Turkish Teatime deel 16 !!!

Goeie middag / avond allemaal !

Net in een gigantische regenbui gezeten, kon geen meter voor me zien in auto … ben kletsnat en heb het nu goed koud… maar goed.
Heb moeten harsen op iemand en de leerkracht zei ook al dat het perfect was, ben superblij dat alles zo goed lukt dit jaar, nu hopen dat het zo blijft…

@Cyn: lieverd, hij zal vast en zeker een goede reden hebben, en als hij wat van zich laat horen dan wil ik hem wel even een schop onder zijn kont geven omdat hij je zo lang laat wachten. hihi

@Beps: heb je werk ??? Sorry, ik kom wss een aantal treinen achter maar ja, so be it :wink:

@Iedereen: love ya all !

@Turkijefan, Nee online komt hij ook niet… Mijn beste vriendin had hem gebeld, en toen zei hij dus dat zijn beltegoed op was.

@Beps, ik kom echt snel weer fanatiek langs!!

@Sev, haha ja goed zo meis!! Dan schoppen we hem samen!

Morgen naar het ziekenhuis voor mijn hand weer… Dus ik ben benieuwd!!

x

@Cyn: kan jij hem dan niet bellen of zo ?

@Sev: Ik heb tijdelijk werk, een week of 4-6. Maar, en dat heb ik hier nog niet verteld, de dame die mij inwerkt wil met vervroegd…in juli. En ik ben beschikbaar, en ken dan al een heeeel deel van het bedrijf… Wie weet. Ik wacht het af, maar je weet maar nooit!!

@Sev, ja dat kan wel hoor… Maar ik krijg elke keer een turk aan de telefoon die zegt dat de lijn bezet is ofzo… En ik heb ook niet echt heel veel beltegoed. Komt wel goed!

x

@Beps: dan duim ik wel voor je en heb je binnen de kortste keren vast werk ! Proficiat (beter laat dan nooit;) ) !

@ Bep: Ik duim natuurlijk ook voor het behoud van die baan voor je. Laat die dame jou maar goed inwerken, kan jij haar helpen straks met “uitwerken”. Ha, ha.

@ Cynthia: Ook duim ik voor jou natuurlijk, dat hij gauw weer wat van zich zal laten horen. Gelukkig dat je het een beetje druk hebt, heb je ook niet zoveel tijd om te piekeren. Alhoewel? Sterkte ermee hoor! :wink:

Fijne avond allen nog en succes met het zoeken van vakantie’s en vragen van vrije dagen en de rest met werken en studeren. :wink:

Groetjes.

Heey iedereen!

Sorry ik heb nog niet bij kunnen lezen, maar moet echt even wat kwijt!

Nou ik heb ook weer wat gehad hoor… ik zat vanmorgen vrolijk achter msn, spreek S me ineens aan… (had hem niet online zien komen, hij is al een jaar niet online geweest en heb hem ook al sinds april niet meer gesproken)
Hij bood zn excuses aan en we hebben wat gepraat, maar was vet raar om hem ineens weer te spreken…
Maar ben wel heel erg blij dat ik nu de eerste confrontatie met hem heb gehad. Dat als ik hem in Istanbul tegenkom ik iig al even normaal met hem heb kunnen praten.
En meteen maar even over snowboarden in Turkije gevraagd, hahaha! En volgens hem kan je wel wakeboarden in Istanbul!!! In de wijk waar hij woont kan dat!!! Waaaahhh jippie Rien gaat weer aan de wakeboard!!
Pffff maar dit had ik echt nooit verwacht!! Dat hij me ineens weer aansprak en bovendien had hij bij msn een foto van mij en hem… vaag! Had hij anders ook nooit! Maar goed…

Zo nu ga ik snel bijlezen!!

Liefs Rien

fff…raar rien, is het uit met die turkse meid ofzo??

ikke was ook zeikes nat, gggrrrrr…nou ja, ff verder surfen naar een leuk stekkie. heb iets gezien. 2 weken is ‘maar’ 70€ goedkoper dan 3 weken, jajjjjjjjjaaaaaaaaa hee?? da kan natuurlijk niet, als ik dan toch vrij moet vragen…:biggrin:

Hallo allemaal!

**Vandaag een onverwachte werkdag, m’n collega belde vanochtend vroeg of ik kon werken omdat zij ziek was. Meestal geen probleem en altijd lekker voor mij om een paar extra uurtjes te hebben. **
**Het was wel mega druk dus vanavond lekker op de bank, heerlijk! **

Een fijne avond iedereen en tot morgen.

@Cyn
beltegoed van mijn vriend gaat ook snel op. ik zeg hem dan wel eens dat hij me dan maar moet seinen met een ander nummer. toen gebruikte hij de telefoon van zijn vader. ook belt hij wel eens met een nummer dat ik niet ken. van de week een smsje van een nummer dat ik niet kende. er stond in waarom ik hem (mn vriend dus) niet seinde. ik seinde hem niet, omdat hij niet terug smste.

had jij nou ook zijn familie al ontmoet?

morgen met school naar Madurodam :paranoid: heb er sowieso al geen zin, maar omdat het morgen ook nog eens veel gaat regenen en hard gaat waaien heb ik er al helemaal geen zin in!!

ik heb weer wat foto’s van mn laatste vakantie in mn fotoalbum geplaatst

goede avond meiden…!!

@cyn…ik wil ook wel helpen schoppen als het nodig is :wink: maar hij smst vast snel weer…gewoon ff w88 tot het einde van de maand…salaris=beltegoed!!

