou, van harte gefeliciteerd en maak er met z’n allen een leuke dag van.

@ Bep: Oh stom van me he, om dat niet even te vragen. :wacko: Maar ik heb nog heel wat foldertjes van de omgeving en dergelijke meegenomen, die ik vandaag eens lekker op mijn gemak ga doornemen

@Dia. Had je op de VB ook dat hotel in Side gezien Side park of zoiets? Vond ik ook heel mooi. Nou, succes ook met het uitpluizen van wat het moet worden vandaag.

Ik hou het verder ook maar lekker rustig vandaag. Ga ff een schoonzus helpen zoeken, voor haar en de hele meute om een reisje te zoeken. Zelf even foldertjes doornemen en zo gaat de dag wel weer om.

@ Sev: Goeide start van de dag voor jou dus

Fijne zondag allemaal.:wink:

Huh??? Ineens zoveel blokjes bij mijn reputatie. Aan wie heb ik dat te danken, al heb ik wel zo mijn vermoeden??? :lol: :lol:

Poeh, poeh, nou bedankt. Staat wel leuk zo! :thumbsup:

ik heb een reisgids/ info gids gewonnen van Kefalonia. Kefalonia is ook een griekse eiland. Dit eiland is ook erg in opkomst.

Goedemiddag allemaal,Hier schijtn de zon ook lekker door de ramen.

sevgilim,altijd lekker om je mannetje weer te zien he!!!Dus jouw dag kan niet meer stuk.

Marion,van harte gefeliciteerd met je zoon en een fijne dag gewenst.

Voor alle anderen een fijne zondag gewenst.

@ marion van harte gefeliciteerd met je zoon.

Zo morgen ga ik om een andere afdeling stage lopen van T**. ik Ben benieuwd hoe mij dat gaat bevallen

@Marion: Gefeliciteerd…jarig op zondag BLEHHHH Dan is je hele zondag naar de knoppen! Volgende week maandag is de puber jarig. Verleden jaar was dat op zondag, en het was het begin van alle ruzie en ellende…dit jaar mag hij het niet hier vieren(al hebben we op maandag wel een groepje vrienden die komen!!) Hoop dat je gezellige dag gehad hebt, en J ook een fijne verjaardag(en vertel hem maar dat TANTE BEPS hem feliciteerd hihi)

Nou het gaat hier steed mooier worden. Elke keer weer iets op zn plek/in orde gemaakt enzo… Het word nog eens wat(NEE geen foto’s hihi)

Laterzz

hey meiden…

heb bij gelezen…maar heb net echt zin om op iedereen te reageren, dus ik houd het kort. :wink:

@marion…gefeliciteerd met je zoon…!!

druk weekend gehad…gewerkt…gewerkt…gewerkt,…en net terug van voetbal kijken…dadelijk nog ff ‘‘noa de cafee’’

iedereen een fijne zondag avond…en tot morgen

xx

@ Linda1980: En hoe is je hardloopwedstrijd verlopen? Ging het een beetje en heb je nog wat gewonnen? Laat eens weten graag! :wink:

hoihoi allemaal,

@ marion: gefeliciteerd met je zoon.

Mijn neefje is ook vandaag jarig 3 jaar is hij geworden.
Lekkere kereltje is het ook.
Maar goed ik moet straks weer gaan werken en heb eigenlijk totaal geen zin, maar goed als ik er maar ben.

Iedereen een fijne avond en vannacht als het rustig is lees ik wel bij.
GRoetjes