Slaapwel en hopelijk tot gauw
@Dettje: gelukkig weer helemaal over, dank je ![]()
En ja, zou ook graag vaker naar het strand willen maar het is zover uit de buurt :disgust: Dus straks in Turkije maar veel strandwandelingen maken ![]()
Vandaag weer een superwedstrijd gelopen 5,1 km in 32.07, dat is weer 1.14 minuten minder dan de vorige keer (drie weken geleden) gaat lekker zo
Ha allemaal, even gedag zeggen, ik leef nog, maar heb het erg druk. Reageren lukt nu niet meer, maar ik heb wel alles gelezen, hoor.
*Leef met jullie allemaal mee. *
We gaan ons weer opmaken voor een nieuwe werkweek, dat weekend is altijd zooooooooooooo kort, vinden jullie ook niet?
Wat me op de been houdt is het vooruitzicht over 5 weken en een beetje naar Istanbul, we hebben er onwijs veel zin in. Jullie krijgen naderhand uiteraard een uitgebreid verslag.
Nou, heel veel liefs allemaal, Marja
@diamond: dank je
@Miere: idd lekker blijven uitkijken en aftellen naar Istanbul, dan is het zover voor je het weet! Succes met weer een nieuwe werkweek :disgust:
Zo, ben weer terug.
@ Linda1980: Je bent lekker goed bezig met het hardlopen . Goed van je zeg! :nod:
Twente ook nog gewonnen dus, jou dag kan niet meer stuk!
@ Dia: Ja, die winkel zit/zat in de Orangerie, direct als je de roltrap op gaat loop je bijna bij hen naar binnen. Heeft er een hele tijd gezeten, maar nu gaan ze sluiten. Ik denk ook wel, omdat ze veel te dure spullen verkochten en van die sportzaken zitten er hier ook 13 in een dozijn.
@ Miere011: Leuk om ook even weer wat van jou te vernemen hier. Gaat het nog steeds goed met je nieuwe werk? Bij ons gaan ze vanaf 1 maart ook alles weer veranderen, dus dat zal ook weer wennen worden.
Iedereen nog een fijne avond verder. ![]()
13/02 Fransijn
14/02 Marion2
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
14/05 Besmile
20/05 Turkije-fan
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
17/09 Crazymar
19/10 Sevgilim
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
11/01 Dettje
22/01 Roanna
24/01 Diamond
Zo, ff ge-update.
**Weltrusten
**
Goedenmorgen op deze mooie nieuwe dag, waar het buiten koud, in bed warm is. Waar de natuur duidelijk laat zien dat de lente op komst is. Dat het allemaal langzaam ontluikt en de kleine knopjes weer langzaam overal opkomen… :so: :nod: JA HET HEEFT GEWERKT HIHIHIHII:wub: :wub: :wub:
Allemaal het was fantastisch… We werden giga goed ontvangen. 16 mensen die geheel vrijwillig voor ons er waren(we waren met 13 echtparen)… Onze kamers met allemaal hartjes, liefdesverklaringen van mannen en vrouwen, maar ook uit allerlei teksten uit de bijbel…
De verzorging was giga-ultra all in!! Zo lekker eten, zo veel lekkere hapjes, koffie gebak(bij elke koffie ronde!! Ik ben verrijkt…4 kiloo hihihihi) En de maaltijden waren zooo heerlijk…
Om heel kort uit te leggen waar het om gaat…je schrijft over een onderwerp(pijn, verdriet, invloed van je verleden op je relatie) een brief naar elkaar… de ander leest hem(of je leest het voor) en je partner mag alleen met vragen reageren, zonder discussie, alleen ter verduidelijking van je gevoel in de brief… het is ook een ik-boodschap geen aanval op de ander… GIGA!!!
Geen onderbrekingen…geen discussies…geen verwijten…(welke meestal gebeuren toch???)
Goed zover het weekend.
