Goede middag meiden!
De boekhouder is weer weg dus kan ik weer rustig WW-en. Zou eigenlijk gaan sporten maar kan nog niet weg en heb eigenlijk ook geen zin. Ben boos, verdrietig en maak me zorgen. Gisteren de uitslagen gehad van de testen van J. en die waren niet goed. Zeg maar ronduit slecht. Hij had zoveel onrust in zijn lijf dat hij eigenlijk al niet aan de voorwaarden voldeed om de testen te maken. Ook heeft hij het ook erg moeilijk met leren omdat hij zich niet kan concentreren. Eerst ging hij er volop tegenaan als hij iets niet kon, wilde het perse onder de knie krijgen, nu laat hij het hoofd hangen en raakt gefrustreerd. Zo zielig. Vrijdag het overleg op school dus zie er ontzettend tegenop. Ben bang dat hij niet op deze school kan blijven en wat dan? Ook onzettend boos op de G**, want je vraagt je toch af hoe hij de testen had gemaakt als de medicatie in orde was geweest en hij lekker in zijn vel had gezeten. Direct aan de telefoon dus vanmorgen maar was natuurlijk weer te druk en degene die ik nodig had was er weer niet. Dus zit nu op telefoon van hun te wachten.
Sorry voor mijn gezeur maar moest gewoon even mijn ei kwijt!!!
@ marion, tuurlijk meissie, hier kun je het toch kwijt. ik kan me heel goed voorstellen dat de frustratie, de woede, de onmacht en de tranen groot zijn. Erg frusterend als je je eigen mannetje zo ziet worstelen en je het zo graag beter en makkelijker voor hem wil maken…
ik kan er verder niets over zeggen, helpt toch niet, maar ik zal aan jullie denken en met je mee hopen en wensen dat alles gauw goed komt en J-tje lekker in zn velletje komt te zitten…
digitale hug en xXx
@marion
Jeetje, wat een ellende.
Je wilt zo graag dat het goed met hem gaat en als de uitslagen dan niet goed zijn, dan kan ik me voorstellen dat je wereldje even instort.
Zeker als je weet dat het mede komt doordat J. niet goed in zijn vel zit.
Ik wens jullie heel veel sterkte en hopelijk komt alles toch weer goed.
Dikke kus!
@marion…meis das toch helemaal geen gezeur!! het gaat om je zoon…natuurlijk dat je kwaad wordt!! en dan ook nog een ggd die niet mee werkt…
sterkte…we denken aan jullie…
xx
Thanks meiden!!!
Gaat ook wel goed komen uiteindelijk, is gewoon zo frustrerend dat je eerst ontzettend boos moet worden en telkens aan de telefoon moet hangen om iets gedaan te krijgen. Is niet mijn ding, zit zo niet in elkaar.
Had ze net aan de telefoon en hebben met veel pijn en moeite nu een afspraak voor 21 februari. Moest contact opnemen met de huisarts na het gesprek en de assistente vond het eigenlijk nog te lang duren en laat de huisarts straks nog even bellen om te overleggen wat hij het verstandigste vindt. Verder stappen ondernemen of het bij deze afspraak laten. Ben benieuwd dus.
@marion
Gelukkig dat de huisarts zijn best voor je doet.
Marion: Je kunt hier je ei kwijt hoor, genoeg luisterende oortjes en je bent helemaal niet aan het zeuren!!!
Hopelijk kan je huisarts meer voor je betekenen.
Nou ik ga weer eventjes verder surfen maar komt straks uiteraad terug.
Groetjes
Hey meiden!!
Zojuist thuisgekomen van school… Zooo moeilijk!!! Nu even aan het kijken naar een nieuwe telefoon omdat het me vreselijk irriteert die scheur in mijn beeld, ook omdat het steeds verder gaat!! Ik zou nu heel graag deze willen… Dus moet maar snel even naar de Zwarte Markt!!
x
http://img.bol.com/intershoproot/SCECOVER/FC/2/1/6/6/4/2166427_1.gif
@cyn: hij is wel leuk!!!
Ja een grappig dingetje!!!
Succes ermee!
