Turkish Teatime deel 16 !!!

@Bloem: Jordanie!! Lijkt me ook super! Zag er laatst een stuk van in Travel, lijkt me een heel bijzonder land om te zien.

Als ik ooit de staatsloterij win zou ik Dubai ook wel 's willen zien, bizar gewoon daar. Of met een ijsbreker op Antarctica, zag er ook zó mooi uit.

Weet niet waarom maar wil ooit nog eens een keer naar Aruba, op de een of andere manier trekt me dat gewoon

@Bloem
Da’s toevallig, had pas ook zitten kijken naar Jordanië. Wil al zoooooooooo lang Petra zien. Zag voornamelijk rondreizen en vind dat niet echt ideaal met die kleine, hij moet ook tussendoor zijn eigen ding kunnen doen. Zou dan graag vanuit Aqaba de excursies doen. Maar we zien het wel…ooit zal het er wel van komen.

@Dia
Gaan voor je duimen hier dat ze gaan bellen voor je ideale baan.

@Linda
Aruba is ook mooi, nichtje van mij heeft er gewoond.

ooit zal ik wel een keer naar Austalie + nieuw zeeland willen.

Wil eigenlijk nog zoveel zien. Heb Egypte nog niet helemaal gehad. Marokko moet ook prachtig zijn. Thailand, want wil ook nog ooit op een olifant. Ezels, paarden en kamelen hebben we al zo vaak gehad. Een safari in Afrika lijkt me ook geweldig. Mexico, Costa Rica … pffffffffff er zoveel moois in de wereld.
En iedere keer met een vakantie uitzoeken kom ik weer met dezelfde smoes. We kijken volgend jaar wel weer want er is in Turkije ook nog zoveel te zien.

@Marion: hahaha bij ons gaat het precies hetzelfde :lol: :lol: :lol:

Ga er vandoor moet werken vanmiddag spreek jullie vanavond weer

Nog niet echt terug kunnen lezen. Na een keidruk weekend was het al weer maandag.
Ik hoop dat het voor iedereen een goede week wordt.

Nog 2 weken werken en dan is het gewoon alweer vakantie. Kan me bijna niet voorstellen dat ik over 12 dagen gewoon naar Side ga.
Krijg nu al de kriebels.

Nog 12 dagen.

waar is die lijst waar is die lijst!!! :biggrin:

ik heb week 21 en week 23 vrij! en net geboekt!!!

@Bloem
SUPER :king:
WAAR GA JE HEEN?

Rieneke: 9 februari - Istanbul (stage 5 a 7 maanden)
Dece: 10 februari - Istanbul
Fransijn: 17 februari - Side
Filiz: 21 februari - Side
Turkijelover: 23 februari - Istanbul
Summa: 9 maart - Antalya!!!
Mar & Mar: 15 maart - Istanbul
Crazymar: 26 april - Marmaris
Fransijn: 28 april a.s.- Side.
Jac: 1 mei - Turgutreis
Cynthia: 18 Mei - Gumbet
Bloem: 19 mei- rondreis Jordanie!!
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Diamond: 6 juni - Alanya
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Beppie: 19 juni - Kusadasi(DRIE WEKEN!!!)
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
MK: 12 juli - uitgerekend
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Diamond: 4 september - Kusadasi
Cynthia: 23 September Gumbet
Bloem: 13 oktober- Nepal
Turkije-Fan: 25 december: verloven
Nur: 4 juli 2008- TROUWEN!!

@Linda
Werk ze!!

@Fransijn
En toch is het zo…over 12 dagen ga je naar Side.
Geniet er maar lekker van.

WOW BLOEM

Super, je gaat naar Petra…ben wel een beetje jaloers op je :stuck_out_tongue:

jaaaaaaaaaaaaaaaa
heb meteen geboekt!! woepie de poepie!!
heb altijd een rare aantrekkingskracht gehad met jordanie, zeker sinds het lezen van het boek van koningin Noor en zaterdag de aflevering van Yorin, ff de reisgidsen erbij gepakt. Deze reis vertrok op de juiste datum en geen toeslag voor alleengaanden…dus…net ff verlof erdoorgedrukt en meteen geboekt!! whioeeehheee

kijk later wel eventjes voor een geschikt tripje naar gumbet ofzo…eerst ff hiervan genieten!!

IK GA NAAR jORDANIE!!!

fff…zoveel dingen nog te zien
lijstje??

-Jordanie
-istanbul, Cappadocie, blue cruises
-nepal, tibet
-bolivia, peru
-egypte
-canada, alaska
-Australie, nieuw-zeeland
-chili, argentinie
-griekenland
-rest van de wereld

nu dus jordanie en weer relaxen in turkije, straks nepal en zeker tibet, india en als ik in 2008 terugkom weer turkije, en dan weer een jaartje sparen en dan op naar latijns-amerika denk ik…:biggrin: …de wereld is zoooo groot…ben echt zo benieuwd naar Jordanie
amman, idd PETRA!! en dan een ancht in de Wadi Rum woestijn, een dag in Agaqua (of zoiets) de badplaats en dan nog naar de dode zee…lekker drijven…veel te kort, maar beter iets dan nix…kost al een godsvermogen, maar weer nu weer waarom ik zoveel overwerk…

whhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ik ga ik ga ik ga ik ga!!! stuiter…bounce…3 dubbele koprol, backflip, flikflakradslag, stuiter, bounce!!

super zeg

BLOEMMIE!!! YEAHHHHHH
En ik ben dus meteen jaloers…JORDANIE!!!
Geniet, “Het is je gegunt” HAHAHAHAHA

WOW bloem geweldig!!! jjiiihhhhaaaaaaaaaaaa.
Lekker gevoel moet dat zijn zeg.
Volgens mij hebben wij allemaal wel een land waar we nog eens naar toe willen.

Ik wil namelijk nog een keer naar ijsland een land zonder bomen moet ik zien.
Noorwegen metname het noorden koud koud, maar wel mooi.
Egypte maar heeeeeeeeeeeeeeel misschien in oktober.
Dubai, wil die 7 sterren hotel wel eens zien, maarik hoef er niet in te logeren. KASSA!!!
Ja en van Turkije Istanbul.
Hier hou ik het maar even bij.

Groetjes

@Jac: Ik wil er slapen ook, wel langer ook, alleen wil ik die bedragen niet betalen die het kost :hihi:

Ik wil idd nog naar de gordel van Smaragd en alle eilanden die daar in de buurt liggen. Wil nog naar de Caribiên en en en en e en e ne ennnnn duzzzz

nou goed, ben ondertussen weer op de wereld beland, met 2 benen op de grond gekomen en op mn werk aangekomen. Wil het niet te hardop zeggen, dan moet ik straks nog wat gaan doen en daar heb ik geen zin in:unibrow: !!

Het is dus heeeel rustig hier en dat hoop ik zo te houden
Tot straks dan maar weer

owh ja…scandinavie moet ook nog in mijn lijstje…oeps…en nog velen velen meer…hihi…

is het al 19 mei?? hahaha