@marion: dat is ook prima toch
ga lekker slapen, op tijd naar bed dan kan ik morgenvroeg op tijd op staan en nog een aantal huishoudelijke klusjes doen voor ik morgenmiddag moet werken en kan ik morgenavond nog even langs het huisje van mijn zusje.
Goedenmorgen
@Linda: Nee, voor zover ik weet(heb haar rond 12 uur gistermiddag nog gesproken) is ze nog niet bevallen. Maar ze is er wel aan toe. Was de 17de uitgerekend… We wachten af. Maar niet vandaag hoop ik, en de puber en de baby is niet leuk, blijf ik rennen!
Ik ga zo de boodschapjes doen met de pub, dan te werk, met zn vriendin terug en dan zie ik wel hoe de avond loopt!
Tot vanmiddag(op het werk)
Beppie,Van harte gefeliciteers met je puber!!!
Goede morgen allemaal,
Iedereen een beetje kunnen genieten van het weekend? Heb helaas nog niet echt veel bijgelezen.
@Bep in ieder geval gefeliciteerd met de puber.
@Linda heeft Cats er al weer opzitten en zo te horen ook genoten.
@Marion heeft even rust nu.
Morgen is de crematie van m’n tante. We hebben het goed kunnen regelen. Mooie dienst gemaakt, mooie kaart uitgezocht met een zwaan die wegvliegt. Bij m’n oom was het een zwaan op een meertje, dus vonden we dit goed passen.
Morgenmiddag gaan we dan met de familie terug naar het huis van m’n tante om alles te inventariseren. Heel gek is dat. Huisraad e.d., sieraden en al dat soort dingen meer.
Kijken wie er nog iest van kan gebruiken enzo.
Nou, iedereen verder een hele goede week toegewenst. Geniet van alle mooie momenten.
Goede morgen!!
Beetje verslapen vanmorgen dus alles moest vlug-vlug. Allemaal goed gekomen en J. op tijd klaar voor de taxi. Nu genieten van mijn bakkie en WW, beetje opruimen, douchen en dan om 11.00 uur beginnen. Wat een luxe tijd he?
@Beps
Proficiat nogmaals en een hele fijne dag met de puber.
@Fransijn
Heel veel sterkte morgen bij het afscheid van je tante.
@fransijn: heel veel stertkte morgen
**22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn**
14/02 Marion2
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
14/05 Besmile
20/05 Turkije-fan
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
17/09 Crazymar
19/10 Sevgilim
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
11/01 Dettje
Roanna: van harte gefeliciteerd
Een heel fijne dag gewenst!!
Roanna hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Een fijne dag.
@ roanna…VAN HARTE GEFELICITEERD!! ik hoop dat je een leuke, ontspannen dag hebt en vooral een gezellige!!
@beps, van harte met de puber!! gaat ie vandaag nog naar zn pa en ma??
@ fransijn, sterkte dan maar he? het is een fijn idee dat soms gewoon de tijd gekomen is voor iemand, maar het hele gebeuren heeft toch altijd een vervelend tintje…
uhm…uhm…denk denk…
waar is de rest allemaal??
ikke heb weer nix te melden…
oh ff voor de opheldering. Ik heb met M op msn gezeten (weer eens een keer) en ik vind hem echt stikleuk, maar hij doet een beetje raar.
Verder is een goede vriend van me…uhm…laten we m ff Z. noemen, die heeft zn visum idd en komt een maand naar NL, en uiteraard komt ie me opzoeken, anders had het me eigenlijk weinig kunnen schelen zeg maar…oei, dat klinkt wel heel hard zo, maar goed, hij komt dus, anders was het dus niet het vermelden waard zeg maar…
ok…
nog 5 daagjes werken en dan lekker naar Heerenveen!!
@besmile, welke dag ga jij?? ikke beide dagen, echt super!!
heb echt geen zin om de hele week te werken, heb echt het gevoel alsof ik helemaal geen weekend heb gehad…nou ja…thats life, he?
allemaal een fijne dag met werk, studie, leuke dingen, familie en minder leuke dingen…
laterzz
Goeie middag allemaal !
Ik kom eventjes gedag zeggen, heb zojuist praktijkexamen afgelegd (manicure) en mn mams is meegekomen als model !
Zo meteen dan eten en terug naar school tot 16u30 bleeeehhhh :smoke:
x
@sev: en is het goed gegaan? wanneer krijg je de uitslag?
@roanna
VAN HARTE GEFELICITEERD!!
@bep
VAN HARTE GEFELICITEERD met de puber!!
Roanna,van haarte gefeliciteerd en een fijne dag natuurlijk.
Sev,weet je de uitslag al?
Bloem,waarom doet m dan raar?Vindt hij jouw ook leuk en weet tie niet goed hoe die dat moet laten blijken of ligt het ergens anders aan?
nou ik moet weer aan het werk,prettige dag nog allemaal!!
Hallo allemaal
@Roanna!!! GEFELICITEERD!!! Ga ik dus nooit meer vergeten he, gelijk met de puber…of beter de puber gelijk met jou, jij is iets ouder denk ik!!(hihi)
@Bloemmie: Wilde dat hij idd naar zn ouders gaat vandaag, en dat gaat hij dan ook!! Hij is door hen opgehaald, en ze gingen iets leuks doen…Hij had er een hard hoofd in, we wachten af
@Sev: Is het geluk, was de beoordeling goed?? VERTEL!!!
Ik ben op het werk, om 5 uur klaar, dus dan naar huis…zn kadootje geven en dan gezellige avond houden dus…
Tot straks
@ bloem ik ga zondag met 56 man.
Vandaag met school gesproken en ik mag een jaar langer doen over mijn laatste jaar.
@Roana Gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een prettige dag van
@Roanna van harte gefeliciteeeeeeerd
@roanna: gefeliciteerd.
@sev: hoe ging het?
naja goedemiddag allemaal al is het voor mij morgen… ik lig namelijk nog heerlijk in bed en ben niet van plan eruit te komen… alleen voor mijn croissantjes zometeen… Vanochtend moest vriendlief zijn auto naar garage brengen dus ik moest even mee met de andere auto. Ik was ontzettend moe (halve nacht niet geslapen, alleen over trouwjurken lopen dromen… ) dus ben daarna maar weer mijn bed ingegaan… uurtje geleden wakker geworden en heb maar gewoon mijn huiswerk naar de slaapkamer meegenomen… heerlijk!!!
Gisteren zijn we naar de love&marriage beurs geweest in de RAI. Het was ontzettend leuk. Heerlijk genoten en al helemaal voorpret!!!