Turkish Teatime deel 16 !!!

Hallo,
nou de wind gaat bij ons nu liggen maar voor hoelang???
Morgen naar lelystad hopelijk geen harde wind anders kom ik de dijk niet over. hahahahaha.
Heb eigenlijk weinig nieuws sinds mijn laatst post.
Ja bloem en cyn misschien een mini meeting lachen!!!

Nou welterusten groetjes jac

Hoorde net dat het dak van het subtropisch zwembad hier er dreigt af te waaien, het zwembad waar ik elke woensdag aan aquajogging doe

@marion: altijd lekker eerder naar huis zonder dat het je uren kost, maar was wel blij toen ik veilig en wel thuis was gekomen, laatste keer keer dat ik op deze manier eerder naar huis mocht was eind november 2005 met het bekende sneeuwweekend, was toen wel eng om naar huis te rijden deed er toen ook 3,5 uu over ipv 20 minuten

Ik ga ook slapen morgen om 7 uur gaat de wekker weer hele dag werken en daarna naar mijn zusje weltrusten allemaal

Goede… ja nacht eigenlijk

Hubbie heeft er bijna 4 uur over gedaan thuis te komen, waar hij normaal iets meer dan 1 uur over doet. De puber had volle wind achter, en heeft bijna zonder te trappen in de helft van de normale tijd huis gehaald. Ik zelf had eigenlijk nergens last van.
MAAR…ik was moe. Ben voor 8 uur al naar bed gegaan, en ja, dan ben je vroeger wakker dus. Ga zo nog wel ffies kijken, hoef pas om 6 uur op, dus mss nog een uurtje zo

Wat een toestanden met die storm. Hoop dat er niet meer mensen zo verschrikkelijk geraakt zijn…

@Bloem en Cyn: Meten in G zonder mij??? NEEEEEE(maar ik hoop dat ik niet mee kan zeg maar…ga ook niet mee, al kriebelt het wel hihi)

Nou goed, kom straks nog wel ffies

Dag mensen als er iemand Van en Naar het Turks of Nederlands een vertaling nodig heeft, bezoek ons dan HIER wij doen het gratis en graag voor U.

Groetjes

Allemaal de storm overleefd???

Ik had gisteren studiedag. Gelukkig hoefden de kindjes dus niet door de storm naar school. Wel jammer van hun vrije dag. Er zullen niet veel uitstapjes gemaakt zijn, denk ik.

Gisterenavond door een collega van school naar het callcenter gebracht en door een vriendin met d’r man weer opgehaald.

Gisteren nog de laatste zus van m’n vader overleden, helemaal alleen in het ziekenhuis in Den Helder. Ze had zelf geen kinderen, dus wij als neven en nichten moeten het allemaal gaan regelen. alleen mijn vader had kinderen, dus ja. Gisteren kon dus niemand van m’n broers of zussen er naar toe. M’n oudste broer heeft al veel per telefoon gedaan. Vanmiddag met z’n allen bij elkaar om de uitvaart te regelen.
Zoals zo vaak bij oudere mensen hadden m’n oom en tante niets geregeld. Wilden ze nooit. M’n oom is net in maart overleden en m’n tante was nu net een maand in het ziekenhuis.

Gaan nog een paar zeer drukke weken worden voor ik naar Side ga. Er zal ook nog een huis ontruimd moeten worden en Den Helder ligt niet even naast de deur.

Sorry, moest ik even kwijt.

Allemaal een fijne dag verder.

Nog 29 dagen.

Goede morgen allemaal!
Wat is het heerlijk rustig zeg, nu de wind niet meer rond het huis brult.

@Linda
Is het dak nog op het zwembad blijven zitten?
Geloof het direct dat je blij was thuis te zijn gisteren, als het donker is kijkt het nog allemaal spookachtiger in de storm vind ik.

@Beps
Jeetje wat een tijd zeg, 2.55 uur en al wakker.

@Fransijn
Houdt echt niet op bij jullie!! Veel sterkte met regelen en zo…
Hoe is het nu met je dochter?

Goedemorgen allemaal,
Zo, de storm is weer gaan liggen. Het was wel flink raak hé?! Afschuwelijk wat natuurgeweld kan veroorzaken! Hier geen schade, alleen ligt de achtertuin compleet overhoop. Maar das een kwestie van opruimen en aanvegen.
Fransijn, veel sterkte de komende tijd. Ik hoop voor je dat er niet nog meer nare dingen gebeuren en dat je gewoon zonder zorgen naar Side kunt gaan over een poosje.
Beps, lukt t met je nieuwe tijdelijke baan? Jou kennende vast wel!
Bloem, hoe is het met al je plannetjes? Gaat het toch nog gebeuren dat je naar Turkije gaat, of blijft het bij plannetjes maken en wegdromen?
Filiz, je stage mooi afgesloten! Nu weer een nieuwe fase in, succes ermee.
Dia, zit je haar nog goed na de storm of moet je weer naar de kapper haha?
Mar, vanavond ff de kroeg in samen? Lijkt me leuk!

