Turkish Teatime deel 16 !!!

@Bloem; zeker!!! Is goed meis!! Alleen denk niet dat Askim mij alleen laat gaan haha:unibrow: Maar dan ga ik gewoon!!

x

Besmile:25 janauri weekend landalgreenparks
Rieneke: 9 februari - Istanbul (stage 5 a 7 maanden)
Dece: 10 februari - Istanbul
Fransijn: 17 februari - Side
Filiz: 21 februari - Side
Turkijelover: 23 februari - Istanbul
Mar & Mar: 15 maart - Istanbul
Crazymar: 26 april - Marmaris
Jac: 1 mei - Turgutreis
Cynthia: 18 Mei - Gumbet
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Diamond: 6 juni - Alanya
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Beppie: 19 juni - Kusadasi(DRIE WEKEN!!!)
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
MK: 12 juli - uitgerekend
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Cynthia: 23 September Gumbet
Bloem: 1 oktober- Nepal
Turkije-fan: 25 december- Verloven
Nur: 4 juli 2008- TROUWEN!!

Zo weer weekend,heerlijk.Heb niet veel op de planning staan dus ik zie wel hoe het gaat lopen.

Bloem,lekker hoor zo’n crosstrainer en als je dat voor de tv kan doen is dat helemaal ideaal.Wanneer krijg je te horen of je vrij kan krijgen?

Cynthia,gewoon gaan stappen met bloem,als je vriend het niks vindt neem je hem toch gewoon lekker mee…

Fransijn,heel veel sterkte gewenst.

@ cyn, winkelen, stadten, strand, stappen, u name it, dump die askim!! hahaha, nee geintje, maar ik bedoelde gewoon van alles

@ turkije fan, sure thing!!
ze moeten binnen 6 weken antwoorden, maar meestal duurt het 2 tot 3 weken, nog steeds veel te lang naar mijn mening, maar ja…procedures, procedures enz enz…

Dat is zeker lang ik hoop voor je dat ze je al eerder het leuke nieuws kunnen meedelen.Uhh ik denk dat je turkije fan en mij doorelkaar haalt:slywink:,kan gebeuren he.

@cyn en bloem…wel foto’s maken want wij willen natuurlijk alles weten en zien!!

pff…was 't al maar 21 februari…!!

mis askim zo…heb onder al alles gepoetst als afleiding!! zo ff lekker zeuren…sorry(K)

Hallo dames

Ik ben weer terug in België… :tear: En ik wil teruuuuug!!!:crybaby:
Die week is echt voorbij gevlogen, maar zo mooi en geweldig geweest!:drugged:
Ik mis iedereen en alles nog meer dan vroeger, ben m’n volgende reis al aan het plannen. M’n vriend vroeg ook heel de week wanneer ik de volgende keer kon komen… mijn planning was april (voor z’n verjaardag) maar dan is het verschrikkelijk duur!(paasvakantie) dus wordt mss zelfs al eind maart. Dat klinkt mss overdreven snel, maar ik kan het echt niet helpen. In september moet ie naar het leger dus ik ga het er echt van nemen vanaf nu… volgend jaar wordt erg genoeg!:tear:

Ben helemaal nog niet bijgelezen, ik heb hier blijkbaar heel wat gemist…:wink:
Dat zal voor morgen zijn! Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen! heb wel gezien dat de lijst terug gegroeid is en mss kom ik er volgende week ook weer in :king: .

Ik ben nu ook weer aan het werk, ik had vandaag ook nog verlof kunnen hebben maar ik heb nog een heel weekend om me slecht te voelen :disgust: dus ik kon vandaag zeker wel wat afleiding gebruiken.

Ik wil iedereen bedanken die mij veel geluk en plezier gewenst hebben enz. want het is ook echt zo uitgekomen…:king: :king: :king:

Veel liefs, Summa.

@ summa, welkom terug
@ turkije fan en turkije lover…sorry!!
@ sev, hoe is het vandaag met je hondje??

Zo meiden, vanmorgen ook bij ons een gekkenhuis…werk op een bouwbedrijf…DAKPANNENNNNNN!!! maar goed nu WEEKEND!!
Hubbie is ook al thuis, dus ikke is weer weg

Tot straks/vanavond

Goedenmiddag dames.

Nou, hier the same! Bij ons in het kantoor ( Verz.Mij ) liep iedereen te stressen en iedereen die normaal op vrijdag vrij is, moest zoveel mogelijk komen vandaag. Allemaal schadeaangiftes en dan hebben die mensen geen tijd om even fantsoenlijk te lunchen. Bellen, bellen, bellen dus. Dan alles nog even op het laatste moment komen halen bij ons in het bedrijfsrestaurant. Maargoed, gelukig is dit niet altijd zo.

Zo, zelf heb ik zo om 17.00 uur een borrel met daarna een diner ergens hier in de stad, ons aangeboden door onze werkgever Sod**** omdat we vorig jaar met ons team, zo hard en goed gewerkt hadden. Dubbele omzet dus!

Ik wens jullie allen ook een hele fijne avond en alvast een super goed weekend.

