Turkish Teatime deel 16 !!!

slaap zacht
morgen weer werken helaas…
allemaal een prettig weekend!!

Goedenmorgen zonder zorgen…

@Bloem: Nou work-out-ze dan maar straks… Heb je hem bij Ne******nn gekocht?? Daar hadden ze opruiming, niet zo heeel duur dacht ik te zien. Maar goed, jij gaat trainen. En wanneer hoor je of je verlof is goedgekeurd? Zo lang mag dat toch niet duren? Ohh, 4 maanden, kun je nagaan, dan is het voor ons nog, hmmmm, hmmmmm, hmmmmmmmmm TE LANG(5!!)

@CrazyMar: Sterkte dit weekend… maar ook vast een fijne dag, en feliciteer haar van ons!!!(Wij hebben het hier maandag, word de puber 19! Toch een btje anders, want hij kan het niet echt vieren…vanwege het niet thuis wonen dus)

@Cyn: Zie je nu wel, niets aan het handje, Askim houd toch van je!!! En wat het samen met Bloemmie daar zijn…Als Askim Bloem ziet, vind het het vast niet goed dat je mee gaat stappen(hij weet hoe Bloemmie uit haar dak gaat hihihihi NOT!)

Nou goed, ga met paps en mams(ja blijf het proberen de aanhouder wint) shoppen in Duitsland… vandaar vroeg op.
Tot vanaaf of morgen

mogge
ik heb de crosstrainer gekocht bij…Py SP
nu denk ik, ja dom dom dom had ook ff bij N of W kunnen kijken, tsss.s…

enneuhm…de askim van Cyn kent mij wel, van gezicht dan. Ik herkende hem van het op en neer lopen in ‘mijn’ straat waar ik werkte en cyn heeft hem een keertje aan me voorgesteld toen ze langskwam…

oh en cyn en beps 1 van de jongens van het hotel krijgt morgen te horen of zn visum doorgaat en dan komt ie naar NL. heb hem gezegd dat ie best ff langs mag komen, hahaha…mini meeting??

allemaal een fijne dag, ik ga werken en daarna schaatsen kijken, dus ciao ciao!!

Goede morgen allemaal,
Hadden vandaag een uitwisselingsdag met een ander voetbalclub, is nu afgelast dus heb plotseling een zee van tijd. Sneu voor J. natuurlijk maar vind het wel lekker onverwacht een lui dagje erbij.

@Beps
Klopt de aanhouder wint! Veel plezier met paps en mams bij de buren.

@Bloem
Zou leuk zijn … bezoek uit Turkije! Maar eerst nog genieten van het schaatsen. Gaan de hollanders winnen?

grrr…zie ent dat mn verlofaanvraag voor koninginnedag is afgekeurd!! dus geen geld verdienen voor nepal op de vrijmarkt!! grrr…als ze mn verlofaanvraag maar niet afkeuren voor mn vakantie naar turkije…iehh…het is toch allemaal wat.

@ marion, ik heb goede hoop voor jan bos, die kan altijd wel meekomen op niet mega snelle banen. Erben is ook in vorm, maar ook de amerikaan Davis en vooral de koreanen zijn gevaarlijk.
bij de vrouwen denk ik klaassen 1, friesinger 2 en nou ja, een verassing op 3. denk niet wust, misschien timmertje toch nog een keer, je weet het **NOOIT **bij haar.

@Bloem: een jongen uit Iskandil??? En welke acco heb jij op het oog dan? Haha nee ben niet nieuwsgierig hoor :wink:

Vandaag weer werken… Ben alleen best wel ziekig… Al 2 dagen aan het kotsen enzo… Maar ja!! Cynnie werkt gewoon door hoor :stuck_out_tongue:

x

Goedemorgen deze morgen,

Goh Bloem dat is balen zeg,niet zo’n leuk begin van deze werkdag voor je.Duimen dat je vakantie aanvraag wel door gaat en ik duim voor je mee hoor.

@ Cyn: Werkse meid en mocht je vandaag nog naar Q moeten bellen, grote kans dat je R… aan de telefoon krijgt, want die moet ook werken ( met tegezin) vandaag. Ha, ha. En beterschap hoor!

@ Bloem: Ook werkse en hopenlijk krijg je het niet te druk vandaag, kun je lekker het schaatsen volgen.

Alle anderen, hele fijne dag verder. Wat je ook moet/gaat doen, veel plezier.

