@ nur, kan ik me voorstellen, jammer dat het nog zo lang duurt, maar ja, tijd zat om goed voor te bereiden he?
@ besmile, wow, 56 man…wouwie…kan ik jullie nog herkennen dan?? jullie zitten dan zeker?? ga je met O**??
@ sev, fijn dat het goed ging, ben benieuwd naar de beoordeling
@ beps, rustig aan vandaag he??
tja, M. … had er net weer een hele discussie over met een vriendin. hij is gewoon vaag. de ene keer maakt hij weer toespellingen die toch echt wel enige interesse insinueren, de andere keer is ie weer uitkoud…geen notie van te krijgen, vaag dus.
ben ook een beetje erg verkikkerd op m, dus doe zelf ook af en toe beetje domme stomme dingen (lees, opdringerig) ach…:wub:
gauw vergeten…
Mag hoor, Bloemmie, domme dingen doen(hihi)… Als je maar geniet!!!
En ja ik doe rustig aan…hij is jarig, moet hij lopen, hahaha…dat werkt zo als je op jezelf zit…
@ bloem volgens mij hebben wij staanplaatsen. We gaan niet met oad.
Maar met een andere organisatie vanuit het oosten. Het voor het eerst dat ik ook naar Friesland ga en naar een schaats wedstrijd, maar ik heb er wel zin in.
Yessss de vakantie is uitgezocht!! Woensdag gaan we boeken voor…Turkije Maar toch iets anders dan in eerste instantie uitgezocht. Het wordt hotel Korumar in Kusadasi. Zijn daar nog nooit eerder geweest dus ben héél benieuwd!
Kadootjes voor m’n verjaardag zijn uitgezocht, een mooie tas, riem en horloge!
@ diamond…i knew it!! hahahaa
@ besmile, you gonna love it. schaatsen meemaken is zo geweldig. op tv volg je meer qua tijden, maar het gejuich en geschreeuw en het zien van het inrijden, uitrijden en zo meer, is gewoon geweldig.
kom je in het oranje??
ben wel benieuwd, misschien staan we zondag in hetzelfde vak, weet alleen niet waar ik sta, de ene dag noord, de andere dag zuid, weet alleen niet waar op welke dag zeg maar…hihi…
@ cyn, ja idd, maar nu loopt ie te kloten, heeft alleen een enkele reis…heb hem echt gezegd dat ie een retour reis moet kunnen aantonen. tis niet echt mijn zorg, maar zou het sneu voor m vinden als ie straks daar staat bij de douane…maar goed, misschien gaan we samen naar het schaatsen dit weekend, hihi
@ beps, heel verstandig van je, maar bedoelde ook rustig aan met de rest enzo…hoe bevalt het werken??
Besmile:25 janauri weekend landalgreenparks
Rieneke: 9 februari - Istanbul (stage 5 a 7 maanden)
Dece: 10 februari - Istanbul
Fransijn: 17 februari - Side
Filiz: 21 februari - Side
Turkijelover: 23 februari - Istanbul
Mar & Mar: 15 maart - Istanbul
Crazymar: 26 april - Marmaris
Jac: 1 mei - Turgutreis
Cynthia: 18 Mei - Gumbet
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Diamond: 6 juni - Alanya
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Beppie: 19 juni - Kusadasi(DRIE WEKEN!!!)
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
MK: 12 juli - uitgerekend
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Cynthia: 23 September Gumbet
Bloem: 13 oktober- Nepal
Turkije-Fan: 25 december: verloven
Nur: 4 juli 2008- TROUWEN!!
@dia…super:D toch turkije…en mooie cadeaus uitgezocht…top dag voor jou dus
@marion…ik haat verslapen…moet je nog sneller doen op de vroege morgen…bah
@beppie…buper vandaag, gister, morgen jarig…ik weet het ff niet meer…iig gefeliciteerd.
haha…tis net memorie…eerst lezen…en daarna opschrijven wat je nog weet;)
igg…ik heb gister nog de hele dag op de bank gelegen…wilde vandaag perse naar school…eerste dag enzo…en das gelukt…voel me weer prima
hebben jullie beterschap wensen vast aan mee geholpen…bedankt (K)
@ filiz, hahaha, memory, das een goede, nee…WW is geen tijdverspilling, is goed voor je geheugen te ontwikkelen
@ besmile, haha, als je een groot blond meisje ziet in oranje jas en oranje trui die heel hard loopt te gillen en daarnaast staat een verveeld, turks uitziende jongen…thats me!! hahahaha
weet niet eens of ie wel mee wil, hahaha
@Beps: vindt het wel spannend zo helemaal wat nieuws. Als ik het allemaal zo lees lijkt het me een erg leuke plaats, weer heel anders dan Alanya. En volgens mij is het idd een groot hotel maar ziet er super uit als ik hun site zo bekijk. We gaan als het nog allemaal vrij is op 4 of 5 september voor 12 of 13 dagen.
@Filiz: fijn dat je je weer helemaal goed voelt. Ja erg leuke kado’s, alleen vond mams het niet zo leuk dat ik alles nu al gezien heb. Maar vindt het niet erg :teeth:
@Besmile: waar in Turkije wil jij naartoe gaan dan?
@Bloem: hihi wilde je eens verrassen met onze keuze :lol:
@Cyn: werkze! Was vandaag nog ff op het reisburo voor de toeristiek en het was drúk!!
Heb even niet zo veel zin om te kletsen. Ga snel naar huis om te koken voor 2 dagen voor m’n fam. en mij.
Zie jullie woensdag wel weer, oké.
Zet hem op met alles wat je te doen staat.
Heel hartelijk bedankt voor de verjaardagswensen en natuurlijk gaan we er een leuke dag van maken. Maar dat probeer ik elke dag eigenlijk al! :lol:
@Bep: jij ook nogmaals gefeliciteerd met de puber :king: en ook een gezeliige avond gewenst. Neem er gelijk een van mij. Proost… en nu op naar de vakantie.!!! Geef ik nog wel een rondje!
@ Dia: Goed zeg van dat hotel in Kusadasi. Die vond ik ook zo mooi op de plaatjes zo te zien.
Alle anderen, jullie ook nog een hele fijne dag verder en als jullie willen komen, de wijn staat koud. Hahahahaha!!!
Oja, ik heb bloemen, badschuim en geld gekregen voor mijn verjaardag tot nu toe. De rest krijg ik a.s. zondag, wanneer in mijn verjaardag vier voor de familie. We zijn al een tijdje hier bezig het intrieur te veranderen, dus kan ik dat geld mooi gebruiken voor dit en dat nog, in huis.
Zie dat jullie weer goed jullie best hebben gedaan. Ik ga terug lezen, wnat mijn broer weer iets gedaan zodat internet geblokkeerd werd.
Maar hij doet het weer.