Turkish Teatime deel 16 !!!

Oh, gelukkig dan maar Dia. Weer een zorg minder. Jammer dan van zijn bril, maar hij is thuis! :wink:

Ik ga eten en ik denk jullie ook. Dus eet smakelijk allemaal. :wink:

@dia: fijn dat hij weer thuis is, die bril kan wel vervangen worden!

@sevgilim: dat vind ik nou ook :smiley: - maar nu kan het idd niet, het huis is gewoon te klein, maar binnenkort gaan we verhuizen en volgens mij kan het dan prima! - waar heb je hem gekocht?

@besmile: is je vader al thuis?

• hier reed vandaag ook de hele dag de brandweer langs… schijnt wat gebeurd te zijn bij WTC.

wij zijn ook niet naar de IKEA gegaan… vriendlief had geen zin om uren in de file te gaan staan… A2 was afgesloten ofzo dus het was flink file… gelukkig ben ik lekker thuis gebleven! Ik heb huiswerk gemaakt, mijn boeken naar de slaapkamer gebracht zodat er morgen gesloopt kan worden… wat een ruimte hebben we nu opeens!!!

fijne avond iedereen en eet smakelijk!

Jajaj mijn vader is thuis. Een dorp verder ons is ook weer een boom op iemand gevallen.

@Dia&Besmile
De vaders gelukkig weer veilig thuis. Zonde van de bril natuurlijk maar belangrijkste is dat vader heelhuids thuis is.

Hier is een boom omgewaaid en er ligt een lichtplaat te klapperen op de stal. Hopelijk redt hij het tot de wind weer is gaan liggen.

Bij ons kwam de ene schademelding na de andere binnen en al snel hoorden we de wind om het gebouw gieren. We zitten in een oud, aangepast kerkgebouw, dus het kraakte nog wel een beetje. Ergens rond half 4 kregen we een mail, dat het management overwoog om mensen die ver moeten reizen om thuis te komen eerder weg te laten gaan, en om alles te sluiten om 8 uur vanavond in plaats van de normale tijd van tien uur.
Ik zat gewoon lekker te werken en had eigenlijk nergens last van, maar goed. Toen kwam er om half 5 een mail dat er besloten was dat iedereen om 5 uur naar huis moest en we de tokko gewoon zouden sluiten om 5 uur…Wat?? Opwinding al om, want dit is toch echt niet zomaar iets, maar blijkbaar was onze oude, grote en knoestige kastanjeboom omgeknakt en tegen de gevel geknalt, waar het management zit, dus die waren nogal geschokken en hebben besloten dat iedereen naar huis mocht. Je mocht zelf een taxi bestellen en de kosten om thuis te komen declaren…lief he? Dat is wel echt mijn werkgever, die dat soort dingen dan wel eventjes regelt.
Maar goed, ik moest dus langer blijven omdat ik me verslapen had, maar ik moest eerder weg ivm de storm…dus indirect betaald mijn baas dus ook de uren die ik me verslapen heb…hihi…laat het maar niet horen

anyway, naar huis gelopen, vond het wel grappig, kwam soms echt niet vooruit en dan werd ik weggeblazen, echt intens, lekker uitgewaaid.

@sev, ik wil geen stepper, een crosstrainer of eigelijk nog liever een loopband, amar die zijn echt niet te betalen, anyway

oh ja, meiden ik heb dus vrij gevraagd en dus indirect besloten dat ik gewoon ga! dus, als ik acoord terug heb, ga ik meteen boeken en dan mag ik ook weer in het lijstje…dus!! F*ck m, ik ga gewoon!!

beps, je hubbie zal wel flink aan de bak moeten morgen, niet??

nee madurodam was niet afgelast. toen we met de bus terug reden werd er door iemand gezegd dat de bussen niet meer reden over een kwartier. iedereen ging zn ouders bellen. ik wachtte daar nog even mee want ik geloofde er niet zo in. later werd er door ene lerares omgeroepen dat als je opgehaald moest worden dat je nu moest bellen. ik besloot dus maar om te bellen. jullie raden het al. toen ik in de plaats van school aankwam reden de bussen gewoon. ik had naar thuis gebeld, maar mn moeder was al onderweg. mn moeder is me dus komen ophalen.

@Cyn
fin dat hij weer beltegoed heeft :biggrin:

@Dia: gelukkig is je vader veilig thuis beland, jammer van de bril maar dat is dan het minste hé, als alles met hem maar ok is.

@Nur: ik heb hem in het Kr**dv*t gekocht. Je hebt niet veel plaats ervoor nodig hoor, is zo een euuhh 'mini’stepper, staat hier in mn kamer achter mn deur en wil ik heb gebruiken, zet ik hem temidden. Maar hij werkt super goed.

