Turkish Teatime deel 16 !!!

slaap lekker bloem ik ga ook lekker slapen wil morgen om 11.06 weer fit aan de start verschijnen en een goede wedstrijd lopen, dus tijd verbeteren

@ diamond. ze is ziek of zo. Daarom is het afgelast.

heb gezellig met een vriendin x factor gekeken…denk dat anja eruit gaat…

@dia…is de hoofdpijn al gezakt…?

@besmile…klinken leuk de schoenen :smiley:

@sev…super van de ring!!

ik ga ook slapen…morgen om 9 uur met zn alle bij een vriendin spek en ei eten…dan naar het cafe…en ja…drinken…
heb dr zin in…:smiley: spreek jullie morgen avond en voor nu welterusten…

xx

Ik las net op tvgelderlandtekst, dat het concert in een bomvol stadion werd afgelast, omdat Shakira keelontsteking heeft.

Nouja, kan ze ook niks aan doen, maar je zult er toch maar zitten uit, ik weet niet waar vandaan! Da’s wel balen dan! :mad:

Goede avond meiden.
Een egoberichtje van mij, snel even bijgelezen (zijn trouwens al hard op weg naar deel 17). Ben vreselijk gammel en was in slaap gevallen op de bank. Dat krijg je na een avond stappen als je het niet meer gewend bent. Zie jullie morgen wel weer.
TRUSTE ALLEMAAL.

hey allemaal een prettige zondag, ga er eens goed invliegen, van de voormiddag wat studeren en daarna richting zeetje meterke gaan bezoeken en een wandelingske gaan maken aan het strand met den dog.

@Linda veel suc6 met de wedstrijd.

tot later dada

Goeiemorgen!

Nou ik lag gisteravond dus al om negen uur in bed. Hoofdpijn begon steeds erger te worden tot het uiteindelijk toch migraine werd. Bah, waarom nou net op een zaterdagavond. Voel me nu gelukkig weer een stuk beter.

@Sev: mooi zo’n ring! Gaaf met al die steentjes, ben ik ook altijd zo dol op. Hihi als het maar blingt dan ben ik al verkocht :smiley:

@Filiz: veel plezier vandaag! Maar dat zal wel lukken zo te lezen :teeth:

@Roanna: blij dat ik toch maar geen kaartjes had gehaald voor het concert! Lullig voor haar maar natuurlijk helemaal voor de mensen die van heinde en verre zijn gekomen.

@Marion: hihi wennen he om dan weer een nacht doorgehaald te hebben. Nu weer een beetje uitgerust?

@Dettje: jij ook een fijne zondag. Lekker even uitwaaien aan het strand, heerlijk!!

Goedemorgen allen.

@Dia: Gelukkig ben je weer een stuk opgeknapt. Pfff, nu ik herken het nog van in mijn geval dan toen, bij die maandelijkse vrouwentoestand. Lag bijna iedere maand wel een paar uur in bed of bank vanwege die migraine. Maar gelukkig is dat nu voor mij alweer een poosje verleden tijd. :stuck_out_tongue:

We moeten natuurlijk wel vanmiddag ff shoppen toch? :wink: Kunnen we geen hoofdpijn bij gebruiken.

Ik hou ook zo van bling-bling dingen en koop het ook regelmatig, maar doordat ik allergisch ben voor niet edelmetalen, kan ik het altijd maar heel kort aan of om. Wel jammer. Maar geef het dan weer weg in de familie.

Trouwens ik las net in de Zondagtelegr*** dat het concert van Shakira weer plaatsvind op 17 Maart.

Zo,… zo even lekker in bad en dan naar de stad.

Fijne zondag allen verder.:wink:

@Roanna: ik weet het niet zeker maar ik heb het idee dat het bij mij ook samenhangt met hormonen. Wil er toch binnenkort eens mee langs de dokter.
's ff kijken of het er nog van komt om vanmiddag te shoppen. Anders van de week maar een keer. Had laatst ook zo’n geweldig bling bling horloge gezien, maar dúúr, dus dat doen we maar niet.
Nou badderze, veel plezier in de stad en tot later!

mogguh!@!

ik wil ook shoppen!! doe ik maar niet, kan de centjes goed gebruiken voor straks in Nepal. Er doet nu op T*F een uur lang Take That, hahaha :biggrin:
was echt erg vroegah!!

@ diamond, gelukkig ben je weer een beetje opgeknapt, lekker verstandig naar bed
@ filiz en dettje, veel plezier vandaag
@roanna, shop ze
@ marion…stappen?? vertel vertel hahaha

@Bloem: ow jammer, had het wel leuk gevonden Take That weer 's te zien. Vond ze toen hélemaal geweldig!! Vooral Mark was grote favoriet :teeth:

Goede middag!!!

@Dettje
Veel plezier aan het strand.

