Tja, die storm he, Vanmorgen vrolijk opgestaan om naar het werk te gaan, in de auto gestapt, was halvewegen op de A2, komt er toch een windvlaag, de auto naast mijn schrok er zo van dat die opzij stuurde en tja daar was ik al aan het rijden, dus die drukte mij de vangrail in. Gelukkig hadden we allebij niets maarja je schrikt toch wel een beetje als je in een keer met zo’n klap stilstaat. Affijn, leasebedrijf gebeld, auto weggesleept, naar het werk gebracht door het sleepbedrijf, vervangende auto gekregen van het leasebedrijf en toen toch maar naar huis gegaan omdat ik mij niet helemaal happy voelde. Gelukkig gaat het nu wel weer. Mijn vrouw ook geschrokken, gelijk moeders gebeld natuurlijk:):):)
Ik moest maar in bed gaan liggen en rustig aan doen(zo lief).
Het moraal van dit verhaal: als je nog de weg op moet vandaag, doe voorzichtig want het takkeweer!!!
Goeiemiddag allemaal !
Net terug van stage, ben blij dat ik binnen zit nu, en idd Mobster, heb ook de wind in de auto gehad, ben alleen door blijven rijden
Heb alleen een grote tak tegen mn ruit gehad van de auto, dacht dat de ruit zou inliggen… Gelukkig was er nx. Maar toen ik thuis kwam was een supergrote bloempot omgevallen, in 1000 stukjes, heb dan maar de rest tegen de muur gezet, tuinstoelen op de grond plat want vliegen anders door het venster…
@Bloem: ahhhh als je maar goed geslapen hebt meis ! Geniet nog wat van je dag, doe rustig aan…
@Mobster: voorzichtig hoor ! Lekker verwend worden door vrouwlief
Let op of ze bind je aan je bed vast zodat je niet meer weg kan ![]()
Hmhm zal het kort moeten houden, zojuist mn internetverbinding uitgevallen, heb ik altijd bij stormweer of onweer… Zal nu moeten wachten tot ik weer verbinding heb…
YES, heb weer verbinding (mis nu de banana) en ik ga er vandoor, mn lievelingsserie is op tv, daarna oogjes wat toedoen en daarna huis dweilen, kom tussenin wel nog eens kijken ![]()
Nou meiden jullie schoppen hebben geholpen hoor!! Hij heeft weer beltegoed
Dus weer helemaal blij!!
Ben gister tegen mijn auto aan gevallen, en nu heb ik een enorme barst in mijn telefoon!! Kon echt wel janken… Maar ja… Hij doet het nog, en ik ga hem misschien wel aan de reisverzekering opgeven. Maarrrrrr ik heb dus geen bon… HELP!!!
Nou meiden ik ben weer op mijn werk, kom zo nog wel langs, er komt hier toch geen kip binnen… Zitten vlak aan de kust, dus het waait lekker hard!
x
@Filiz
Klopt, normaal gesproken kies je samen een plek uit. Maar ze hadden er in de eerste instantie niet aan gedacht ons te vragen omdat we meestal niet in het hoogseizoen gaan en al helemaal niet naar Spanje. Hun dochtertje wilde graag dat ze het zou vragen want zou gezellig zijn als we het wel zouden doen. Intussen hadden ze hun zoon al beloofd dat ze naar dit hotel terug zouden gaan, hij wilde het graag en dit is het laatste jaar dat hij samen met hen op vakantie gaat. Dat moeten ze niet meer gaan veranderen vind ik. Is gewoon jammer want was vast erg gezellig geworden maar de jaren komen op een rij als het goed is. We weten nu dat we graag samen op vakantie willen dus kijken volgend jaar verder.
@Mobster
Jeetje wat heb jij een geluk gehad zeg! Goed dat je naar huis bent gegaan om bij te komen van de schrik. MOET er ook nog uit zo meteen maar zal wel met een slakkengangetje gaan, de landweg binnendoor zodat ik zo min mogelijk auto’s tegen kom. Ben geen held op de weg, en al helemaal niet in dit weer.
@Sev
Ook een geluk dat de ruit het gehouden heeft.
@Cyn
He he gelukkig dat je eindelijk met hem gesproken hebt. Volgende keer beginnen we gewoon direct met schoppen.
@Bloem
Nu afwachten of je vrij kan krijgen dus!!!
