Turkish Teatime deel 16 !!!

o jééééééééééééé had ik maar niet zo relaxed genomen vandaag … Viel me op 7u00 in dat ik een huistaak was vergeten maken die ik al 2 weken weet dat ik ze moet maken, ben nu pas klaar en kom er zot van :tssk: Het was zooooo vééééééél…Moet morgen alles indienen… Hoop dat het goed is…

Rustig Sev…je hebt het zeker en vast goed gemaakt hoor!!

@sev: rustig blijven…dat werkt het beste

Dank je ! Alles is gedaan, ga nu mn bed in…

Welterusten iedereen !

Besmile:25 janauri weekend landalgreenparks
Rieneke: 9 februari - Istanbul (stage 5 a 7 maanden)
Dece: 10 februari - Istanbul
Fransijn: 17 februari - Side
Filiz: 21 februari - Side
Turkijelover: 23 februari - Istanbul
Mar & Mar: 15 maart - Istanbul
Crazymar: 26 april - Marmaris
Jac: 1 mei - Turgutreis
Cynthia: 18 Mei - Gumbet
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Diamond: 6 juni - Alanya
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Beppie: 19 juni - Kusadasi(DRIE WEKEN!!!)
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
MK: 12 juli - uitgerekend
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Cynthia: 23 September Gumbet
Bloem: 1 oktober- Nepal
Nur: 4 juli 2008- TROUWEN!!

Heb echt heel erg ver moeten zoeken naar het lijstje…maar we hebben m weer. ik zal maar niet al mn weekendjes heerenveen erin zetten, hij is al zo lang…

gelukkig dat jullie wel blij zijn met het geel. het is idd wel vrolijk, maar nu valt het nog meer op, krijg ik nog meer gezeik op mn werk dat ik ‘niet gerelateerd’ zit te internetten…en rose ziet er ook niet uit, nou ja, al die veranderingen vind ik nog geen voordeel, net als die alfabetische lijst…anyway

wat wilde ik ookal weer zeggen?? :drugged: uhm…??
denk denk denk…
heb nog geen tijd gehad om iets te zoeken, veelturkse site’s met leuke blue cruises, ik weet het gewoon echt niet.
als ik eraan denk dat ik niet naar turkije ‘kan’ dit jaar, geen turks eten, geen turkse muziek, geen turkse zon, geen…:redface: …uhm…nou ja, jullie snappen het wel denk ik, maar goed, als ik daaraan denk…paniek!! dan krijg ik echt een paniek aanval.
ik weet het, het klinkt heel overdreven, maar ik zou nu gewoon een ticket kunnen boeken en in april of vooruit, in mei weer naar turkije kunnen gaan…en waaom doe ik het niet??
oh ja, ik wil nog meer van de wereld zien, ik wil naar Nepal…ja, dat moet ik niet vergeten, maar als ik aan vorig jaar denk rond deze tijd…

zucht…ik mis het echt zo erg!! ben nu 3 maanden terug van de laatste keer. ik mis het. ik mis het. ik mis het.
vrees dat een vakantie alles alleen maar erger maakt…zanik, zeur, zanik…sorry

morgen weer een dag!! en hopelijk een fijne voor ons allemaal!!

Hallo allemaal, even laten weten dat ik nog leef. Heb het megadruk met werken, maar weet daar niet zoveel over te schrijven. Maar ik lees 's avonds nog altijd wel even over jullie belevenissen, hoor.

Vanavond zijn Mar en ik dus weer wezen buikdansen, was pittig, maar we hebben ook vreselijk gelachen.
En afgelopen zondag ben ik weer derde geworden met de biertapwedstrijden bij ons in de kroeg. Nou ja, gezellig familiecafé!
*En weet je wat nou de stunt is? :tongue: Ik moet ook meedoen aan de finale van de bollenstreek, en die is op 14 maart. En als het gaat zoals gepland vliegen Mar en ik 15 maart 's morgens om 4 uur naar Istanbul, dus betekend om 2 uur op Schiphol zijn, dus vanuit de kroeg direct door naar Schiphol. Hebben wij nog mazzel dat we dichtbij wonen!!:finger: *
Nou, ik ga maar eens naar bed, morgen weer vroeg op, Kusjes allemaal

O ja, hier nog even de verjaardagslijst, heb er ook weer een tussen gezet!
22/01 Roanna

24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion2
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
14/05 Besmile
20/05 Turkije-fan
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
17/09 Crazymar
19/10 Sevgilim
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
11/01 Dettje

Oke ik ben weer bijgelezen.
Zo mijn laatstje nachtje zit er bijna op, dan heb ik lekker vrij maar moet zaterdag weer werken.
Ach ja thats life.

Idd vakantielijstje is al aardig lang.
Ga nu eventjes verder om misschien te kijken of ik in september naar turgutreis ga of naar Istanbul. Dillema, maar een leuke dillema!!
Groetjes en iedereen een fijne dag vandaag.
Tot vanmiddag waarschijnlijk

Zoo goedenmorgen allemaal!!