Zondag is onze dochter jarig, 14 alweer! Ze krijgt een eigen digitale camera. Ze pakt nu elke keer die van ons (best een dure) en gaat dan met haar vriendinnen hele fotoreportages maken…leuk hoor, maar nu kan ze voortaan zelf foto’s maken tot ze erbij neervalt. Ze zal er wel blij mee zijn.
Verder zo z’n gangetje hier, weer begonnen met werken en dat ging wel goed. Volgende week meteen 5 diensten dus dan ben ik weer helemaal terug in het normale leventje. En Mar en ik zijn al druk aan het aftellen voor Istanbul. Nog maar 8 weken dan zijn we daar al!!

Iedereen een fijn weekend toegewenst, we maken er wel weer wat van!

goede morgen allemaal…
naja goede morgen…werd om 9 uur uit mn bed gebeld…dus ben nog aan het bijkomen

@fransijn…jeetje meis, denk je dat je ver alles gehad hebt, is het nu een oom. erg hoor, veel sterkte en succes met het regelen van alles

@linda…lijkt me een leuk idee :wink: wij komen om 12 uur aan ofzo…dus hebben we nog 3 uur om te meeten

@crazymar…daar zal jullie dochter idd vast blij mee zijn:D

iedereen een fijne dag…xx

het is hier echt een gekkenhuis, we worden overspoeld…alleen vanochtend al 300 meldingen per kwartier, niet te behappen, nu wordt alles doorgeleidt dus iets rustiger…
wel lachen, mear niet leuk voor de betrokkenen
wonderlijk dat iedereen er zo gelaten onder is

@ fransijn, jeetje he, helemaal nix geregelt…lekker is dat, zal wel druk worden idd

@ crazymar, ja ja, ik ga ga!!! weet niet wanneer maar de knoop is doorgehakt, ik ga gewoon, heb vrij gevraagd en als ik het krijg…boeken!!

@ de rest…sorry, fijne vrijdag en prettig weekend alvast
ik ga straks denk ik een cross trainer kopen, moet echt echt gaan bewegen…heb het idee dat ik dichtgroei…juk!

ik heb vorig jaar ofzo die ab king pro gekocht…
de eerste weken doe je zo iets fanatiek…daarna nooit meet op dat ding gezeten…
zonde van de aanschaf dus…maar vind het knap dat jullie het wel allemaal regelmatig kunnen!

@Bloem; haha meen je dat nou?? Ik ga inderdaad 18 mei!! En heb er nu al zoveel zin in!!!

Gisteren kwam ik thuis echt super warm… Er was een auto voor me neus tegen een paal gereden…Eigen schuld, bellen, hard rijden en inhalen op een stuk waar veel wind staat. Dus ja ik ben doorgereden… :ninja: Maar hij was wel al ze auto uit… dus nog levend!!

Nou was dus thuis, liep ik aan alle kanten leeg… Me hele maag leeggekotst Erg fijn!!! Dus voel me nu een beetje raar!!

Nou meiden ik kom vandaag nog wel ff langs hoor!!

x

getverderrie cyn!! wat een heerlijke details deel je hier weer met ons!! hahaha
maar ga je dan al op vrijdag dan?? waar zat je nou die vakantie??

@ filiz, weet natuurlijk nog niet hoe het gaat lopen (of in dit geval crostrainer) maar ik moet iets doen. heb nooit geen zin meer om de deur uit te gaan om naar de sportschool te gaan en dan loop ik ook alleen maar in de sportschool, en buiten rennen is nix voor mij, dus hoop nu thuis elke dag voor de tv te kunnen cross-trainen, als ik het maar in een rustig tempo, zit heel de dag op mn gat…dus zo’n eigen apparaat lijkt me wel een goeie investering…

@Bloem, ik ga inderdaad vrijdag de 18e… Hotel: Rexene Resort Gümbet!

X

@bloem…moet ook vast wel lukken…als je het lekker voor de tv kan doen :wink:
lijkt me idd een goede oplossing…
bedoel alleen maar dat het bij nooit zo werkt…ook mn abo op de sportschool afgezegt omdat ik meer niet ging dan wel…
team sport werk bij mij wel weer prima…dan moet je gaan omdat je anders je team zo in de steek laat…

cross train ze ;)wanneer krijgje m…?

Zo, ben thuis en wat zie ik ??? Stilte voor de storm hier ? Jullie hebben gewoon nog bijna nx bijgeschreven ! Is me dat een luxe :smiley: hihi

Hhmhm ik ging nog wat zeggen en ben het vergeten :tssk:

Ah ja, valt me nog wel te binnen …

nix bij geschreven?? een hele bladzijde!!

@ filiz, ik ga vanmiddag **KIJKEN **en dan weet ik het nog niet, hihi
@ cyn, he wat leuk leuk leuk, ik heb vrij gevraagd vanaf de 19e, dus als ik dat krijg, wil ik ook de 19e vliegen!! dan moeten we zeker een keertje gaan stappen of zoiets als je askim moet werken en je familie niet wil, lachen!! wel weer errug toevallig!!

Wens jullie allemaal prettig weekend mensen.
Geniet van de mooie dingen in het leven.
Ga straks richting familie.

Zondag op school de boel maar weer in orde maken.

Nog 29 dagen.

@Bloem: in vergelijking met andere dagen zijn er soms 5 blz bijgeschreven dus valt al bij al toch nog goed mee niet ?

@Fransijn: ook voor jouw een prettig weekend !