Turkish Teatime deel 16 !!!

hoi hoi allemaal,
Zit weer eens in de nacht weer extra collega ziek.
Maar goed iedereen een fijne zaterdag als ik ligt te slapen.
Zondag ga ik weer de nachtdienst in. mijn eigen nachtjes.
Iedereen prettig weekend!!!

Groetjes jac

22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion2
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
14/05 Besmile
20/05 Turkije-fan
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
17/09 Crazymar
19/10 Sevgilim
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
11/01 Dettje

*Sorry Cyn en Dettje, weer onderaan beginnen!!!:unibrow: *

Goeiemorgen allemaal !

Ikke zo meteen op boodschap en dan eens naar het werk gaan zien. Echt leuk om zo laat eens te beginnen, langs de andere kant begin ik liever vroeger en heb ik liever vroeger gedaan. Maar ja, we klagen niet hoor !

Is nog niemand wakker hier ? Beps ? Waar ben je vroege vogel ?

good morning!
ik moet ook om 10.00 uur beginnen tot 3…deze sukkel uilskuiken heeft wel gezegd dat ze extra komt werken…:gluk:
nou ja, ben dr nu uit. heb 9 uur achterelkaar geslapen, merk echt dat dat goed is. normaal slaap ik 's middags 3 uurtjes en dan 's nachts nog eens 5 of 6…merk nu goed het verschil.
ben hel;emaal stijf…

ppffff

ok, allemaal een fijne zaterdag met werken/ lezen/ leren/ slapen/ sjouwen en andere leuke dingen!!
tot strakjes weer!!

Goedemorgen,ik ben ook ontwaakt,straks eerst maar eens boodschappen doen en voor de rest zie ik wel hoe de dag gaat verlopen.Voor degene die moeten werken werk ze vandaag!!!

Goede morgen allemaal. Zo meteen maar direct aan het werk, opruimen, de boodschappen etc. Morgen feestje he!

@Beps
BEN JE NOG NIET WAKKER???

@Jac
Lijkt me echt vervelend om een nachtdienst over te moeten nemen zo kort voor je eigen nachtdiensten.

@Bloem
Nu ff balen dat extra werken maar straks in Nepal ben je er blij mee.

@Sev
Lekker toch dat je een keer uit kan slapen?

Goeiemorgen!!

Allemaal weer wakker?

Deel 16 alweer… Gaat echt snel… Maar dat betekend dus dat wij al ruim 15.000 berichten hebben gepost!!

Meiden sorry ben nu aan het werk, dus niet echt veel tijd!!

Kus

goede morgen meiden…

iedereen die moet werken>>werkze

boodschappedoeners>>winkel ze

@jac…beterschap…wat vervelend he dat ziek zijn!!

ik ga nu ook werken…tot 5…
tot na 5e dus;)

xxx

Goedenmorgen…

Ja ik was al wakker, maar eerst andere dingen gedaan. Was om 7 uur beneden…

Je hebt van die ochtenden en dit is er 1!! Ga het niet uitleggen, maar geloof me, je zou willen dat het morgen is!!

Boodschapjes inhuis, zo ff voor het huis nog iets halen, en dan lekker nietsen!!
Vanmiddag naar zussie…verder gewoon cocoonen!!

Tot morgen

@Beps
Veel plezier vandaag op de verjaardag van zussie!

@ beps…klinkt weer nie leuk, ga lekker wii-en…kan je nix gebeuren (nou ja, volgens mij kun je nog best een blessure oplopen…?)
hoe was het hubs weer bevallen op t werk…samen koffie drinken en wakker worden??

ik zit hier nu nog steeds met dichtgeplakte oogies achter mn pc-tje…en druk dat het is!! ppppfpfffffjjjjeeeewwww

@Beps: deuren op slot, rolluiken dicht en je bed inkruipen en hopen dat het gauw morgen is :wink: Kan echt wel helpen soms :wink: Good luck lieverd !

Zo, ik ben al weer terug thuis, heb evenveel verdiend als dagen dat ik super hard moet werken hihi, en nu enkel nog geen 2 uurtjes gewerkt (normaal werk ik 7u de zaterdag) mooi meegenomen, iedere euro brengt me dichter naar Turkije :wink:

Dat is dus weer mooi meegenomen he sevgilim en snel verdient !!!

Zo kadoo voor zussie gehaald. We doen niets meer aan kadoos, maar iets is altijd leuk…meestal een mooie bos of een grappig iets. Nu heb ik van die handdoeken gevonden die je om je haar doet, speciaal daarvoor(tube-towel/turteltowel…) Je ziet eruit als een fatma, maar wel echt handy!! Dus zussie ook weer blij(toen ik ze afgelopen keer kocht wilde zij ook, waren toen uitverkocht!)

Nou goed, ikke ga douchen, omkleden en weg. Dussss

TOT MORGEN!!

**@Linda: alvast veel succes voor morgen! Hopenlijk heb je dan niet al te veel pijn meer. En ja, we zijn er wel uit nu dat het Side gaat worden. Hebben gisteravond vier hotels gezien en daar gaan we er dit weekend eentje uitkiezen. **

@Beps: ow handig die handdoeken! Waar heb je die gekocht?

**@Sev: oh da’s lekker! Kort werken en toch goed verdienen. Geniet maar lekker nu van je weekend. **

@Bloem: weer een beetje wakker geworden inmiddels?

**Ben de rest ff vergeten maar dat komt een andere keer wel weer. **

X

mn vader vroeg vanmorgen ineens of ik nog met hem naar Turkije wilde.
heb net al een beetje zitten kijken. in april heb ik geen vakantie, omdat ik dan stage moet lopen. wel heb ik begin april 5 dagen dat ik kan gaan. maar als je op veel sites kijkt dan moet je 1 week gaan. dan zou ik dus 4 dagen school missen. dat wil ik niet want in november/december heb ik ookal veel dagen gemist. zou wel naar Istanbul kunnen begin april. maar komfly en ticketpot hebben de tickets nog niet. of we moeten in februari al gaan. nog even afwachten dus.

Zo kwam vandaag weer de mensen van SIde star park tegen. (vakantiebeurs). Hihi ze kenden mij nog. Hahah. Zo weer veel tassen gekregen bij Turkije.

Leuk joh Turkije fan dat je vader dat gevraagd heeft,alleen jammer dat je met je school zit,maar daar zal je vast wel een oplossing voor vinden :biggrin: .En anders gewoon lekker een paar dagen Istanbul doen.

Hi ladies,

**Zonet uit eten geweest en ik heb natuurlijk weer veels te veel gehad. En daarna ook nog een sorbet :tear: Maar het was wel héél lekker! **

Iedereen een fijne zaterdagavond en tot snel maar weer!

X