Mobster,wat zul je geschrokken zijn,maar wees blij dat jezelf niks heb.En je nu lekker laten verwennen dat heb je wel verdiend na die schrik:wink:
Bloem,ik zal voor je duimen dat je je verlof krijgt,kun je lekker gaan:dope:
Cynthia,fijn dat je wat gehoord heb van je vriend,heeft hij nog een rede gegeven of was het alleen zijn beltegoed dat op was.Ach maak ook niet uit,jullie hebben weer heerlijk contact gehad.Balen van je telefoon,maar gelukkig doet hij het nog.
Ik ben aan het werk,maar tis zo rustig hier,en ik moet nog tot 4 uur,nou ja zo maar ff een bakje koffie halen en dan de klok maar snel vooruit kijken,wat kan zo’n dag dan lang duren zeg :wacko:
@ mobster, jeetje, he, echt schrikken zeg, gewoon aangereden door een ander, wel errug verstandig dat je naar huis bent gegaan :unibrow:
@ cyn, wat fijn dat ie iets van zich heeft laten horen, had ie nog een geweldig mooie doorzichtige smoes of idd gewoon beltegoed?? en wat zonde van je telefoon, je had toch zo’n mooie? of ben ik in de war??
@ marion, tja, dilemma, zit het er niet in om 1 weekje spanje te doen en dan nog met het gezin naar turkije te gaan? en ach, volgend jaar is er weer een vakantie, gaan jullie dan gewoon met zn allen, niet?
@ beps…mij in de weg lopen?? pfff zei de gek. denk juist dat wij de grootste lol zouden hebben en misschien als puber beps in bed ligt, dat blooooommmie aan de wandel gaat, hahaha…ik slaap altijd 's middags op vakantie, van 6 tot 9 ofzo…kan ik het lekker laat maken, hahahaa
afwachten maar…
zat zelf te denken om weer lid te worden van een sportschool maar dat geld kan ik beter in een iegen apparaat stoppen, lekker achter de tv steppen ofzo (wil eigenlijk een loopband maar die zijn onbetaalbaar) maar ja, dan is het weer zo veel geld ineens…investeren investeren, moet echt weer gaan bewegen…met dit weer naar buiten…brrrbbbbbrrrr:retard:
Zo ben net thuis gekomen en ik was op de fiets naar dorp hoe kon ik het bedenken.
Maar de heen weg bijna geen wind en droog.
Terug ja WIND WIND en toen ik bijna thuis was begon het te regen.
Maar goed. Heb 2 boeken gekocht de ene heet nog eenmaal mijn moeder zien en de andere is een vervolg namelijk:vechten voor Nadia.
Gaat over 2 zusjes worden op 14 en 15 jarige leeftijd uitgehuwlijkt met 2 jongen uit Jemen. Worden misbruikt enz.
De schrijfster woont nu in Engeland, maar haar zusje woont nogsteeds in Jemen en daar gaat het vervolg over, vechten voor Nadia.
Dus ik ga er zo maar in beginnen.
Heb mijn vakantie betaald voor 1 mei dus daar heb ik ook geen zorgen meer over.
Gelukkig.
Trouwens heb ook dat boek gekocht wat sev heeft aangeraden geschonden, maar die bewaar ik voor 1 mei.
Want het hele animaiteteam stapt op naar een andere hotel. Wat niet erg is,eigenlijk wel goed, maar je moet altijd maar kijken hoe het nieuwe animatieteam is.
Dus daarom voor de zekerheid een boek meenemen.
@ Mob: gelukkig dat er geen lichamelijke schade is en moeders zijn altijd zo bezorgd he. Lief hoor.
@ Cyn: Fijn om weer wat gehoord te hebben van Askim.
@ Bloem: lekker toch 4 uurtjes langer geslapen.
En we duimen voor je verlof.
En wat zit het leven toch vol dillema’s he.
Vakantie geen vakantie. 8 dagen of 15 dagen. Sportschool of apparaat thuis???
Denk over alles maar rustig na.
Ik ga weer verder om te kijken voor september.
@ Marion2: ben nog nooit in Istanbul geweest.
Groetjes jac
@Turkijefan+Bloem; hij had geen beltegoed meer, en ik geloof het ook wel… Ach weetje, ik begrijp het ook wel hoor!!
@Bloem, ja ik had zo’n Samsung die je kan sliden zeg maar…
Snappie?
x
Goedenmiddag dames.
Ook net thuis van het werk en hebben het ook overleefd. Jeetje, wat een wind zeg, niet normaal meer.
