Turkish Teatime deel 16 !!!

Goedemorgen allemaal.

**IK BEN VRIJ VANDAAG! :nod: :thumbsup: **

**@ Cynthia: Ik had R… gisteravond via MSN gesproken en ik vroeg zo van, heb jij van de week nog iemand gesproken van St…Tra…? Hij zei, ja een collega van dat meisje (jij dus), want ik had natuurlijk aleens over jou verteld. Hij vond het heel grappig. Stuurde mij gelijk even de link van Hyves door, waar ik foto’s van je kon bewonderen. Hahahahaha!!! :unibrow: **

**Groetjes en werkse en alle anderen, wat jullie ook gaan doen, fijne dag nog. :wink: **

@ cyn. ik vind het helemaal niet raar hoor. Is toch mooi en prachtig, dat iemand zo belangrijk is (geweest) dat je na 10 jaar daar nog op de minuut af mee bezig bent…Heerlijk die kriebels van het onderbewustzijn

@ roanna, is toch apart dat de wereld zo klein kan zijn he?

@Cynnie: Zeuren mag, daar zijn we voor…willen we het niet lezen, lezen we gewoon niet HAHAHAHAHA… Vast een goed weekend!!

Zo het ´echte´ werk voor vandaag klaar…
Gister weer eens een aanvaaring met die $#)'$_#$?#"%#)#%_PUBER!!! Over die motor dus…niet verstandig om te kopen, hij zn zinnen erop gezet dus praten tegen beton zeg maar. En dan krijg je ruzies…helaas…
Hij heeft vandaag zn eigen inlichtingen gewonnen, en hij belde me ook op(trots op hem nu, das voor je daden staan dus…) om te vertellen dat we gelijk hadden, andere die “verstand van hebben” hetzelfde zeiden, dus dat hij niet die motor gaat kopen…YEAHHHH echt goed dat hij dat ook gewoon zegt vind ik!

Nou goed, kunnen rustiger weg het weekend, hij gaat nu verstandige dingen doen(hoop ik hihi)

Goede morgen meiden!
Net terug van de huisarts, had vandaag het gesprek over J., heb er een goed gevoel over. De huisarts gaat er iig vanuit dat we bij het Radboud terecht kunnen.
Had vanmorgen al wat zitten schrijven aan jullie maar kreeg het niet op tijd af, en heel toevallig, dacht bij het lezen van het berichtje van Fransijn net als Cyn aan mijn oma. Ben ook even geweest toen ze het huis van mijn oma aan het opruimen waren nadat ze overleden was. Is zo onwerkelijk op dat moment. En het voelde zo kil zonder haar, hoe knus een huis ook is, het stelt niets voor zonder de warmte van de mensen die erin wonen. Vreemd als je al die spullen uit huis ziet verdwijnen, haar favoriete stoel. Al die herinneren die bovenkomen bij de dingen die je aanraakt en in dozen verdwijnen en onder de familie verdeeld worden. De naaimachine waarop ze mooie kleren maakte voor onze poppen, al was ze er zelf nooit tevreden over. Het trommeltje waaruit je altijd een chocolaatje kreeg als je naar huis ging. Het kaartendoosje, uren speelde ze geduldig met ons het saaiste kaartspel ter wereld, val er nu zelf bijna bij in slaap. In korte tijd komen er dan 40 jaar mooie herinneren met een fantastische vrouw aan je voorbij. Zijn juist die kleine dingen die me nu het meest dierbaar zijn, waarmee ze je liet voelen hoeveel ze om je gaf en dat je bijzonder voor haar was.
Jeetje wat sentimenteel zo op een gewone vrijdagmorgen :hihi:

@Toos
Nogmaals heel veel sterkte vandaag. Denk aan je.

@Fransijn
Alleen maar goed dat de tijd snel gaat nu E. zo ziek is, des te eerder kan je naar hem toe.
Ook jij sterkte het weekend bij het leeghalen van het huis.

@Beps
Een heel goed weekend met veel vlinders :wub:

@Roanna, haha hij (R****) heeft me ook een bericht gestuurd via hyves… dus nu zijn we “vriendjes” op hyves… Wel grappig, heb nu ook eindelijk een beeld van hoe hij eruit ziet!! Mooie foto’s trouwens van het trouwen!!!

@Bloem, ja het is ook wel mooi… maar ik geloofde nooit in zulke dingen… En nu je het meemaakt, is het wel raar!!!

@Beps, dat is waar!!!

x

@ marion, wat verwoord je dat mooi zeg, nix aan toe te voegen

@ beps…ach beetje ruzie in de tent, blijkbaar zijn jullie wel tot hem doorgedrongen, iedereen moet zn eigen fouten maken, wel mooi dat jullie genoeg invloed hebben dat hij het nog ff gedubbel checkt heeft en nu dezelfde conclusie getrokken heeft. En…het dan ook toegeeft. Ik zou zeggen, een klein applausje voor de puber. Vraag niet hoe het kan, maar geniet ervan!! hahahaa

hey meiden…

eerst maar ff reageren op wat ik nog weet…

@cyn…ik vind het geen gezeur hoor!! idd wel raar hoe het kan dat je op precies het zelfde tijdstip wakker wordt.

@bloem…jammer dat de date afgelopen is…

@fransijn…beterschap voor E

@marion…gelukkig dat je een goed gevoel hebt over het gesprek van J

@beppie…werk ze…

ik ben alweer terug van school…heerlijk zo een korte dag…
askim online…pff wat kunnen ze zeuren he…!!
vertel dat ik vanaaf ga stappen…vraagt ie…uhh waar is dat goed voor:delete: pff sorry hoor…kan ik dus heel boos om worden…

ach ja…ga maar ns aan mn huiswerk starten…xx

Goeiemiddag allemaal !

Ik heb klantendienst gehad, moest iemand meebrengen voor de pedicure en ik ben geslaagd !

@Cyn: ik heb nog wel zo een verhalen gehoord, vind ik echt niet raar, volgens mij is dat niet zomaar toevallig hoor…

@FIliz: succes met askim, kort houden die mannen ! :smiley:

Ikke ga vanavond naar de cinema, filmpje bekijken met twee vriendinnen van mn klas zonder dat de derde mee is want die zaagt en alleen haar mening is belangrijk, ok, niet mooi van ons, maar we hebben alles om haar rug om geregeld… (Ik heb jullie wel enkele dingen van haar verteld maar dat is echt niet alles !) Gisteren begon ze gewoon in het bejaardentehuis terwijl ik bezig was met pedicure bij een mevrouwtje, begon ze dus gewoon ruzie met me te maken ! Héél volwassen van haar ! Daarom dat we en niet veel iemand trouwens, haar graag mee hebben… Vind het erg van mezelf maar nu ben ik ook eens lekker egoistisch !

Zo, ga nog ff een spelletje spelen in de arcade en dan wat slapen :hihi:

@Filiz: ik heb mn askim gisteren ook verteld dat ik hem niet zou bellen vandaag omdat ik met enkele vrienden ga stappen, en zijn antwoord: goed zo askim ! Eindelijk ga je eens weg sinds wij samen zijn :smiley: hahaha nooit gedacht dat hij me nog mn huis zou uitsturen ! :smiley: Zei die ook nog: daarom heb ik je graag askim ! en ik zo : :smoke: huh ? Hij: wel, je moet die vrijheid hebben, je vrienden houden en we respecteren dat van elkaar. Ah hjaahahaah

zo hoort het ook sev…:wink:

en ach…hij heeft achter af ook wel veel plezier gezegd…
en tja…miss is het niet echt iets om boos over te worden…ben ik ook al niet meer hoor;)
maar vatte het op zoals…omdat ik hier in het leger zit, blijf jij ook maar thuis…

haha…helaas…niet bij mij…;)tis hoe je zegt…kort houden die mannen…

veel plezier met het spelletje…xx

Ikke kampioen simon spel !!!

bravooooooooooo

whoeooeoeoe de 1000 gehaald

we gaan hard dames…duurde deel 15 eventjes…deel 16 is al bijna klaar weer…!!
mn luikjes vallen bijna toe, ga vanavond uit eten, 2 uur lang onbeperkt eten en drinken, heb al betaald…:smiley: moet helaas morgen wel vroeg werken, dus vraag me af of het allemaal zo’n goeie combi is…

maar…

wilde iedereen eventjes alvast een prettig weekend wensen…(zij die niet moeten werken dan he, owh…ook diegene die wel moeten werken, toch ook een leuk weekend, ookal is het geen weekend echt enzo…ben ik namelijk zelf en blablablabla…)

Nou meiden, ik ga… Hubbie ligt nog ffies in het bad(hij heeft het hele huis gedaan dus dan mag dat…!)
Ik de boodschappen nu dus en dan wegwezen…
Tot zondagavond

@ beps
you’ve got mail en have fun!!!

meiden…wilde ff zeggen dat ik jullie lief vind
een hele dikke vette digitale hug vanuit hier…
we hebben toch maar een leuk cluppie met zn allen
overlijden, opvoedproblemen, liefde, geluk, weekendplannen, turkije-kwestie’s…alles kan!! en allemaal zo heerlijk bij de thee…

ja, het stuiteren is misschien gestopt maar ik voel me KEI GOED!! (zo zeggen we dat hier)
luff Ya all!!

@Besmile: proficiat, welkom bij de 5-sterrenclub :smiley:

@Bloem: eet ze !

@Beps: winkel ze !

@Filiz
Houd hem kort, hebben ze soms nodig die mannen. En…veel plezier vanavond.

@Sev
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeey KAMPIOENTJE!!!

@Besmile
Ook jij proficiat met je 5e ster!

@Beps
Veel plezier!!!

@Bloem
Smakelijk eten! Wij gaan vanavond naar de pronkzitting. Ben benieuwd wat ze er dit jaar van gemaakt hebben in het dorp.
En je hebt helemaal gelijk…we hebben een heel leuk cluppie hier, dat mag wel weer eens gezegd worden. Love you all meiden.

@Bloem, helemaal mee eens! En we love you too!!!

X

ik sluit me er ook bijn aan bloem…ik knuffel gezellig mee…;)love ya all…!!

@marion…altijd leuk een zitting…wij hebben hier zondag in het dorp hinnezitting…schijnt ook weer iets te worden :smiley:

@beppie…veel plezier…en tot zondag…

@bloem…eetze…

ook namens mij iedereen een fijn weekend…

xx