Groetjes
@Marion: Houd vol, vecht, en als J-tje weer lekker gaat dan weet je waar je het voor gedaan hebt…dat kleine menneke… Zoveel onrust, zo veel frustraties, wij als volwassenen weten vaak niet eens wat ons gebeurt, laat staan zo’n lekker ventje!! Nee ik ben ook klaar met al die instanties…dus VECHT(gelukkig samen met je huisarts) zodat uiteindelijk je kind niet de dupe word…
@Cyn: Ach ja, naar de zwarte markt…komt een heel oorsters(lees chinees) deel bij hoorde ik. Al heb je daar niets aan als je een mobieltje zoekt
Nou goed meiden, kwam ffies langs in mn ontspannings mode…ga daar ook nu mee door hihihi
leuke telefoon.
Net weer met een leuke Turkse jongen op msn/ webcam gesproken. whhwhieiie
@ besmile…heb ik nou ook altijd last van hihi
@ cyn, wowiie die is mooi zeg, ook in het rood??
@ beps…ontspan modus, goed idee, languit op bed en de wekker gezet voor het geval ik wegdommel
dus…tot later vanaaf!!
oh ja, mn crosstrainer was bij pa en ma bezorgd, nu ff afwachten totdat pa tijd heeft om het ding in mekaar te zetten. Het eerste slachtoffer is al gevallen. De UPC man heeft een hernia van het tillen…hahaha…nee weet niet, maar hij klaagde dat het ding zo zwaar was…
Zo, hier ben ik ook weer, heb eventjes snel erdoor gelezen en enkele dingen aangeduid waarop ik wil reageren…
maar eerst: @ROANNA: GEFELICITEERD !!!
En zo hebben er velen gevraagd naar mn punten, heb er maar eentje gequoted anders stond dit blad hier al helemaal vol. Morgen krijg ik de punten lieve dames en dan weten jullie morgenavond hoe sevvie het er vanaf heeft gebracht, dus duimen maar alvast !!!
DIA !!! Ik ga ook naar hotel Korumar !!! Ben er vorig jaar en 3 jaar geleden geweest en je zal er geen spijt van hebben, dit hotel is super super super super !!! Voor meer vragen of foto’s pm je me maar !
Hahahaha kan best kloppen, heb eronder gelopen de eerste keer en sindsdien ga ik ieder jaar ernaartoe (al 10 jaar aan een stuk !) en ik blijf eronder lopen dus het werkt wel écht !
Zo, heb dit al weer gehad, heb van mams een nieuw flanellen dekbedovertrek gekregen en het ziet er zoooo gezellig, warm en knus uit ! Verlang al om te gaan slapen dus wss zien jullie me hier niet zeer laat in de avond meer ![]()
Ga nu eventjes askim proberen bellen, eten en dan kom ik wel nog eens terug !
X
Euhhhh, sorry voor de lange post :o Komt ervan als je een dag afwezig bent geweest, snorry !
Hé lieverds :wub:
Zo vandaag zit er ook weer op. Pff het was drúk op m’n werk. Maar de dag was supersnel om en da’s altijd wel lekker. Ik haat voor me uit zitten staren op m’n werk.
Morgen eerst lekker uitslapen met vriendlief want we zijn allebei heerlijk vrij. Daarna naar de stad om te boeken!!! en daarna mag ik een kadootje gaan uitkiezen wat ik graag wil hebben. Heb een erg mooi horloge gezien met zo’n heel brede band.
Vanavond lekker lui op de bank. Misschien tot later.
@ Dia: Oh meid, wat een heerlijke vooruizichten.
**Morgen uitslapen, morgen jarig, morgen reisje boeken, morgen horloge kopen en dan nog cadeautjes krijgen. Wat een pret! :lol: **
**Oh, ik heb ook al zo’n zin in die vakantie naar Kusadasi he! :nod: **
**Sev: Jij ook nog bedankt voor de felicitatie. Leuk dat je er nog aan gedacht had.
**
Fijne (hang)avond nog allemaal.
Leuk dat er dit jaar veel naar Kusadasi gaan ! :beef:
@ diamond, je moest toch juist minder gaan werken?? kun je nu niet meer werken als het zo druk is, of ligt het toch anders?
@ sevy, mm…ssssssssslllllllllaaaaaaaaappppppeeeennnnnn…zzzzzzzzzz
@cynthia: hele mooie telefoon!
Laatst zag ik in de supermarkt, in de koeling, “twents stoofpotje” liggen. Weten jullie mss wat ik het beste erbij kan nemen, dacht zelf aan rijst?