Heb snel bijgelezen… Wat hebben jullie weer een hoop gedaan…
Kan niet op allerlei dingen reageren(ruim 10 blz…nee mn hoofd zit vol met :wub: )
Nu weer down-to-earth… straks werken, en verder zien we wel
Groetjes
Goedemorgen!
@Roanna: misschien toch ooit wel eens geweest in die winkel maar nooit in de gaten gehad dat 'ie van Marc was. Was 'ie zelf ook wel eens in de winkel?
@Beps: wat fijn dat jullie het weekend zo positief ervaren hebben!! Geniet maar lekker nu van :wub: :wub: :wub:
goede morgen…
@linda…goed gelopen dan …;)knap
@beppie…klinkt interessant…goed dat het zo fijn is bevallen…vooral de ulta all inn…![]()
@iedereen…werkze…of geniet lkkr van je vrije dag…
ik ga nu na school…tot straks…
xx
Goede morgen allemaal.
@Beps
Heerlijk zeg zo’n weekend, geniet nog lekker na! En die vlinders fladderen die 4 kilo wel weer weg :slywink:
@Linda
Super gelopen zeg ![]()
@Filiz
Leer ze :hihi:
@Dia
Jij bent ook lief :biggrin:
Goedemorgen allemaal.
@Bep: Wat heerlijk om te lezen, dat jullie het zo super :wub: hebben gehad. Daar doe je het toch voor! Nu proberen dat een tijdje of nog langer vast te houden.
En ach, die 4 kilo wandelen we in Kusa er wel af! :unibrow: ![]()
@ Dia: Nee dan kan wel kloppen. Hij stond er al alleen in het begin en soms als het heel druk was met de feestdagen enzo heb ik m weleens zien staan. En die mokkeltjes die hij er nu in het staan, dachten ook dat ze heel wat waren. Dat heb ik niet zelf zo ervaren, maar mensen die er wel eens wat kochten, wel.
Nou dames, werkse, leerse of anders wat je ook moet/gaat doen, een fijne dag weer. ![]()
Hi ladies,
De banenjacht is weer geopend :biggrin: Heb zonet overal maar weer 's achteraan gebeld, en ze hadden beloofd vandaag allemaal terug te bellen dus we wachten het af.
Iedereen een fijne werk/vrije dag en tot later
@diamond: succes met de banenjacht!
@Dia: Je bent dus telefoniste in je eigen huis vandaag? :lol: :lol:
Hopenlijk komt er eens iets leuks voor je uit.
Ik ga ook nog ff het een en ander doen hier thuis (koffie leuten enzo) ha, ha, ha en dan ook weer op naar het werk.
Prettige dag en Dia… ik duim voor je dat het nu een keer wat mag worden met een leuke baan. Succes gewenst! ![]()
@diamond: heb afgelopen weekend de krant ook goed nagekeken maar was weer hopeloos
@Linda: heb net ook de krant bekeken maar idd weinig soeps. Komt wel joh. De aanhouder wint!!
@Roanna: thanx! En idd, werk vandaag vanuit huis :teeth: Jij een goede werkdag en vanavond maar weer 's een wijntje?
heeejj good morning!!
het eerste wat ik lees als ik ww open, is een giga bericht van ons beps!!! Heb aan je gedacht wijffie en ben blij dat je het zo heerlijk hebt gehad :wub: dan kunnen jullie er weer eventjes tegenaan…
de rest: ook hallo en een mooie dag voor jullie allen
@toos, hoe is het??
ik zelf barst uitmekaar van mn nieuwe bommetje. De 2 weken die ik vrij wilde zijn lastig. Denk dat ik straks ga vragen om 1 week in mei te krijgen en 1 week in juni. Had toch mn twijfels over 2 weken op 1 plek alleen…dus dan zou ik 1 week naar Jordanie gaan (wil ik al heel lang, weet niet waarom) en dan in juni ff naar gumbet ofzo…(sorry cyn)
dus…kan niet wachten totdat ik op mn werk ben…huh?? nee…dat klopt niet…kan niet wachten totdat ik kan boeken!! hahahaa…das beter…dus…tot laterszzz