Turkish Teatime deel 16 !!!

@ cyn, morgen, maar heb geen tijd m meteen te ontmoeten
@ beps, diamond en sevvy…ik zei toch dat kusadasi ineens ernorm in trek was, zelfs alanya ganger diamond gaat overstag
@ fransijn, succes, sterkte en alles
@ jac, internet geblokkeerd!! what?? hoe kan dat nou??
@roanna, klinkt helemaal geweldig en dan zondag nog eens dunnetjes over doen…

in het centrum van kusa heeft het zo een klein tunneltje (als je het tunnel kan noemen) tussen de winkels inliggen.
daar moet je onderdoor lopen, en dan ben je er van verzekerd dat je er nog een keer terug komt.

of het waar is…? geen idee…ik heb het me laten vertellen toen ik aant werk was is kusadasi…en bij mij werkte het.
waarschijnlijk doordat iedereen eronderdoor loopt, het er steeds drukker wordt;)

uhh…met mensen die voor de eerste keer gaan…als uitzondering…

hahahhaa filiz lachen hoor.
Als ik ooit in Kusa kom dan probeer ik het ook.
Heeft Bodrum ook geen tunneltje lijkt me wel wat??

@ Bloem:vraag mij wat, ik weet niet. Hij bleef maar op de zoekprogramma staan. Dacht eerst een virus maar dat was het niet.
Maar ik heb nu firefox en die doet het uitstekend.
Ben allang blij dat ik weer internet heb, was me een potje aan het vervelen!
hahaha hoe zo verslaafd he.

Groetjes jac

@diamond: lekker hoor, je vakantie kunnen boeken!!!

@bloem + anderen: naar welke schaatswedstrijd gaan jullie? Ik vind het altijd zo geweldig, die sfeer in Thialf!!! geweldig!

er is misschien een heel klein kansje dat ik dit jaar toch naar turkije kan… we kunnen zeer binnenkort in het huis van mijn oma, dus dan kunnen we lekker sparen voor de bruiloft en dan blijft er alsnog geld over om toch nog even een weekje te kunnen… ik wil het zooo graag!!! Wordt waarschijnlijk wel een lastminute maar dat geeft niet!

@ Nur Naar World Cup Sprint In Heerenveen

Ja ben echt blij dat we ein-de-lijk een keuze hebben gemaakt. Ben nu al lekker op internet aan het zoeken naar info over Kusa. Nu nog boeken woensdag en dan maar weer aftellen :nod:

Heerlijk diamond,je zult het zeker naar je zin gaan hebben in kusadasi.

Goede avond allemaal.
Wat hebben jullie lekker gekletst zeg, had heel wat bij te lezen na een dagje werken. En ben de helft al weer vergeten.

@Dia
Toch naar Turkije dus…GOEDE BESLISSING

@Filiz
Gelukkig ben je weer beter

@Jac
Erg he, als je internet blokkeert. Dan kom je er pas achter hoe verslavend de computer is.

@Bloem
Is me toch wat met die vage mannen.

Weet het zo snel niet meer, de rest komt morgen weer…sorry, jullie zijn ook lief. Maar moet nog snel de boekhouding bijwerken want morgenvroeg komt de boekhoudster en dan moet alles in orde zijn.

Ha allemaal,
**
@Roanna, collega, meid, van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!!!
*@ Beps, ook *gefeliciteerd met je Lease Puber, doe hem de groeten maar van al z’n nep-tantes!!
@ Diamond, super, weer 1 in het lijstje, veel plezier met de voorpret.
*@ Bloem, ik ga kijiken of ik je zie zondag. Ik geloof dat mijn zwager ook weer gaat, die zit in Kleintje Pils, ze waren afgelopen weekend ook in Hamar. Die jongens komen nog eens ergens! En geef die Z maar een dikke ijsmuts, haha. “Onze” turk ging afgelopen zomer mee in de kroeg voetbal kijken, maar hij moest van mij wel verplicht een oranje t-shirt en pet op. Heeft ie dan ook braaf gedaan.:lol: *
@ Fransijn, sterkte
@ Jac, fijn om terug te zijn, hè?
**
Voor iedereen verder dikke kusssssssssssssss.
*Zelf weer weinig bijzonders te melden. O ja, ik heb mijn man bijna om om voor mei weer te boeken voor ons eigen vertrouwde hotelletje in Ortakent. Alleen is het wel helemaal veranderd, dus misschien vinden we er wel niet meer wat we er eerst hadden, maar ja, het blijft Turkije, hé. Dus als we er heen gaan: i’m happy!!!:biggrin: *
En we kennen er goed de weg, en heel veel mensen, dus dat komt wel goed. Eerst nog ff een beetje sparen, het is ook knap duurder geworden!
Maar als het mee zit zet ik mezelf binnenkort ook weer in het lijstje!
Nou, doei allemaal…

@ mierre, in mei?? ortakent?? mini-meeting met cyn en mij!! hahaha

de rest…uhm…nou ja…doei…slaap zacht!!

Goedenmorgen allemaal!
Goed gister overleefd, op naar een nieuwe dag hihi

@Fransijn: Sterkte vandaag dus… Hoop dat het een waardevolle dag word

@Mierre: Ik duim voor je…ohh ook jij lekker naar huis…heerlijk als het lukt

Nou ikke is ondertussen op het werk, spreek jullie vandaag nog wel ergens

@ beps, al op het werk?? dacht dat ik vroeg was??

owhh…wat is het koud buiten, brrr…vorst, ben ik niet meer gewend hoor!! maar goed, nu lekker warm binnen en gewoon op de blote voetjes!!
werk ze/ leer ze en allemaal rustig aan!!

@Bloemmie: Ik begin om of 7.45 of om 12.15… Deze week maandag en donderdag middag en verder dus HEEEEEEEL VROEG hihi

goede morgen…

iedereen een fijne dag…

tot straks…xx

@ beps, ja ik keek naar je tijd van posten, 06.51 uur maar ik bleek maar 10 minuutjes na jou te zijn, dus die tijd klopt nog steeds niet, vandaar de verwarring…maar vroeg was het zeker…beetje wakker worden…

@Bloem: Stom he, dat de tijd een uurtje achterloopt!! Ik vergis me daar ook heeel vaak in. Doe je voorzichtig, op je blote voeten… je moet nog op vakantie hihi

wat is het rustig hier!!
zit iedereen zn vakantie te boeken ofzo?? hahaha
nog ff afwachten voor mij, zal wel half feb worden voordat ik acoord (of afkeuring) krijg…ben er nog steeds niet uit hoe en wat, maar ja…heb nog ff de tijd

Vet rustig… ik ben ondertussen weer thuis, en er is nog niets gebeurt hier…

Nou ik ga eens lekker aan de Wii ontspannen!!

@bloem
Wat een ramp dat je zolang moet wachten voordat ze uitsluitsel kunnen geven. Als je 1 dagje vrij wilt, moet je dat ook 6 weken van te voren aanvragen??

En bep bevalt het werk je?? en zijn ze tevreden over je.
Geen K wijven als collega’s?