**@ Marion2: Nieuwe poging???:teeth: :teeth: **

**Groetjes :wink: **

@ cyn…uhm…ja…:wub: als ie zn visum krijgt…hihi…
en ikzelf had een super goedkoop iets op het oog, misschien in bitez misschien in gumbet, maar ik wacht maar eerst op het accoord voor mn verlof en dan zie ik wel wat er nog open is…

@turkije lover, ja idd, had meteen helemaal geen zin meer om te werken, lekker begin, nou ja…thats life…!!

@Bloem
Jammer van de koninginnedag maar het geld voor Nepal komt er wel. Beter die dag afgekeurd dan de vakantie naar Turkije.

@Cyn
Arm ding ben je toch! Beterschap en hopelijk voel je je snel weer KIP.

@Roanna
Ga weer een gokje wagen hoor :teeth: !!!

Goeiemiddag deze middag !

Ben juist thuis van het werk, doodmoe en kom later wel nog eens terug. Sorry maar heb nog steeds niets bijgelezen…

X

Heyyyyyy Meiden!!!

Oeps deel 16 alweer,ja sorry is een tijdje geleden he sorry daarvoor maar heb een paar keer in het ziekenhuis gelegen en was daarna veel te beroerd.
Maar goed ik ben er weer en hoop dat ik weer eens af en toe kan binnenspringen bij jullie (nou ja springen)
Ik kom vanavond wel weer even langs tot straks.

Trouwens ik heb jullie allemaal gemist!!!:crybaby:

Hey Jilly, ben ik effe blij weer dat je er weer bent, HEBBEN JOU HIER OOK GEMIST. Zat vanmorgen nog te denken dat we al zo lang niets meer van je gehoord hadden, weet dan gewoon dat het niet goed met je gaat. Is zo rot dat je niet eens kunt laten weten dat we aan je denken.
Gelukkig ben je er weer nu!!!

he jill, daar ben je weer. wil je aub ophouden met verontschuldigen dat je er een tijdje niet was?? dat is dus absoluut nergens voor nodig, ik vind het alleen maar super rot voor jou, maar gelukkig dat het nu dan ietsje beter gaat!! welkom terug, we zijn er voor je, dus kom maar op

schaatsen is klaar voor vandaag, viel toch een beetje tegen, maar ja…kan gebeuren he? tis wel spannend allemaal. mooie tv.
iemand nog leuke plannen voor vanaaf? feestjes? verjaardagen? stappen? enz enz?? ikke niet, voel me ook niet zo lekker, blijf lekker binnen, dekentje en dvd-tje…hihi

Hééééj Jill ! Leuk je hier weer te horen ! Had gisteren nog aan je gedacht dat het al een tijdje geleden was weer. En idd, je mag je niet verontschuldigen, je blijft ALTIJD welkom hier ! Doe maar rustig aan hoor meid !

Besmile:25 janauri weekend landalgreenparks
Rieneke: 9 februari - Istanbul (stage 5 a 7 maanden)
Dece: 10 februari - Istanbul
Fransijn: 17 februari - Side
Filiz: 21 februari - Side
Turkijelover: 23 februari - Istanbul
Mar & Mar: 15 maart - Istanbul
Crazymar: 26 april - Marmaris
Jac: 1 mei - Turgutreis
Cynthia: 18 Mei - Gumbet
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Diamond: 6 juni - Alanya
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Beppie: 19 juni - Kusadasi(DRIE WEKEN!!!)
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
MK: 12 juli - uitgerekend
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Cynthia: 23 September Gumbet
Bloem: 13 oktober- Nepal
Nur: 4 juli 2008- TROUWEN!!

was het kreng weer kwijt, hopelijk is dit de goede…
diamond…aan jou de eer om hem weer uit te breiden geloof ik??

22/01 Roanna

24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion2
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
14/05 Besmile
20/05 Turkije-fan
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
17/09 Crazymar
19/10 Sevgilim
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
11/01 Dettje

pffff…da was zoeken

Ja, of aan jou Bloem als je vrij kunt krijgen. :smiley:

@ Jill: Wat ben ik blij weer wat van je te horen hier. Sommigen hier vroegen het zich steeds al af, waar je toch was en we dachten al zoiets, maar gelukkig ben je er weer. Hopenlijk voor heel lang. :wink: Beterschap! :thumbsup:

Ik ga vanavond dus weer eens lekker niks doen . Geen spannende dingen dus voor mij vandaag! :stuck_out_tongue:

Bedankt voor jullie lieve reacties!!!