Turkish Teatime deel 16 !!!

ja gelukt :finger:

**@Turkije-fan: :thumbsup: :thumbsup: **

**Hihi we zitten hier met stapels reisgidsen om ons heen hotels in Side te bekijken. En de één is nog mooier dan de ander. Wordt nog lastig kiezen :paranoid: **

:thumbsup: Geweldig Turkije-fan. Je weet dat hier ook een speciale topic over vriendjes is?

Besmile:25 janauri weekend landalgreenparks
Rieneke: 9 februari - Istanbul (stage 5 a 7 maanden)
Dece: 10 februari - Istanbul
Fransijn: 17 februari - Side
Filiz: 21 februari - Side
Turkijelover: 23 februari - Istanbul
Mar & Mar: 15 maart - Istanbul
Crazymar: 26 april - Marmaris
Jac: 1 mei - Turgutreis
Cynthia: 18 Mei - Gumbet
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Diamond: 6 juni - Alanya
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Beppie: 19 juni - Kusadasi(DRIE WEKEN!!!)
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
MK: 12 juli - uitgerekend
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Cynthia: 23 September Gumbet
Bloem: 1 oktober- Nepal
Nur: 4 juli 2008- TROUWEN!!

@Roanna en marion: die foto is geen gemakkelijke die ik nu geplaatst heb, uit wraak voor de andere die er altijd een moeilijke uitkiezen :d hehe

ik zie dat de handtekening al gevonden is ?

Allemaal gefeiciteerd met deel 16!!!

haidieho!!

@deel 15…altijd als we door hebben dat we ergens op pagina 90 zitten ofzo, dan gaat iedereen ineens als een gek posten, hahahaa…in een middag ff 10 pagina’s erbij!!
ben blij dat ik er trouwens niet bij was, want dan was ik vast 2 kilo aangekomen.

zo…vakantiebeurs!!
uhm…tja…beetje stressen om dr te komen, wel lekker in de trein geklets met mn mammie, al 2 weken niet thuis geweest, dus ff bijgekletst.
maar ja…foutje bedankt, op de een of andere manier kwamen we als eerste in de hal van turkije…echt, serieus, was niet de bedoeling…:unibrow: dus ik liep na een half uurtje al met 3 snijdende plastic tasjes helemaal rammievol met brocures enzo…echt erg. en ik wist het, dat wordt zwaarder en zwaarder…pffff
en telkens die vragen…mevrouwj…wel eeeennsssj in turkiye geweest? ja? ok, ok. ok, mevrouwjjj, denkt u aan dit jaar ook naar turkiye te gaan?
ikke: nnnnnnnnnnnnnnneeeeeeeeeeeeeuuuhhh!! kom je daar nou bijjjj…?? en mn moeder lag in een deuk, hahahaa
maar ja, veel folders en brochures en plattegrondjes en boekjes enzo…binnenkort lekker bladeren…

ook flink toegeslagen in het azie deel. Nepal en surrounding, vrijwilligerswerk, langere reisverzekeringen, avontuurlijke reizen enz enz enz…ook weer heel veel meegenomen…zwaar!!
echt, na 2 uurtjes rondhopsen was ik helemaal ko. wilde eigenlijk nog naar deel canada en NZ, maar was echt te moe, liep bijna te slaapwandelen.
alles doet nu echt pijn pijn pijn!! mn vingers, mn handen, mn schouders, mn voeten en ik ben moe moe moe. ben in tijden niet zo moe geweest.
weinig geslapen deze week, te veel gewerkt, te veel gezeik en veel stress…ben nu echt helemaal gesloopt. weet niet of het dat waard was, maar het was wel leuk

ff gauw de uitslag van het schaatsen gecheckt, sven leidt nu, maar denk niet dat ie gaat winnen, ff op internet en dan heel hard en diep en lang zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :so: morgen weeeer werken…zucht

allemaal een fijne avond verder en prettig weekend :stuck_out_tongue:

@Bloem
Kan niet anders dan dat je als 1e bij Turkije kwam. Blijft toch trekken he :wink:

Zo, Sev gaat slapen, ik moet morgen pas om 10u00 beginnen werken !!! En rond 13u00 ben ik normaal gezien al weer terug, hoezo luxe ? :smiley:

Slaapzacht iedereen !

@sev: luxe hoor die tijden

Morgen weer werken van 9.30-17 uur en dan anderhalve dag weekend, zondag is mams jarig.

Zondagmorgen vind ik ook wel een beetje spannend, heb dan een hardloopwedstrijd, 5.1 km hoop mijn pr te verbeteren, maar allerbelangrijkste op dit moment vind ik m ui te lopen maar vooral pijnvrij heb sinds woensdag behoorlijk last van mijn rechterbovenbeen, zo nog effe warmtecompres erop.

@Linda: véél succes zondag, ik hoop dat je been snel over gaat zodat je toch kunt gaan lopen zonder pijn !

En nu ben ik echt weg, moet nog een hoofdstukje in mn boek uitlezen, waar ik gisteren gestopt ben omdat ik te moe was…en halve hoofdstukken zijn niet leuk om daarna terug in te vallen…
Trouwens, leuk boek hoor ! Mijn Woestijn & Dochter van de Nomaden van Waris Dirie, echte aanrader !

@sev: veel plezier met uitlezen van het hoofdstuk

@diamond: wordt het zeker Side?

hehe bedankt linda ! Jij ook alvast een leuke dag gewenst en een dikke proficiat aan je mams !

*Zo, ik ga er ook maar eens op tijd in. Moet morgen ook zo’n halve dag op de vakantiebeurs rond sjouwen, maar dat doe ik mezelf aan, omdat ik het altijd wel gezellig en leuk vind. Enneh… moet nog kijken voor een vakantie in het najaar. Wat een luxe.:stuck_out_tongue: *

*En ik moet natuurlijk ff langs de stand van mijn familie (zoon).:tongue: Vind tie ook gezelli, want dan gaan we ff iets met z’n allen in zijn pauze eten daar. *

Jullie ook allemaal nog een fijne avond verder, slaap wel en een prettig weekend gewenst.

@Linda
Hoop dat je het (pijnloos) uitloopt zondag.

@Sev
Is zooooooooooo’n mooi boek. Heb het ook gelezen.

@Roanna
Veel plezier op de beurs morgen!

Ik ga er ook weer vandoor slaap lekker allemaal en tot morgen

@roanna: veel plezier op de vakantiebeurs

@marion: dank je, zal aan jullie denken dan, dan komt het vast helemaal goed