En wat die vakantie’s betreft. Hier is het juist andersom. Wij gaan meestal met familie van man’s kant op vakantie, maar die krijg ik met geen mogelijkheid meer mee naar Turkije, nadat ze een keer meegeweest waren. Het zijn echte Spanjegangers en eigenlijk wij ook wel, maar ik vind Turkije toevallig ook wel leuk. ![]()
Dus voor mij is die keuze niet zo moeilijk, al kreeg ik mijn manneke met moeite mee dit jaar, om naar Turkijke te gaan, maar heb hem toch over kunnen halen. We gaan nu met ons beidjes en wij kunnen ons gelukkig zelf ook goed vermaken. Zonder familie dus! En dan erbij… Bep en hubbie zijn er ook nog dus. Ja toch Bep, nog niet bedacht toch? :biggrin: En dan in het najaar maar weer een keer met de familie naar Spanje. Weet nog niet precies waar.
@ Cyn: Gelukkig maar weer, dat je eindelijk weer wat van 'm hebt gehoord. :wub: Tof hoor! Alleen jammer van je eigen mobiel.
Verder iedereen de groetjes. ![]()
@Bloem
Tja die apparaten zijn ontzettend duur maar troost je, het weer wordt ook wel weer een keer beter.
@Jac
Is een mooi boek: vechten voor Nadia. Heb het ook gelezen.
@Bloem: heb enkele maanden geleden ook mn eigen step gekocht. (€30 ! ) en hij doet het dan ook nog werkelijk goed ! Ik kan zien hoeveel calorieen ik verbrand heb, aantal stappen ik gezet heb, tijdsduur en en en nog meer maar weet het ff nie tmeer ![]()
goedemiddag dames… iedereen die storm een beetje doorkomen?
ik ben vandaag maar niet naar Leiden gegaan, als ik dat allemaal hoorde van de treinen, grote problemen bij WTC enz… ben ik lekker thuis blijven zitten… heerlijk! Ik heb best wel wat gedaan voor school en ook heel veel niet gedaan voor school
dus toch wel een productief dagje…
we gaan straks maar niet naar de ikea, gaan we morgen er maar heen, maar het moet toch opgelost worden, ik ga niet opeens een duurdere koelkast kopen omdat zij er teveel verkopen!!!
is zo’n step echt wat? wil er ook een maar vriendlief lacht me keihard uit als ik dat zeg…
en jeetje, ik heb het gevoel alsof er zo meteen een vliegtuig op mn dak komt vallen… ze hebben gigantisch last van de wind (niet dat er nog veel vliegen) maar net maakte er een echt zo’n herrie…
@Nur: ik vind zo een step super ! En erg goed voor de billen
Snap niet wat je vriendlief er zo grappig aan vind maar voor ons vrouwen is het echt de ideale en goedkope oplossing om te sporten !
Jéééé ik hoor nu al de hele namiddag ambulances en brandweren over en weer rijden… Een kilometer hier verderop begint er een beruchte lange straat vol met bochten en bomen, en die baan is bekend om zn aantal doden die daar al gevallen zijn van auto’s die tegen bomen knallen… Moest er vanmorgen ook op passeren en met de wind die in de auto slaat is een ongeluk daar zo gebeurd … Mag er niet aan denken dat het wéér het geval is …
Oh wat erg dit weer. Zit hier helemaal te stressen, m’n vader gaat elke dag met de fiets naar z’n werk wat ongeveer een 1,5 uur fietsen is en het begint hier steeds harder te waaien. Heb al geprobeerd te bellen maar geen gehoor. Nog even en ik spring in m’n auto…
Oh Dia. Ik kan e voorstellen dat je je zorgen maakt. Ik hoop dat hij zich bedenkt en op een andere manier naar huis komt.
Hier is mijn nummerbordje (van tegeltjes gemaakt,) finaal van de gevel gewaaid en is nu stuk. Ook knippert het licht zo af en toe. Ik hoop maar niet, dat de stroom gaat uitvallen hoor.
Dus dames, als je niet weg hoeft, blijf lekker thuis en anders pas je snelheid aan en kijk goed uit.
Hubbie is onderweg, puber heeft wind mee, dus dat komt goed(heb ik al gehoord, ik ben ook zo´n muts die zich zorgen maakt dus…)
Nu ik nog, over 15 minuten…
@Bloem: geen goed plan… ik ben bang dat ik met je meega, en de vrijheid zou misbruiken hihi(toch een goed plan
)
@Sev: Steps… word je moe van hihi
Nou goed, tot straks misschien, morgenochtend nog, en dan WEEKEND!!!
Hij is er!! Onderweg wel z’n bril verloren maar gelukkig heelhuids thuis!
ECHT *** WEER. Ik krijg gelijk de beelden voor mij toen ik in Disneyland was. In 1999 heb ik ook een storm met leven en dood meegemaakt. TOen ging de wind 125- 130 km per uur.
Mijn vader is ook nog steeds niet thuis.