Moet dus zo weer te werk. Vanmiddag ga ik alleen afsluiten, ze denken dat ik dat wel kan. Het lijkt een beetje op het vorige bedrijf, waar ik zolang niets heb zitten doen, maar dan 1 waar wel wat te doen is. Gewoon de werkzaamheden die ook bij een receptie horen: Sleutel uitgifte, kleine kas, post, bezoekers, en ga zo maar door… Wel spannend, maar ik ga het wel weer zien vandaag: een nieuwe dag met nieuwe uitdagingen

Jullie een fijne dag, werk ze, of leer ze(of, Bloemmie, beslis ze! Gaaaaaan!! Je zult zien dat Nepal ook goed komt, maar jij moet ook gaan…)

Vanavond krijg ik visite(mee etende visite) dus ik kom niet meer langs!
Tot morgen

Kom jullie even een fijne dag wensen, want ik heb niet zoveel tijd.
Hoop dat het voor een ieder iets goeds brengt.

Nog 31 dagen.

goede morgen allemaal…
ik kom net uit de slaapdienst…nu ff uitgebreid reageren;)

@fransijn…ik moet nu eerst weer tot de zomer naar school…daarna nog 10 weken school en dan de rest van 't schooljaar stage. waar weet ik nog niet precies…had wel een meevaller, want de stagecordinator zij dat ik eens mailde naar haar kon sturen en dan zou ze kijken wat ze voor me kon doen, dan ko ik dus in de zelfde instelling, miss wel met een andere doelgroep, maar dat zou me echt super lijken

@dia…lijken me mooie hotels idd:D en als je ook nog oop je verjaardag gaat boeken, kan die dag al helemaal niet meer stuk!!
haren tot op je kont…jeetje…das lang…maar lijkt me wel heel mooi. probeer het ook vaak te laten groeien…en net als het dan een beetje op weg is laat ik het weer knippen…daarna natuulijk spijt

@MK…ja gister in de teamvergadering heb ik vlaai meegenomen…en morgen als het echt mn laatste dag is neem ik nog voor iedereen merci mee… en voor de kinderen een zakje snoep…(nu maar hopen dat niemand hier van hen leest)

@beppie…tis idd voor jou te hopen dat ze nog ff zoet is met haar enkel;) wel super dat het werk je zo goed bevalt

@marion…haha super opmerking over de konijnen:D tja…de was. 't zal dr helaas ook altijd blijven…

@bloem…ik vind helemaal niet dat je zeurt…bovendien weten we allemaal hoe het is. ik zou ook gek worden denk ik als ik niet kon gaan. ben je ondertussen al wat wijzer geworden…?

@crazymar…lekker gebuikdanst gister? succes weer op je eerste werkdag…begin je meteen weer full-time, of bouw je het rustig op?

@jac…dat is idd een erg leuk dillema…al eerder in istanbul geweest?

ik zal er vast weer vergeten…sorry

wens jullie allemaal een fijne dag…ik ga dadelijk maar beginnen met leren. vanaaf toets turks…vandaar;)

xx

jeetje…gelukkig barst mn stukje niet van de foute…haha

de nieuwe kleur is idd erg leuk:D krijg er meteen goede zin vanb :wink:

maar…je ziet ook niet meer wie er allemaal online zijn…of ligt dat aan mij…offf is er nu gewoon helemaal niemand online…?
vervelend…:slight_smile:

xx

@Filiz
Succes vanavond bij de turkse toets!!

Oeps vergeten…GOEDE MORGEN ALLEMAAL!!!

goede middag??
mag dat ook??

kom er nu echt helemaal niet meer uit. Ik wil wel graag naar turkije, zou ook wel kunnen enzo, maar ja…wat dan??
vorige keer 2 weken alleen in G. viel toch een beetje tegen. Alleen zo’n cruise maken, dan wil ik in de omgeving Fethiye enz, (is ook nog eens belachelijk duur, alleen is dus echt dubbel zo duur als met 2…) tja…dat kan ik niet uitstaan, dan wil ik toch minimaal eventjes naar G. (maar das weer zo ver als verlenging)
Zit nu te denken om een losse vlucht te boeken, een week te cruisen en dan nog eventjes met de bus ofzo naar G. maar ja, dan kan ik natuurlijk nix vinden dat niet belachelijk duur is…

zucht…2x gaan is echt 2x zo duur als 1x 15 dagen gaan…:retard: wat is dat **LASTIG!! **nou ja, waarschijnlijk krijg ik niet eens vrij, dus einde verhaal…maar wil flexibel blijven qua vertrekdatum, dus kan nog geen vrij vragen, maar hoe langer ik wacht met vrijvragen, hoe lastiger het dan wordt om vrij te krijgen…hij gaat weer lekker, twijfels, twijfels, twijfels…:biggrin:

Zeurkont!!!

Zo ik ben ffies stiekum online hihi. Ze hebben me nu al alleen gelaten, de andere dame is naar huis. Voor volgende week(eigenlijk vanaf vrijdag) ga ik er halve dagen alleen tegenaan. Het gaat dus goed. En ze zijn geloof ik ook wel blij!

Nou goed, het is nogal rustig geloof ik hier. Bloemmie, gewoon naar de chef stappen zei iemand ooit tegen mij, en gewoon vrij vragen…zo schijnt het te werken dus. hihi

Tot later of morgen

Hey girls!

Even snel een berichtje! Met mij gaat alles zijn gangetje, nog steeds niks van Askim gehoord… maar dat komt ook vast wel weer goed!!!

heb niet teruggelezen, heb er gewoon even geen tijd voor!!

x

@Cyn
komt hij ook niet op msn?
werkt hij nu?

balen dat hij niks van zich laat horen. je weet zeker ook niet waarom?
sterkte!!

Komt vast wel goed Cyn… En ik mis je wel, maar je komt vanzelf weer langs.