@sev…idd super dat alles voor je zo goed gaat dit jaar…!! genieten;)

@bloem…haha ja dan kan je ook 3 weken gaan :stuck_out_tongue:

:D:Dvandaag dus toets gehad…ennnn ik had met mn 8 het hoogste punt van de klas…trots moment…haha…nee dat niet, maar vind het wel leuk

slaap lekker allemaal…xx

Goede morgen allemaal!
Had gisteren mijn vriendin aan de telefoon. Ze hadden een optie op een hotel en vroegen zich af of wij geen zin hadden om mee te gaan in juli. Ben al eens met hen op vakantie geweest en hadden een supertijd. Ook J. zou het geweldig vinden want hij is dikke maatjes met het dochtertje. De mannen kunnen het ook goed vinden samen dus het stond ons eigenlijk wel aan om samen met hen weg te gaan. Ik enthousiast het hotel bekeken, en toen … twijfel … twijfel… niets mis met het hotel hoor, maar staat gewoon op de verkeerde plaats. Mallorca namelijk en daar ben ik vroeger al 3 keer geweest, ook in hetzelfde dorp. Heb het eigenlijk ook gehad met Spanje. Dilemma dus…gaan we dit jaar dan puur voor de gezelligheid naar een land wat ons beiden eigenlijk niet trekt? Denken er nog even rustig over na maar weet eigenlijk al bijna zeker, hoe jammer ik het van de ene kant ook vind, dat we lekker naar Turkije gaan. Kan het gewoon niet missen. Wat een muts ben ik toch he?

@Cyn
Jeetje wat vervelend dat je nog niets gehoord hebt van Askim. Geef hem van mij ook maar een flinke schop onder zijn gat als hij geen goede reden heeft. Maar gaat goed komen hoor!

@Beps
Dat is mooi dat de inwerkdame vervroegd gaat…kan jij mooi in haar plaats als het van beide kanten bevalt.

@Sev
Mooi toch dat het op school zo goed gaat.

@Filiz
De beste van de klas…tuurlijk mag je daar trots op zijn.

Goeiemorgen!

**Wat een heerlijk weer is het :frowning: In het westen gaat het helemaal spoken hoorde ik, bah!! **
**Als het weer een beetje meezit vanavond nog even de stad in, moet een paar kado ideetjes opdoen want ik weet echt niet wat ik zal vragen voor m’n verjaardag. **

**@Marion: kan het me wel voorstellen, wij zij ook twee keer naar Mallorca geweest (ene plaats wel veel leuker dan andere) maar ik zou toch ook zeker voor Turkije kiezen hoor. **

**@Filiz: goed gedaan hoor! Daar mag je echt wel een beetje trots op zijn :thumbsup: **

@Turkije-fan: sterkte vandaag in madurodam. Niet zo gek dat je daar nu echt geen zin in hebt. Hopenlijk valt het allemaal achteraf nog een beetje mee. Of misschien wordt het wel afgelast met het slechte weer?

**@Bloem: dan maar lekker drie weken :smiley: **

**@Rien: inderdaad vreemd dat hij je ineens weer aansprak en een foto van jullie gebruikte. Heb je inmiddels alweer met hem gesproken? **

**@Cyn: ik hoop dat je snel wat hoort van askim, dit is echt niet leuk zo. **

Nu eerst 's een kop koffie en dan lekker lezen (en stiekum nog ff gidsen bladeren hahahaha)

Kus

goedemorgen… het is hier inderdaad pokkeweer… flinke wind, en ik moet vanmiddag naar Leiden dus heb al helemaal geen zin!

ga zo maar even leren … ook geen zin :smiley:

ppfff…
ik heb me vanochtend 4 uur verslapen…
voel me echt hondsberoerd nu…heel de dag in het 100

goede morgen dames…
idd geen weer…maar is hier de laatste dagen al zo :frowning:
waai iedere keer bijna van de eg met mn autootje…

@marion…ik zou ook voor turkije kiezen…!! als je het in mallorca al gezien hebt;)ik geloof niet dat dat in turkije ooit zasl gebeuren. bovendien vind ik het een beetje raar dat ze al een optie hebbben en dan pas gaan vragen. als je samen op vakantie gaat zoekt je ook samen de plaats uit…of?

@dia…idd met zo een weer is het niet leuk om door de stad te lopen!! mocht je wel gaan veel plezier;) maar nu eerst lkkr van je koffie en de gidsen genieten

@nur…succes met leren.

tot later…xx

heb maar eventjes heel verstandig eerst een verlofaanvraag ingediend, duurt toch eeuwen voordat ik accoord krijg (of erger nog…geen accoord!) maar goed, als ik dus acoord krijg, dan ga ik dus gewoon lekker 2 weekjes, das al n kadootje, dus niet meer willen…hummmm…

enige nadeel is dat het dus nog meer dan 4 maanden duurt voordat het dan zo ver is…zucht…ben ‘pas’ 3 mnd terug, voelt echt als een vorig leven, hihi…
iedereen veilig binnen voor de naderende storm…tis wat he?

Zo dames, daar ben ik ook ffies…
Mn collega is naar huis, vanmorgen geen tijd om te reageren dus…wat laat op, haartjes nog doen, en toen snel weg…

@Bloemmie: Ben trots op je dus… En nu maar hopen dat je kan, en als ik vrij ben, geen werk heb, ehhhhh nee ik ga toch maar niet mee, zou een blok aan je been zijn hihi

@Marion: Ja en nu… Wat is wijsheid?? Nou goed, sterkte met beslissen

Meld me vanmiddag nog wel ergens