@Sev: super dat je het zo leuk hebt gehad! Naar welke film zijn jullie geweest?
@Marion: hoe was het op het voetbalveld? Hebben ze het goed gedaan?
@Turkije-lover: ja hier ook een zonnetje, lekkerrr! Fijn hoor dat je vriend bijna klaar is met het leger.
@Filiz: hihi kan ook héél boos worden maar nooit lang blijven. Ach waarom ook. Als het maar even goed wordt uitgepraat. Jaja ik heb er nu ook weer wat meer vertrouwen in binnenkort iets te vinden. We will see.
Oh lekker Grieks eten!! Wat heb je gehad?
@Dia: we zijn naar Blood Diamond gaan kijken waar Leonardo Di Caprio in meespeelt. Super mooie film ! Gaat over de oorlog in Sierra Leona, wel akelig als je bedenkt dat die film gebaseerd is op waargebeurde feiten waar ook Antwerpen zijn schuld aan heeft !
Pfff, ikke ga nu slapen, ik was echt niets waard op mn werk ! Ben zo moe !
Zo Bemile, en nog wat leuks gekocht of alleen maar even wezen kijken? Als Arnhem jou hometown is, ga je nu daar dan ook stage lopen? Je zei wel in het oosten van het land, maar waar dan? In Arnhem zelf? Jeetje wat veel vragen stel ik hier . :lol:
@ Marion2. Ach wat maakt het uit dat ze weer verloren hebben. Zolang je zoon het nog leuk vind om te doen, is dat het belangrijkte toch! Ze zullen ook heus wel weer een keer een potje voetbal winnen.
Nou, ik hou het ook maar lekker rustig vandaag. Misschien morgen even naar de stad. Nieuwe kleding enzo kijken.(Koopzondag)
Fijne dag allemaal nog.
Ps. Marion2. Vind je foto weer moeilijk hoor! :unibrow:
@ Cynthia: Leuk lekker wokken! Geniet ervan en eetze. O ja, die trouwfoto’s !!! De meeste daarvan had ik zelf gemaakt, maar wist heel niet dat ze op Hyves stonden, want ik kom daar haast nooit. Wel leuk om dat dan even te zien zo.
@ Dia: Ja, ik ook maar had ook al wat besteld bij Bon P***. Ik heb in Maart weer een groot feest van het bedrijf waar we voor werken. Achm**. Je weet wel…even A******** bellen! Dus moet er wel weer hip bij lopen!
ggggaaaaaaaaapppp…
ben nog steeds niet helemaal wakker…
kon gelukkig net nog de 1500 meter schaatsen kijken…!! spannend!! wowwie…hahah, nog 1 weekje en dan WK-en!!
heb net een heerlijke salade gegeten met allemaal kaas enzo…jammie jammie, kan nog wel 3x van eten denk ik, dus…morgen, maandag, dinsdag hahahaa
allemaal wilde plannen voor de zaterdavond??
ikke weer niet off course, lekker een dagje vrij…eens een keer niet werken, hihi…
kissie
Allemaal een fijn weekend, jammer genoeg vind ik niet veel tijd om met jullie mee te praten, veel te druk voor het ogenblik. Vind het wel jammer sé, nu ja, das t leven. Hopelijk gaat het met iedereen goed, want het is echt niet te doen om alles na te lezen.
@Toos, sterkte in deze moeilijke tijd @Sev en Cyn, proficiat met je punten @het vakantielijstje, ik wil er ook bij (maar het werk geeft nog niet vrij wanneer we verlof hebben:evil: . Hopelijk doen ze het vlug anders kunnen we de vroegboek korting vergeten, maar het word zeker en vast KUSADASI @Nur hoe zit het met de keuken, staat die er al @rest hoe jullie goed