@bloem: dank je, musicals vind ik eigenlijk altijd wel leuk, cats ken ik ook nog niet dus ben benieuwd, zal je vanavond wel laten weten hoe het was. veel plezier met het kijken naar schaatsen, vind ik ook altijd wel leuk maar dit seizoen nog weinig van gezien
tarzan lijkt me ook super leuk, mijn ouders waren vorig jaar naar de lion king geweest (zelfs mn pa vond het leuk)
alleen zo jammer dat die kaarten stik en stik duur zijn en dan ook nog zo’n end weg (voor mij) is echt met recht een diepteinvestering, heb het er tot op heden nog niet voor over gehad…ik geef de voorkeur aan het schaatsen…
2x weekend Heerenveen!!
yoeohoe nog een week wachten en dan op naar Heerenveen.
ik ben even blij mijn zus en haar vriend zijn beiden eerste geworden op NK Master Kortbaan.
wie willen er begin april naar Turkije en zoekt een reisgenoot?
maakt niet uit welke plaats.
laat het me maar weten door een pm te sturen ![]()
zooo daar ben ik ook weer even…
vandaag naar de Love&Marriage beurs geweest in de RAI. Het was hartstikke gezellig en de moeders waren mee dus… erg veel mooie jurken gezien bij de modeshow en verder heeeeeel veeeeeel folders meegenomen!!! Dus vriendlief werd al gek van me (hij mocht sjouwen hihi)
fijne avond iedereen, ik ga bankhangen.
@Linda: hoe was de musical?
@Nur: leuk zo’n beurs! Dit weekend hadden wij een special over bruidskleding bij onze krant, altijd leuk om in te kijken en weg te dromen.
@Bloem: Heerenveen is toch ook super om naartoe te gaan!
Wij hebben vandaag echt zo ongeveer niks gedaan. Ben bijna het huis niet uitgeweest. Ook wel een keer lekker. Morgen vrije dag en dan met mams de stad in voor een verjaardagskado, heb dit jaar niet echt veel inspiratie :frown:
Fijne avond en tot later!
Goede avond allemaal!!!
Ook hier een lekkere, luie bankdag. Heb zitten snuffelen in de oude magazines van Reizen terwijl mijn mannen aan het vechten waren om de computer. Ben er dus maar wijselijk tussenuit gebleven. Had toch geen schijn van kans op een overwinning.
@Bloem
Nog steeds in de wolken na het msn-nen met M.? dat je kennis naar Nederland komt.
Leuk dat de andere vriend zijn visum heeft. Komt hij je ook opzoeken?
@Dia
Nog steeds een verrassing dus waar jullie naar toe gaan? Ben benieuwd…
@Beps
Weer een beetje uitgerust nu?
@Turkijelover
Was het leuk in Amsterdam?
@Linda
Jammer van het slechte weer vandaag. Groot gelijk dat jullie thuis gebleven zijn…moet wel leuk blijven he? Hoef je in ieder geval niet te haasten voor de musical. Was ie mooi?
@Filiz
Al weer een beetje opgeknapt? Anders beterschap!!!
@Nur
Is zo leuk, rondsnuffelen tussen al die mooie jurken. Wordt nog leuker als je ze ook mag passen!
@diamond: de musical was echt super. vera man, marco bakker en anouk van nes waren de bekende nederlanders die meededen. tijdens de voorstelling kwamen de katten regelmatig de zaal in lopen, ik zat rij 10 helemaal aan de zijkant, Anouk van nes was een van de katten als de katten de zaal in kwamen kwam zij telkens bij me staan was echt leuk. de katten zagen er super uit, de overige kostuums ook, ook het decor trouwens en super gezongen.
Mijn 950ste post, nog 50 posts te gaan en dan heb ik de 1000 bereikt en krijg ik mijn 5e ster erbij
Ik heb genoten bij mijn clubbie in Amsterdam,3 punten gepakt dus dat is altijd lekker.Bloem,leuk dat je vader de broodjes doet van beide clubs.
Diamond,succes morgen met het zoeken van een kado.
@turkije-lover: mijn clubbie heeft gister 3 punten gepakt, staan nu weer op de 4e plaats
Zo meiden…heb bijgelezen, maar wie wat en waar…zou het niet meer weten
Ja ik ben lekker uitgerust. Eerst naar de kerk, toen mn vriendin met de kinders op visite gekregen. Puber met vriendin was al hier dus. Nou de Wii aan, en Wa*** Wa** gespeelt…FANTASTISCH!!! Btje debiel, maar zulk lachen dus
Morgen de puber dus verjaardag, en ik moet de middag werken. Eerst ffies met hem boodschapjes doen, dan snel de kapper, en dan werken. Hij kookt, en kadootje(een Harley Davidson beeld om op te hangen, echt giga VET! Ben zelf bijna jaloers…) geven… een klein btje visite morgenavond… Kom 's middags nog wel ffies langs denk ik!
Tot morgen dus
@beps: is je vriendin al bevallen? Werk ze morgen. Alvast gefelicteerd met de puber
@Beps
Alvast gefeliciteerd met de puber en heel veel plezier morgen!!!
@marion2: ben je nog bezig met SB? zo ja, hoe gaat het?
Goedenavond dames.
@Linda1980: Dus het was de moeite waarde geweest on naar de musical te gaan? Ik had ooit in Disney de verkorte versie van The Lion King gezien en dat was ook zo super. Goed van je cluppie weer he? Ze doen het goed dit seizoen hoor!
@roanna: ja mijn clubbie doet het zeker goed dit seizoen
Cats was echt de moeite waard, had van te voren helemaal geen idee wat ik ervan moest verwachten, ja katten maar verder…
Na vandaag helemaal weg van anouk van nes, wat kan zij goed dansen en zingen zeg
@ Linda1980: Dus het was de moeite waard geweest om naar die musical te gaan? Ik ben ooit in Disneyland naar een verkorte versie van The Lion King geweest en dat was ook zo super. Wat goed van je cluppie weer he? Ze doen het goed dit seizoen hoor! ![]()
@Bep: Jij ook alvast een fijne dag morgen met je jarige puber :king: en maak er maar een leuke dag van, al moet je dan wel even werken.
@ Dia: Moeilijk he om een leuke vakantie te moeten uitzoeken? Ik hoop dat jullie er gauw uit zullen zijn en ook ik ben benieuwd wat het gaat worden, al denk haast wel wat je gaat kiezen. :lol:
Alle anderen… ook veel liefs van mij.
Oeps…:mad: d’r ging wat verkeerd hier. Ik praat in stereo. ![]()
Sorry!
@Linda
Heb even een pauze, teveel feestjes deze maand en dan haalt het weinig uit. Houd wel een beetje in de gaten wat ik eet en blijf aardig op gewicht en dat is al heel wat.