Groetjes :wink:

Goede middag allen…
Het werk zit er weer op. Bij ons liep ook iedereen te stressen, niet omdat het druk was door schadeclaims maar voor de verhuizing. Volgende weer dinsdag gaat het gebeuren dus moet maandag extra.
Ook nog even snel geshopt, even snel een stoere spijkerbroek gekocht. Gaan misschien uit morgenavond dus meende weer iets nieuws te moeten hebben voor het geval dat…

@CrazyMar
Fijn dat het werken goed gegaan is. Niets fijner als dat alles zijn gewone gangetje gaat.
Proficiat alvast met de verjaardag van je dochter. Wat zal ze blij zijn met haar camera…een mooi kadoo zeg.

@Bloem
Ben benieuwd of /met wat voor apparaat je thuis komt vandaag.

@Bloem: hij staat nog steeds op dieet, heeft enkel een geroosterd sneetje brood van me gekregen vanmiddag, heeft zn medicatie al weer in (moeilijk om dat alleen in zijn mond te spuiten maar het is gelukt :wink: ) en toen ik vanmiddag thuis kwam heeft hij alles mooi ingehouden deze keer tot hij naar buiten kon, volgens mij zijn zijn buikkrampjes verbetert… en hij leeft dus nog :hihi:

Summa,Welkom terug ,fijn dat je een geweldige tijd heb gehad en dat je al weer zo snel terug gaat begrijp ik best,straks als je vriend naar het leger moet is het inderdaad niet zo makkelijk dus geniet nog maar van de tijd die jullie samen hebben.

Sevgilim,gelukkig gaat het weer beter met je hond.

Bloem,laat je even weten waar je mee bent thuis gekomen,een crosstrainer of misschien toch wat anders?

voor iedereen alvast een prettig weekend.

zooo…
heb ff in de stad gekeken naar het apparaat en daarna op internet besteld, hahaha, moet maar een keer hoor!! gaat toch makkelijk zeg, geld uitgeven. had m wel in de winkel kunnen kopen, maar dan had ik m ook thuis moeten laten bezorgen en dan staat ie hier…heb m dus bij pa en ma laten bezorgen, kan mn pa dat ding in de auto laden en hier afleveren en in elkaar zetten, hahahaha…evil…evil…evil…:biggrin:

op de weg terug ff langs het reisburo gegaan, heb een acoo op het oog, via internet gevonden, maar weet niet precies waar die ligt en nu kan ik mooi alle prijzen naast elkaar leggen en hoef ik niet zo moeilijk te klikken en te switchen enzo…en plaatjes kijken…!! :biggrin:

dus…volgende week tv kijkend crossen en dan in mei helemaal slank, rank en bruin naar Turkiye!!
oh en morgen nog ff werken en lekker schaatsen koekeloeren…mm…had m beter dan al kunnen hebben, nou ja ach…komt goed komt goed

@ cyn…nog 4 maanden dus!! god wat klinkt dat nog lang…!!

dus als jullie me zoeken…ik zit met mn neus in de boeken en kei-hard de PCD op…beetje in de stemming komen…:unibrow:

**Weekend!! Net terug van m’n werk waar het megadruk was omdat ze gister eerder waren gesloten. Nu ff wachten op vriendlief en dan lekker een patatje halen. **

**Iedereen een heel fijne weekend en tot later :hihi: **

@Summa
Al ben je er zelf niet zo vrolijk onder … toch WELKOM THUIS. Fijn dat je het zo leuk hebt gehad met je vriend.

@Bloem
Werk aan de winkel dus als de crosstrainer geleverd wordt :stuck_out_tongue:

@Sev
Gelukkig gaat het wat beter met je hond

@Dia
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM…lekker frietjes.

@bloem…het gaat allemaal helemaal goed komen dus!!

@summa…fijn dat het zo leuk was…snap volkomen dat je zo snel mogelijk terug wiklt en gaat!! en idd strakd dat leger :(nu nog xtra veel van m genieten hoor!!

@dia…hebben de frieten gesmaakt…?

@marion&roanna…lkkr uitrusten in het weekend, na deze harde werkdag;)

dadelijk naar de cafe…je moet wat in het weekend he;) jullie nog plannen…?

xx

tv, reisgidsen met turkse vrienden op msn…turkiye here i come!!

goedenavond iedereen…

we zijn net thuis van de IKEA, beetje stennis geschopt over onze nieuwe koelkast… we betalen nu wel 30 euro meer (tijdelijk omdat we toch een koelkast nodig hebben) maar de klacht wordt in behandeling genomen en binnen een paar weken worden we erover gebeld

verder zitten we sinds vanochtend in de puin… omdat we een nieuwe keuken krijgen moest er een muur uitgesloopt worden, en dat hebben vriendlief met de beide vaders vandaag gedaan … wat een t…zooi!!!
Maar we hebben nu wel weer heel veel ruimte extra!

nou nu ga ik lekker bankhangen… hebben we wel verdiend!

@marion: met het dak van het zwembad schijnt het nog wel mee te vallen heb het zelf nog niet gezien

@crazymar: alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter