Ben gelukkig niet de enige met een waslijst van waar-wil -ik-nog-naar-toe landen :D.
En wie weet mag ik ook al snel in het lijstje. Zitten te kijken voor een stedentrip na de carnaval, als de knecht hier de toko over kan nemen zijn we weg voor een dag of 4.
Waarheen? Weet het niet, Istanbul en Barcelona vind ik nu te koud, lijkt me mooier als de zon schijnt en er meer op straat te doen is. Granada of Sevilla liggen wat zuidelijker maar is het al warm genoeg? Marrakech? Cairo? Temperaturen zijn er al beter. Of zoeken we juist de kou op, zag Reykjavik pas op tv en dat had ook wel wat, deze tijd heb je ook kans het Noorderlicht te zien. Wat een luxeprobleem toch weer . We wachten dus maar gewoon af WAT er nog vrij is. Surprise dus.
Had al bijna een keer een reis naar Zuid-Afrika geboekt…maar Hubbie wil er niet heen… Jammer genoeg… staat ook op mn lijstje duss…
Ach mn lijstje is zo lang, ik moet gewoon 150 worden en niet ouder qua lijf dan nu en dan zou het kunnen dat ik het lijstje helemaal afwerk hihi
Nou ben te werk hoor, belbelbelbel
Ach het is zo weer avond
En MORGEN…GREASE!!!
[ul]
[li]Heeeeeee bloem SUPER!!! Jordanie. lijkt mij ook wel een keer wat.[/ul]Mijn lijstje waar ik nog heen wil/moet is:[/li]Amerika en dan met name New York
Florida
Carribien
Brazilie
Bali
Egypte
Tunesie
zo veel mensen…zo veel wensen…haha
zou zo 1,2,3 niet echt een land kunnen noemen waar ik heeel graag nog naartoe zou willen…
@bloem…waaa…super lkkr vrij gekregen en meteen geboekt…!! top!!
sorry…de rest weet ik ff niet meer…
zaterdag is weer zitting int dorp…nu vanm de voeltbalclub…
we hebben als damesteam besloten om op de treden…nadat ze meerdere malen hadden gevraagd of we interesse hadden…
gaan dus nu maar sister-act doen…wordt vastr erg l88…
Vanmiddag nog even met mams naar de stad geweest en wat frutsels voor thuis gekocht, hihi hadden na 2,5 jaar nog steeds geen koektrommel :retard: Dus laat de koekjes maar komen nu :biggrin:
Australie
Zuid Afrika
Abc Eilanden
Egypte
Florida
Mexico
Fiji
Oman
Vandaag even plannen gemaakt, aangezien ik nu tot 5 maart vakantie heb. Na 5 maart is het weer 5 maanden stage lopen( mijn stage bij T** verliep niet zo lekker dus daarom ga ik mijn 2e stage opnieuw doen). Helaas gaat de zomervakantie er weer aan :so: . Maar ik ga toch even googlen dat ik toch nog eind augustus lekker weg kan en dan op naar de laatste 6 weken stage. Ik ben blij als ik mijn diploma in handen heb.
@Bloem: WOW Jordanie, zou daar ook wel naar toe willen. Als je kans hebt steek even over naar Eilat, is ook leuk.
Mijn lijstje:
Zuid- Afrika (kaapstad)
Australie en nieuw zeeland
Canada
ABC eilanden
Mexico
Israel
Heb de rest wel gelezen, maar is niet blijven hangen. Voel me alsof ik flink doorgezakt heb en leeg. Het was een mooi afscheid afgelopen vrijdag. Onze oudste dochter heeft bij haar opa een briefje in zijn zak gedaan met een boodschap en daarna samen met de uitvaartleider de kist gesloten. Vond het superknap dat ze het kon. Had voor het afscheid zelf een stukje geschreven maar is door mn schoonzus voorgelezen en de oudste en jongste kleindochters hadden 2 mooie gedichten. Gaan over een paar maanden zijn as uitstrooien in noorwegen. Nu eerst proberen om mn leven weer op te gaan pakken.
@ toos, heb afgelopen vrijdag vaak aan je gedacht, fijn dat het zo mooi was en nu proberen weer de zon te vinden achter de wolken
sterkte de komende tijd. dikke knuffel
@ besmile,.ging de stage niet zo goed?? dacht dat je het wel naar je zin had??
@ rieneke…kom op, het is bijna zo ver…vertel vertel!!
hee meiden ik ga zo weg
en dan naar een nieuwe kamer kijken, dusseuhm…beetje rustig aandoen hoor! wil nog ff een berichtje in dit deel en niet meteen 15 bladzijdes bij moeten lezen in deel 17…hihi…vrees dat het niet gaat lukken, maar denk…zeg het maar eventjes!!
hoe dan ook…IK STA IN HET LIJSTJE!!
verder sluit ik me volkomen aan bij bloem…ik ben morgen pas na 3 uur thuis uit school…en tja zou de geboorte van deel 17 wel graag willen meemaken:smile:
kamer was mooi, leuk…en gezellig. alle huisgenoten leuk leuk leuk en lachen enzo…hihi…hebbuh!! maar ja, de periode is niet ideaal, ff kijken hoe we dat gaan oplossen…nou ja, nachtje over slapen dan maar.
xxxx
@diamond: ja grappig he toen ik stopte he keek ik effe snel opzij en dacht effe later volgens mij is dat de moeder van diamond, maar dacht ook gelijk weer nee is vast niet zo keek daarom voor de zekerheid nog maar een keer en ja hoor mijn gevoel klopte toch, heb de hel tijd al achter jullie gereden haha
@toos: wij hebben hetzelfde afgelopen december ook bij mijn oma gedaan, mijn zusje en ik hebben allebei een witte roos bij oma gelegd met een kaart allebei met daarin nog iets wat we aan haar wilden vertellen, samen met de in totaal 6 kleinkinderen de kist gesloten en de kist gedragen van aula naar auto, auto naar crematorium was echt heel mooi om op deze manier afscheid te nemen hebben we bijna vier jaar geleden ook bij mijn opa gedaan.
Wens jou en je je familie heel veel sterkte de komende tijd