ben net thuis van een zeer lange dag… Gisteren was wel leuk, we hebben nu een heel ruime woonkamer… alleen hierdoor moest onze Hamster bij ons slapen omdat de huiskamer te stoffig is… nou heb de halve nacht niet geslapen… … nu de hele dag gewerkt dus ben een wrak! Ga lekker de hele avond bankhangen… fijne avond iedereen!
@ turkije fan, sorry, kon de laatste niet meer vinden, pas m ff aan, dan hebben we een update
@ roanna, ik denk dat ik nog niet zo snel antwoord heb hoor
@ nur, hahahaa, zie het al helemaal voor me!!
:wub: oww…een vervolg is in de maak!! :wub:
:wub: zit met M. op msn…wwwiiiieeeehhheee…:wub:
hebben een echt gesprek…:wub:
Ik geloof dat ik iets gezegd heb wat zn interesse in mij heeft aangewakkerd :unibrow:…oeps :wub:
zit hier echt met knalrode wangen achter mn pc…:wub: :redface:
moet echt iets anders doen, maar ja…:wub:
Besmile:25 janauri weekend landalgreenparks
Rieneke: 9 februari - Istanbul (stage 5 a 7 maanden)
Dece: 10 februari - Istanbul
Fransijn: 17 februari - Side
Filiz: 21 februari - Side
Turkijelover: 23 februari - Istanbul
Mar & Mar: 15 maart - Istanbul
Crazymar: 26 april - Marmaris
Jac: 1 mei - Turgutreis
Cynthia: 18 Mei - Gumbet
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Diamond: 6 juni - Alanya
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Beppie: 19 juni - Kusadasi(DRIE WEKEN!!!)
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
MK: 12 juli - uitgerekend
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Cynthia: 23 September Gumbet
Bloem: 13 oktober- Nepal
Turkije-Fan: 25 december: verloven
Nur: 4 juli 2008- TROUWEN!!
@Bloem: euhm nou euh, ik zet mezelf dr nog ff niet tussen. De plannen zijn weer 's gewijzigd dus wij overleggen nog maar weer 's ff wat we nu écht willen. En het kan heel goed zijn dat dat een fly-drive wordt in bijvoorbeeld Italie, Andalusie of iets anders :paranoid:
Iedereen een heel fijne zaterdagavond. Wij hadden eerste plannen om naar de bios te gaan, hebben de nieuwe Bond nog niet gezien. Maar het wordt toch een lekker avondje banken, daar is het deze week veels te weinig van gekomen :wub:
Mijn vader en ik wilden eigenlijk morgenvroeg een wedstrijd lopen in de wijk waar Diamond woont, maar hebben besloten om morgenvroeg eerst maar eens te kijken hoe het weer is, voor we besluiten wel of niet te gaan.
He, he, klaar met bijlezen. Je moet het wel bijhouden, hoor, anders ben je helemaal de draad kwijt! Ik ga niet reageren op iedereen, er is zoveel gebeurd, maar I lav joe ol, zeg maar. Alleen Jilly, meis, wat naar voor je, maar gelukkig gaat het weer ietsje beter met je. Sterkte!!
** Zelf niet zoveel te melden, alles z’n gangetje. Ga zo nog ff uit, anders val ik in slaap op de bank, saaaaaaaaaaaaaaaaaai!!! XXXXxxxxxMar
@ linda, goed idee, je weet maar nooit
@ diamond, denk je dat nou echt??? geloof je jezelf?? volgens mij ga jij gewoon lekker naar TURKIJE!! hahaha
fff…hij is weg hoor…heb geloof ik nu 3 uur op msn gezeten ofzo?? heb m nog ff een saucy naughty sms gestuurd, eens kijken of en hoe hij reageert…zal wel niet…hij zal zich wel doodschrikken, ach who cares, ik heb lol
de rode kleur is gezakt, heb ff wat gegeten en de was opgehangen…was al 4 uur klaar, maar goed.
ik weet zelf ook niet wat ik wil. Er is nog zoveel van turkije dat ik nog niet gezien heb. wil dus echt heel graag nog een keer naar pamukkale, dat moet gewoon echt kunnen als ik in mei naar Bodrum ga, maar ja, cappadocie staat ook nog op de agenda en zou wel graag iets meer turkije willen zien zeg maar, adana, bursa, meer istanbul
en dan zou ik ook nog wel eens keer echt willen genieten van de omgeving waar ik in april was, fethiye, oludeniz, kalkan, kas enz enz, ipv alleen in een hotel te hangen, heb toen nix gezien, behalve de weg van huis in kalkan naar werk in kalkan enzo…ppfff…
maar ik kan natuurlijk niet naar turkije gaan, zonder naar Bodrum, te gaan, toch?? zeker nu ik weer iets heb afgesproken met M…grrr…
kom echt tijd te kort!!