@Bloem: Jaaa ik wilde ook een loopband, mn bazin heeft er een en ik ging daar regelmatig op, maar ik zag ertegenop om altijd het huis uit te gaan, kon ik evengoed naar de fitness. Heb dan maar zo een step gekocht, is beter dan nx. Want die loopbanden kosten me een fortuin en véél plaats :wink:

Daarnet onverwachts nog naar de dierenarts geweest, mn cockertje is een beetje ziekjes. Hij heeft een maag en darminfectie wss door een voedselvergiftiging (hij had ansjovisjes gegeten bij mn oma die van rond nieuwjaar waren, dus deftig overtijd, ik weet niet wat mn oma in haar hoofd haalde om die visjes zomaar op haar terras te zetten terwijl ze weet dat de hond altijd mee is met ons… nu ja, het is gebeurd en zal haar morgen zeggen dat hij daardoor wss ziek is, zal ze niet meer doen dan :wink: ) en dan nog een ontsteking aan zijn oogjes maar hebben aangepaste zalf gehad en moet nu beter gaan. Mn hond zelf staat tot morgenavond op dieet, mag niets binnenkrijgen behalve water en zijn papje voor zijn darmen, hij kijkt zooooo triest nu ! alhoewel zijn eetlust ook al niet dat was, heeft nog nx gegeten, had hem nochtans al het lekkerste gegeven en anders staat zijn maag niet stil hihi.

x

Mocht vandaag om 19 uur afsluiten (winkel ging 2 uur eerder dicht) ipv 21 uur, lekker op tijd thuis dus

@sev: hoop dat het snel weer beter gaat met je hond

@dia: jammer van de bril, maar gelukkig is je vader verder heelhuids thuis gekomen

Noem mij zwak ! Maar mn hond keek zo zielig, zat te janken en toonde zo lief dat zijn eetbakje er niet stond , heb hem 5 minuten gegeven om wat te eten en nu is hij weer rustig… de schat …

hey meiden…
mijn laatste stage dag zit erop :frowning: zou nog zo graag wat willen blijven…maar helaas dr is een tijd van komen en van gaan.
't kegelen met de kids was gezellig en ook het lopen er naar toe was super…kids hadden reuze lol in de wind…

@mobster…jeetje dat is schrikken idd!! gelukkig dat het alleen de auto was die iets had

@dia&besmile…gelukkig dat de paps heelhuids thuis zijn gekomen…tis ook niet echt weer om te fietsen

@bloem…gelijk heb je meid…gewoon lkkr gaan!!

@sev…wat zielig voor je hond…hoop dat het snel over gaat

@cyn…gelukkig dat je weer wat gehoord hebt…!! mijn askim zn gsm is in beslag genomen…moet de laatste maand gebeuren ja…tis kut!!

ik ga dadelijk lkkr naar bed…tot morgen doeidoei…xx

@sev: wat een schatje is je hond toch he

Besmile:25 janauri weekend landalgreenparks
Rieneke: 9 februari - Istanbul (stage 5 a 7 maanden)
Dece: 10 februari - Istanbul
Fransijn: 17 februari - Side
Filiz: 21 februari - Side
Turkijelover: 23 februari - Istanbul
Mar & Mar: 15 maart - Istanbul
Crazymar: 26 april - Marmaris
Jac: 1 mei - Turgutreis
Cynthia: 18 Mei - Gumbet
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Diamond: 6 juni - Alanya
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Beppie: 19 juni - Kusadasi(DRIE WEKEN!!!)
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
MK: 12 juli - uitgerekend
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Cynthia: 23 September Gumbet
Bloem: 1 oktober- Nepal
Nur: 4 juli 2008- TROUWEN!!

wat zakt dat ding snel zeg!! ik wil m ff een beetje bij de hand houden…:biggrin:

@filiz: slaap lekker

ehj, cyn!! zie net dat je de 18e mei gaat…ik heb vrij gevraagd vanaf de 19e…2 weken, hahahaaa
mini meeting!!!

filiz en ik kunnen ook een mini meeting houden op de dag dat ik naar huis ga komt zij naar hetzelfde park ben de laatste dag meestal tot een uur of drie wel op het park dus wie weet

Weet niet of ik morgen nog effe langs kan komen eerst werken tot 18 uur daarna naar mijn zusje, zij krijgt morgen de sleutel van haar huisje, hier 50 m vanaf haha, ze gaat het huis uit als laatste

Het is me toch wat met de storm. Mijn moeder belde nog om te vragen of hier nog alles overeind stond. Bij mijn broer is een stuk schutting omgewaaid (stond er net een paar weken) boven op de auto. Zelf is hij onderweg naar Zwitserland in de vrachtwagen, vind het altijd maar eng met dit weer, hoop dat hij ergens gestopt is onderweg :ninja: .

@Turkijfan
Is ook geen aardigheid aan om met dit weer naar Madurodam te gaan. Niet echt slim van de school trouwens om het door te laten gaan :tssk: .

@Sev
Arme hond :tear: , geef haar maar een knuffel van mij .

@Bloem&Linda
Lekker zeg dat jullie eerder naar huis mochten. Achteraf DE ideale dag om je te verslapen toch :wink: ?

@Filiz
Welterusten…sweet dreams :wub:

Ga ook het bed in, morgenvroeg naar kantoor, moeten de boel weer in gaan pakken want gaan WEER verhuizen :so: