Turkish Teatime deel 16 !!!

Moest nog ff bijlezen hihi
Laf joe all 2!! Ben giga blij met jullie allemaal en hoop dat dit kluppje zo blijft!
Kusssssss

**Bepppppppp.!!! Ben zeker al te laat. Ik wou je ook nog een heel goed weekend op de Veluwe wensen. **

**Ja gezellig is het hier hoor.:nod: Ik ben dan denk ik wel de oudste, maar dat maakt het ook wel weer leuk. Toch? Meerdere generatie’s die elkaar weleens wat te vertellen hebben en elkaar steunen als het nodig is. Waar vind je dat nog? **

**@ Bloem: Jij ook veel plezier straks . Wat jij gaat doen, hebben wij (collega’s en ik) 2 weken geleden gedaan bij de Wok. 3 Uur lang lekker eten en drinken voor een vaste prijs. Mmmm, zelf ijs met slagroom scheppen enzo. Heerlijk! :stuck_out_tongue: **

Alle anderen… allemaal een heel fijn weekend. Geniet ervan!

Zo ook hier is het weer weekend.:smiley:

Filiz,lekker hoor dat je zoveel met je vriend online kunt zijn ondanks dat hij in het leger zit.Voor mijn vriend zijn de laatste 2 weken aangebroken,maar hij heeft maar weinig vrij nu,moet het dus met de mailtjes doen,maar ja beter dan niks,misschien dat hij morgen vrij is…Dat hoop ik dan maar.

Bloem,veel plezier vanavond,als je er eenmaal bent zal de vermoeidheid wel snel over zijn.

Sev,gefeliciteerd met het kampioenschap van het simon spel.Toppie :thumbsup:

Besmile,gefeliciteerd met je nieuwe stage plaats en veel succes.

Voor iedereen een fijn weekend.Ik heb morgenavond een etentje bij een vriend met vrienden.Zondag weer naar het stadion voor de klassieker!!!:king:

@Beppie: veel plezier op het mooie veluwe!

@Sev: kampioentje!!!

@Bloem: Eet smakelijk en veel plezier.

@Besmile: gefeliciteerd met je 5de ster!

Iedereen een fijn weekend, ik mag weer werken dus misschien tot zaterdag avond.

Groetjes jac

En het is weeken****d!! Voor mij dan tenminste hihi gemeen he.
Pff het was vandaag verschrikkelijk druk op m’n werk, de tien uur zijn voorbijgevlogen, heerlijk. Heb nu wel hoofdpijn maar heb veels te lang niet gegeten dus dat doen we zo maar 's ff. Lekker frietjes!!
En vandaag belde er alweer iemand met een vacature yes yes yes. Ooit wordt het nog wel wat :unibrow:

@Marion: ja echt super van m’n moeder. Al zeg ik nog zo vaak dat ik niet wil dat ze iets voor me betaald, ze vind het gewoon leuk dat af en toe te doen. Echt een lieverd! Fijn dat je een goed gevoel hebt overgehouden aan het gesprek met de huisarts.

@Besmile: ben ook wel benieuwd welke touroperator het is :unibrow:

@Bloem: jammer dat het gisteren niet zo leuk was. Geniet vanavond maar lekker van het etentje!

@Fransijn: ontspannen heb jij ook zeker wel verdiend straks in Side!!

@Cyn: idd heel bijzonder dat je op hetzelfde tijdstip wakker werd. Jammer he om zulke mensen te moeten missen. Bij mij een beetje hetzelfde verhaal met m’n opa en oma.

@Roanna: nog iets leuks gedaan op je vrije dag?

@Filiz: nog steeds boos of het inmiddels alweer uitgepraat?

@Sev: veel plezier bij de film. En idd heel kinderachtig van dat meisje om zo te reageren. Niks egoistisch van jou bij hoor! Super dat je geslaagd bent voor de pedicure! :thumbsup:

@Beps: veel plezier en succes!!

@Jac: werkze!!

@Turkije-lover: voor jou ook een leuk weekend dus, veel plezier!

En ik wil ook nog ff zeggen dat ik ons met z’n allen super vindt!

@ Diamond: Ja hoor. Ik had nog Iris(vvv) bonnen van mijn werk voor ons zoveel jaar trouwen en die heb ik vanmiddag ingeleverd bij Karw voor een hele leuke schemerlamp. We hebben de laatste maanden de boel hier in de woonkamer veranderd, nieuwe meubels enzo en nu ben ik zo langzamerhand wat kleine spulletjes erbij aan het zoeken. Oude weg en nieuwe erin.**

Dat heb je weleens. Zo ineens, dat alles je gaat tegenstaan en ik had dat laatst een beetje. We zijn nu zo’n beetje klaar.

**Nou, eet smakelijk en geniet van je frietjes. :wink: **

**Groetjes :wink: **

oke ff gauw nog
heb me sinds GC niet zo op mogen tutten, hahaha
partydress, haartjes strak en lekker alle bling bling uit de kast
we gaan alleen eten, maar ach…wie weet wat daar nog rond scharrelt.
zal eens kijken of ik met een bus kan, heb geen zin om zo te gaan fietsen

sorry
later meer…

nou…dat wordt straks opnieuw beginnen met optutten…moet fietsen
ach…kan ik die kilo’s die eraan ga eten een beetje in toom houden, hahaha…

@bloem
Veel plezier!!

Het is gelukkig droog.

oke ik is er weer.
En een dillema ben ik kwijt ik ga in spetember niet naar turkije.
Dat is van de baan. Maar nu ga ik misschien heeeeel misschien moet ik eigenlijk zeggen, in oktober naar Turkije maar dan richting turkse riviera of naar egypte heel wat anders maar ja je weet maar nooit.
Nu maar afwachten wat het wordt en als mijn baas de vakantie goed keurt.

GRoetjes jac

@Roanna: leuk is dat he, af en toe wat veranderen aan je huis. Staat de schemerlamp mooi?

@Bloem: hihi altijd leuk om te kijken of er nog iets leuks rondscharrelt :biggrin:

@Jac: Turkse Riviera is ook héééél leuk hoor! En Egypte lijkt me trouwens ook erg leuk om een keer te zien.

@ Dia: Nu, dat lampje staat echt heel leuk! We hebben alles nu een beetje strak modern, weet je wel! Staat allemaal zo leuk nu!

En naar Egyte is ook altijd nog een wens van mij. Als we dan gaan, doen we dat, als het hier winter is. Dus koud en/of nat is.:stuck_out_tongue: Lijkt me zo tof, om daar een keer heen te gaan. Bijna altijd mooi en warm weer. Hmmmmm!!

Hoe zou Bepps het hebben daar op de Veluwe? Hopenlijk komen ze uitgerust en voldaan weer terug.

MK116: Met jou ook alles goed? Schiet al lekker op he?

Groetjes :smile:

sow…hoeveel kun je drinken in 2 uur tijd?? hahaha…:retard:
was leuk en gezellig, maar wat een pokke end fietsen. op de heen weg wel oke…volle maan, geen wind. terug weg hetzelfde, maar dan met de benen volgelopen met een of ander goedje…ging niet la te soepel. net nog ff met een huisgenoot zitten kletsen, de normaalste zeg maar, wel oke.
ik laat de boel de boel en duik weer mn bedje in
morgen weer werken…dus!

allemaal leuke dingen op stapel voor het weekend??? vertel vertel…ga het morgen allemaal lekker lezen…
kissy

Ikke is terug… het was superleuk , helaas moet ik morgen werken en heb ik het niet té laat gemaakt… Nog 5 uurtjes te gaan en dan gaat de wekker al weer… pffff

Goeiemorgen ! Owwww was dat een kort nachtje !

mogguh…voor mij ook!! jaiks!
voel me echt zo’n zombie…hopelijk doet de koffie zo zn werk…gaap…
allemaal een mooie dag!!

Goede morgen!!!
En ook voor mij een kort nachtje! En nu op naar het voetbalveld, lekker ff uitwaaien.

goedemorgen allemaal,

Het zonnetje schijnt dus straks ff lekker naar buiten,maar nu eerst met me vriend online nog 2 weeken en dan is hij eindelijk klaar het het leger,15 maanden zijn wel snel gegaan,alleen de laatste gaat langzaam.

Voor iedereen een fijne dag en voor degenen die moeten werken werk ze.

goede morgen meiden…

@turkije lover…geniet maar lkkjr van je vriend op msn :wink: die van mij heeft eigelijk de laatste 2 weken vrij weinig te doen…

@dia…nee, hoor ben niet meer boos…;)ik kan nooit lang boos blijven.
wat super dat de vacatures nu binnen stromen…wordt zeker nog wat!!

@bloem…fijn dat de avond zo gezellig was…alleen jmmr van de lange dag vandaag…maarrrr, tis allemaal met een goed doel he;)

@marion…wat is de uitslag van de jongens…?

mijn avond was echt helemaak top…eerst lkkr gaan grieken, toen op stap. echt top avondje gehad…!! :smiley: vandaag niks op de planning dus dat wordt lkkr niks doen…

iedereen een fijne dag…xx