Turkish Teatime deel 16 !!!

@Jac: jij ook een fijne zaterdag. Moet je straks nog werken?

@Filiz: leuk om te horen :smile:

@Roanna: hihi altijd leuk he om weer een reden te hebben om iets nieuws te kopen :wink:

@Bloemmie: lekker zo’n salade.

@Dettje: ach dat komt wel weer (het posten hier). Dus ook naar Kusa!

@Besmile: ga ook kijken! Wat voor schoenen heb je gekocht? Ik had laatst leuke zwarte gezien, met enkelbandje en hoog hakje.

Ga ff eten nu, tot later

open schoen met een klein hak. Ik had ook zwarten schoenen met een enkelbandje gepast ,maar die zaten te losjes.

ja idd Diamond van mij ook terug Kusadasi dit jaar, ondertussen de 7de keer al. Ga eens zien wat hoe ver ik dan met mijn turks sta.

@roanna
Ik heb nu ruim 17 weken, nog 3 weken dat zijn we over de helft en kan het aftellen beginnen.

@dia
M. vindt jouw bewegende poppetje zo leuk!

Een collega belde net dat er een poging tot inbraak is gedaan op kantoor. 's Morgens kom ik altijd als eerste binnen, dan schrik ik niet zo erg. Dit is de 4e keer waarvan de 3e naast mijn bureau, mijn hele bureau ligt vol glas. Ik hoop maar dat er niets weg is en dat ze nu een tijdje wegblijven.

@Besmile: klinkt leuk! Het begin is er dus weer :wink:

@Dettje: welke periode zou je vrij willen dan? Ben echt benieuwd naar Kusa, want voor mij wordt het dus de eerste keer.

@Mk: jeetje wat een toestand zeg. Scheelt idd dat je het nu weet en niet straks ‘verrast’ wordt. Vervelend dat ze steeds jullie moeten hebben.
Hihi vindt ze haar leuk ja? Wat een schatje is het ook :wub:

@ mk…schrikken!! wowie. Ikke ben ook altijd benieuwd of de ruiten er hier thuis nog inzitten, al 2 keer ingegooid en het geeft zo’n troep he? en dat vervelende gevoel…jukkie…

@ schoenen…zomerschoenen kun je toch best al aan?? ik loop nog steeds/ alweer op blote voeten sandalen…:biggrin: hahaha

@diamond, heb een weekje in mei gevraagd en 2 weken in december, dus het zal mei worden wanneer ik ga. Maar ben er al in verschillende maanden geweest en me steeds goed geamuseerd, kies nu wel een rustige periode dan kan ik wat meer tijd beleven met mijn vrienden daar. Anders hebben ze het te druk met werken.
Waar ga je precies verblijven.

*@ Dettje: Wij gaan ook voor de eerste keer naar Kusa en heb er zo’n zin in. Wij gaan naar hotel Ozcelik. *

*Sorry Dia, dat ik er zomaar even tussen kom. :lol: :wink: *

@Bloem: hou 't nu nog ff bij laarzen, maar heb thuis wel slippertjes aan.

@Roanna: hihi altijd makkelijk toch info van iemand die er al geweest is!

@Dettje: ja da’s idd wel leuk als ze een beetje tijd voor je hebben als je daar komt. Wij gaan naar hotel Korumar.

@Roana en Diamond heb geen ervaring met deze hotels, maar hoop dat jullie er naar je zin zult hebben, ik vertoef altijd op ladies beach. Maar waar ik dit jaar zal logeren, weet ik nog niet, zal waarschijnlijk een apartementje of studio worden, we zien wel

allemaal een goeie avond en tot later
selamlar
dette

Effe snel bijgelezen, vanavond lekker thuis, morgen vroeg op want heb morgen weer een hardloopwedstrijd

@ Dia: Ja inderdaad. Maargoed, als het goed is, heb ik Bep en haar hub tegen die tijd er ook zitten, dus die wijzen ons de weg wel, denk ik. Ha, ha. :lol:

je zal maar naar shakira gaan en van ver komen. Hoorde net dat ze het hebben afgelast.

hotel korumar is een leuke hotel

@Besmile: is het afgelast ja? Hoezo dat dan?

Pff ga richting bank nu, had al hoofdpijn maar het begint steeds erger te worden. Ben inmiddels ook misselijk dus hoop écht niet dat het migraine wordt :frown:

@dia
Ik hoop dat het geen migraine wordt, doe maar rustig aan!

@linda
Succes morgen!

Eventjes een ego berichtje van ikke !

Ik heb een ring gekocht ! Met hééééél vééééél blinkende steentjes erin :smiley: Me is happy, heb hem wel nog niet in mn bezit omdat die ring in de winkel veel te groot was (heb heel fijne vingers en altijd problemen om een kleine ring te vinden) nu moeten ze die laten komen van de fabrikant of zo in de kleinste maat en dan nog zien of ze hem nog een maat kunnen verkleinen…

@sev
Leuk een nieuwe ring, wanneer is hij klaar.

Deze week naar het einde toe normaal gezien zal hij me terug opbellen. Dan moet ik nog eventjes gaan passen en als hij goed is krijg ik hem mee ! Hihi ben superblij.

Ik was alleen mn moeder te vlug af, ze wou een cadeaubon halen in die juwelier omdat ik een mooie ring had gezien, en ze wou me die geven voor mn valentijn :wub: maar iedere keer ze me een ring wil cadeau doen, ben ik haar voor:D Maar ze zou nu al iets anders in gedachten hebben zegt ze, ikke nieuwsgierig !

gaaaapppp
oogies vallen toe…dus lekker in mn nestje voor de buis

xxx