@Dia
Ben weer uitgerust hoor :wink:

@Roanna
Had voorheen nooit ergens last van. De laatste tijd ook een dag flinke hoofdpijn.
Shop ze vandaag!

@Bloem
Vertel vertel? Oke dan. Er was eens …
Ben vrijdagavond naar de pronkzitting geweest bij ons in het dorp. En zoals je weet zijn Brabantse nachten lang :confused: . Vroeg het bed in dus en even later er weer uit. Ben ook geen 18 meer dus dan valt het de dag erop niet altijd mee :frowning:

@ dia…mark enr obbie waren iedereen zn favoriet!! hahah
@ marion, ja brabantse nachten…zucht…hahaha…ben zelf niet zo van het carnaval, maar weet wel hoe het kan zijn!! hahaha

wust heb gewonnen!!!

@Bloem: vond Robbie helemaal niet leuk toen. Hihi een vriendinnetje was wel helemaal weg van hem en dan waren we aan het ruzieen: Mark is leuker!! nee Robbie is leuker!! Toen ze uit elkaar gingen heb ik nog zitten janken voor de tv :crybaby:

@Marion: ach als je maar lol hebt gehad toch! Ben zelf niet zo van de carnaval maar heb 't wel eens gevierd en toen was het eigenlijk heel leuk. Was vroeger altijd de Pink Panter, had m’n moeder toen zelf een pak gemaakt, zag er super uit :teeth:

@Bloem&Dia
Ben ook niet meer van de carnaval, is een jaar of 8 geleden dat ik voor het laatst een avond mee ben geweest. De pronkzitting en de optocht is eigenlijk het enigste wat ik er nog van zie.
Vroeger ging ik wel altijd. Ben zelfs een jaar of 10 dansmarieke geweest

Goedemiddag dames.

Ow, dus jullie herkennen die migraine, dat het soms ook te maken kan hebben met de hormoonhuishouding? Ik was er toendertijd ook even voor de huisarts geweest en het enige wat hij zei was, inderdaad lekker ff op de bank of naar bed en heb er pijnstillers met codeine voor gehad en dat met rust, hielp wel.

Zo, even naar de stad geweest, maar sjeeees wat was het druk zeg. Ik heb nog wel een mooie winterjack van Pum* gescoord bij die winkel van Marc Overmars. Die gaat sluiten met zijn handel hier. Van € 75 met 75% korting dus nu voor € 18,75. Mooi voor de volgende winter alvast. :wink:

Vanavond ff een bakkie doen bij zoon en vrouw en daar ff naar het voetballen kijken. Zoon is voor PSV en mijn manneke voor Feyenoord en beiden hebben verloren dit weekend, dus zitten ze elkaar nu op te jutten.

Jullie ook nog een fijne avond. :teeth: :slywink:

Zo te lezen heeft iedereen wel een lekker weekend gehad,met shoppen,uitwaaien of lekker niks doen.Ik ben in Amsterdam geweest en gelukkig heeft mijn clubbie weer gewonnen,gaat weer de goede kant op.

De migraine verschijnselen herken ik ook wel,echt niet prettig als je er last last van heb.Ik heb er van de huisarts medicijnen voor gehad,maar probeer die meestal zo lang mogelijk uit te stellen.Duik meestal me bed in de hoop dat het dan de volgende dag beter gaat.

groetjes

@dia…gelukkig dat je je nu weer helemaal prma voelt…

@roanna…veel plezier met de nieuwe jack…

sorry de rest weet ik echt iet meer…maar ben hagele…
jeetje was weer gezellig!!

tot morgen…ben hard aan mn bed toe…

xx

@Marion: vindt een optocht trouwens best leuk om soms eens te zien. Misschien dit jaar weer eens.

@Roanna: ken het idd helaas maar al te goed :retard: Winkel van Marc Overmars? Waar? Vindt dat altijd zo’n leuke vent!! Veel plezier vanavond bij zoon en gezin.

@Turkije-lover: oh bah jij hebt er dus ook last van. Zag laatst ergens van die pleisters die je op moet doen als je migraine hebt. Altijd eens het proberen waard.

@Filiz: hihi slaap lekker!

heyla

hier ben ik weer, amaai ik heb er deugd van gehad en de dog ook. Een fikse wandeling aan het strand een mens zou dat eens meer moeten doen. Mijne zondag kan zeker niet meer stuk, jammer dat het weekend gepasseerd, morgen terug vroeg uit de veren BAH, zie het eigenlijk niet zitten om morgen terug aan de slag te gaan, Nu ja het zal ook passeren.
Allé nog allemaal een prettige avond, wou nog eventjes daag zeggen vooral ik ga slapen.
Sorry voor mijn ego-bericht

Dia hoe gaat het met de hoofdpijn.