Werk bleef rustig gister, op tijd thuis…gesprekken thuis…heftig…beslissingen…ruzie…BLEHHHH
Zondag bij het thuiskomen verdween al een deel van ons gevoel hierdoor(was gelukkig al weer snel terug en is er nog steeds :wub: :hihi:)
ben weer eens vroeg mijn bed uit helaas, omdat ik over een half uurtje weg moet want de colleges zijn weer begonnen helaas!!! Ik ben erg moe van de verbouwing en het schiet maar niet op… heb al sinds vrijdag geen water en gas meer en het gaat nog een paar dagen duren … wordt al misselijk als ik aan patat of pizza of chinees moet denken, zo vaak hebben we dat de laatste paar dagen gegeten
@ Bep: Nou, gelukkig dat je sterk staat om dat :wub: gevoel vast te houden, ondanks alles… Houden zo!
En van avond dus ff lekker terug in de tijd bij Grease. Schud alles ff van je af en doe es gek. Veel plezier Bep.
Verder niet veel bij te lezen hier, dus ga ik ook maar weer verder met mijn rituelen hier.
Meiden ff voor de duidelijkheid, hubbie en ik zitten op 1 lijn hoor!! We hebben een andere dwarsligger in huis die blijkbaar niet weet wat “je aan afspraken houden” betekend…en dat brengt spanningen. Met “familie” maak je afspraken…“kostgangers” hebben zich aan jouw regels te houden…en dus was de oplossing snel gevonden…
Sinds gister hebben wij onze zolderkamer aan een kostganger verhuurd… dussss maar dat doet wel pijn en brengt onrust… Zijn keuze nu niet meer de onze… we willen helpen maar niet ten koste van alles…
Goed verder met mn werk… Het wil niet vlotten dus…komt wel goed
ik trek me even nix aan van ruzie, geen zin, verbouwingsbluezzz…want…het zonnetje schijnt, mijn haar zit goed, heb 2 vakantie’s in het verschiet en zicht op nieuwe woonruimte met normale mensen…ohw wat waren ze leuk!! hahaha
nu werken…so be it, lekker kleppen met mn klantjes…hihi…
hasta la fiesta!!
@Beps
Zo jammer dat de puber het zo verprutst telkens. Jullie hebben helemaal gelijk. Het mag niet ten koste gaan van jullie. En dan houdt het op een gegeven moment op, al doet het natuurlijk vreselijk veel pijn. Denk aan jullie.
@Bloem
Super, dat de nieuwe kamer bevalt. Mooi meegenomen dat de medebewoners leuk (normaal) zijn.
@Nur
Wat vervelend dat alles zo tegen zit met de verbouwing. Dat je even in de rotzooi zit dat weet je, maar dagen zonder water en gas … pfffffffff … hopelijk zit er niets meer tegen en kan je snel gaan genieten van je nieuwe keuken. Sterkte tot die tijd.
Bloemmie: GROOT GELIJK ben ik ook aan het doen hihi. En TWEE VAKANTIES… steeds op ons aan het mopperen en dan gewoon TWEE VAKANTIES… YEAHHHH “het is je gegunt” hahaha
ff voor de duidelijkheid, ik heb die kamer nog niet, de periode is niet ideaal, moeten we nog ff wat op verzinnen, ga morgen weer naar een andere kijken, maar het feit alleen al dat er normale mensen zijn is al heel wat…hahah
en beps, 2 korte vakantie dan he? wou eerst 3 weken gaan, dus 2x een weekje…hihi…ach what the heck!! ik leef als een armoe-zaaier, alles gaat richting reizen, hihi…
Rieneke: 9 februari - Istanbul (stage 5 a 7 maanden)
Dece: 10 februari - Istanbul
Fransijn: 17 februari - Side
Filiz: 21 februari - Side
Turkijelover: 23 februari - Istanbul
Summa: 9 maart - Antalya!!!
Mar & Mar: 15 maart - Istanbul
Crazymar: 26 april - Marmaris
Fransijn: 28 april a.s.- Side.
Jac: 1 mei - Turgutreis
Cynthia: 18 Mei - Gumbet
Bloem: 19 mei- rondreis Jordanie!!
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Diamond: 6 juni - Alanya
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Beppie: 19 juni - Kusadasi(DRIE WEKEN!!!)
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
MK: 12 juli - uitgerekend
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Diamond: 4 september - Kusadasi
Cynthia: 23 September Gumbet
Bloem: 13 oktober- Nepal
Turkije-Fan: 25 december: verloven
Nur: 4 juli 2008- TROUWEN!!
@bep
Jammer dat het steeds ruzie wordt met de puber. Was dat de vorige keer ook zo toen hij een tijdje bij jullie woonden?
Gelukkig dat jullie wel op één lijn zitten, houden zo!
SNEEUW??? bij ons is het gewoon licht bewolkt met af en toe een zonnetje.
Had je vorige week nog gelezen of gehoord over dat ongeluk op de dijk. De dijk is de halve dag afgesloten geweest. Dat was een busje van een klant van ons, 2 doden, 2 jonge jongens.
zit flink te dubben…
alles is al volgeboekt wat ik als 2e en 3e optie wilde…maar mn 1e optie is een beetje duur.,…maar ja…hoe lang zal ik nog wachten? ken toch al die site’s al uit mn hoofd…moeilijk!!