stomme is, ik ga wel alleen met mn rugzak straks de himalaya in, maar met de rugzak door turkije trekken, alleen, dat durf ik nou weer niet echt…
ok, jullie snappen hem alweer…ben weer eens helemaal in de war…scuzzi…scuzzii…:wub:
Zo meiden, zit ik gewoon bijna 15 minuten bij te lezen, wat zijn jullie druk geweest gister…
JILLIE!!! Blij dat je er bent!!! Maakte me zorgen!!!Zo kan weer op gewone grote door, maar wilde je ffies laten zien dat ik je gemist hebt!! Goed te horen dat het NU een btje gaat, gister is verleden, morgen is toekomst, vandaag is een giga-kans!! Duzzz gaan we ervoor:wink: !
@Bloemmie: Doen hoor, die rondreis,…plak je er gewoon een weekje Bodrum aanvast. Wilden wij ook doen, maar nu hebben we ondertussen al zoveel gezien, alleen Istanbul nog…dat doen we wel in een midweekje(of langer:slywink: )
Gister ging redelijk, ‘maar’ 5 keer tegen mamsje uitgevallen…niet op letten komt wel goed…
Was zooo moe gister, dat ik omgevallen ben, en heeeerlijk heb geslapen tot nu toe!
Vandaag niets echt op de lijst, morgenmiddag weer werken, en de puber jarig, ach het drukste komt nog…
@jill…ik ben ook blij dat je er weer bent…hoop dat je dat ziekenhuis nu kan vermijden!!!
@dia…haha…hoelang zijn jullie nu al bezig met een bestemming kiezen?
@crazymar…proficiat met de verjaardag van je dochter…!!
@bloem…is toch leuk die uurtjes op msn… en al een afspraak voor in turkije…!! wel jammer dat je geen vrij krijgt op koninginnendag
@linda…ja ik kijk ook naar x-factor. vind sharon de goeiste;)
@beppie…heerlijk toch als je eens zo lang kan slapen!! proficiat voor de buper…
hmm…ben zelf ziek:( gister amper mn bed uit geweest. dacht eerst dat het een kater was, maar die duren niet zo lang. vandaag gaat het ietsje beter. dadelijk komt askim online…en daarna ga ik weer lkkr naar bed.
Goeiemorgen iedereen! Vandaag een fijne rustige zondag. Ook niet echt zin om iets te doen.
@Linda: was al benieuwd of jullie nou wel of niet waren gegaan. Had al ff uit het raam gekeken of ik je auto zag staan. Groot gelijk hoor, dit is er geen weer voor. Veel plezier bij Cats!
@Filiz: pff hou dr over op. Vandaag willen we persé een keuze maken omdat we woensdag gaan boeken. Ben het nu ook een beetje zat, wil wel beginnen aan de voorpret nu. Beterschap trouwens!
@Turkije lover: veel plezier in Amsterdam vandaag!
@Bloem: hmm weet niet wat ik moet geloven :teeth: Kiezen is al nooit mn sterkste punt geweest.
zo ben wakker hoor
schaatsen is begonnen, moet er echt mn wekker voor zetten, ik hoor de wind om het huis, maar de zon schijnt ook naar binnen.
tis heel dubbel, wil idd graag naar turkije, M. toch zien, maar hij speelt echt rare spelletjes, maar die andere vriend, heeft zn visum en komt deze week hierheen…:unibrow:
anyway @beps, lekker rustig aandoen, je krijgt het idd nog druk zat
@ diamond, ach, waar je ook heen gaat, je gaat op vakantie, das altijd lekker waar dan ook heen
@ linda, veel plezier bij cats…ken ik niet, maar is vast prachtig zo’ musical
@ filiz, ook namens mij, beterschap @turkije lover, je gaat naar je cluppie kijken?? mn pa was er niet blij mee, die verzorgd de broodjes en lunches voor beide teams, dus als ze dan tegen elkaar moeten is ie druk, hihi…
ok, ga nu echt ff schaatsen kijken en niet met een half oog.
ciao