@Besmile.: Geweldig! En waar ga je nu stage lopen dan, of heb ik iets gemist.
@Bep: Ik hoop het ook voor jullie. Je weet maar nooit. :wub: Weer helemaal opnieuw verliefd en dan op huwelijkreis naar Kusadasi en dan nodig je ons allemaal uit voor daar en drinken we met z’n allen die heerlijke k*twijn. :unibrow:
Zo vanavond lekker met mams naar de stad geweest. Heb paar heel leuke dingen van haar gekregen, zó lief!! Een knalroze vestje, zwart kanten topje en wit shirtje, ben dr superblij mee!
Gingen ergens een broodje eten en daar hoorden we dat iemand die daar al jaren werkt plotseling was overleden. Bah, hoor het zoveel de laatste tijd. Wordt je weer ontzettend met je neus op het feit gedrukt dat het leven maar zo kort kan zijn. Dus GENIETEN!! Heb met mams al ff zitten dromen over een weekendje Istanbul in oktober. Wie weet.
Hallo dames! Mag ik even jullie aandacht voor de terugkeer van de arcade spelletjes? Het is nu ook mogelijk een toernooitje te houden. Wie wil er meedoen met een Breakout of Tetris arcade spel toernooi? Je legt een aantal punten in (die van vbplaza) en de winnaar krijgt de pot! Je vindt de toernooien hier http://www.wereldwijzer.nl/arcade.php?&do=viewtournaments
@Beps
Nu nog verslaafd aan Arcade. En na het weekend weer aan hub ;)!
@Dia
Heerlijk he, zo’n moeder! Mijn moeder verwende ons ook altijd als we samen gingen winkelen. Totdat de kleinkinderen kwamen, die krijgen nu de kadootjes.
@Besmile: Oke. Zit je weer lekker hier in de buurt toch? Mag je niet zeggen waar en bij wie ? Nouja, maakt ook niet uit. Ik wens je in ieder geval veel stage plezier.
date is over, ben blij ff alleen te zijn…weer vermoeiend iemand om je heen…weet het niet zo goed meer…laten we maar zeggen dat het stuiteren is gestopt. nix ergs, maar ja…very confussing…anyway, nog lekker ff op de pc en dan slaaaaaaaaaappppppeeeennnnn
Bloem,jammer dat je dat over is,en het stuiteren gestopt,maar hoop dat je toch een leuke avond heb gehad.
Pas maar op met de spelletjes ze werken erg verslavend.
@ filiz ik ben ook zeer blij dat ik weer een stage plaats heb.Nu als alles meezit dan kan ik wel in augustus (anders was het mei) klaar zijn met school.
Ben echt onder de indruk van jullie lieve berichten. Heb vanmiddag in tranen achter de computer gezeten. Zoveel medeleven, geweldig.
Wil jullie allemaal bedanken!
zombie modus…ik lag zo heeerrrlijk te slapen…zucht…werk werk werk!! jakkie bah
nou ja, doe het ietsje te veel, maar ja…die overuren he?? Nepal…here i come!!
toos, ik denk aan je vandaag. sterkte voor jou en je familie.
@Toos: Sterkte vandaag. Dat dit een waardige dag mag worden waar jullie met een warm hart(al denk je dat dit niet kan) op terug kunnen kijken. Denk aan jullie vandaag
@Bloemmie: MAIL!!!(Zal jou eerst wel 1 sturen hihi)
Alle anderen. HET IS VRIJDAG, WEEKEND KOMT ERAAN DEUREN OPEN!!!
Alweer vrijdag. De weken volgen elkaar snel op.
Heb weinig tijd om echt te posten. Is wel jammer.
Hoop dat jullie allemaal een fijn weekend zullen hebben.
Morgen maken we een begin met het leeghalen van het huis van m’n overleden tante. De rest doet m’n fam. in de voorjaarsvakantie.
Hoop dan zelf te ontspannen in Turkije. Hoop dat E dan weer opgeknapt is, want hij is behoorlijk ziek op dit moment.
@ beps…ben dr nog niet uit wat ik ervan vind, maar zal je de details wel ff vertellen, kan je ook weer lachen en hoef je ook niet zo jaloersig te zijn hahahaa
owh en hheeeeeelll veeeelll plezier en praat- en bonding vorderingen dit weekend!!
@ fransijn, ben altijd blij met jouw berichtjes, hoe kort dan ook, sterkte met het huis leeghalen, alle mooie herinneringen weer eventjes voorbij laten gaan.
Allereerst: Toos; heel veel sterkte!!! Leven allemaal met je mee!!
Goeiemorgen allemaal!!!
Lekker geslapen? Bloem zo te zien wel
Voor mij ook een rare dag, het is vandaag precies 10 jaar geleden dat mijn lievelingsopa (en enige) overleed. Was echt gek op hem, en was er ook bij dat hij stierf… Nou ben ik daar wel overheen, alleen het was heel raar maar ik werd dus vannacht precies om 02.05 wakker, het moment dat hij overleed… Is toch raar?? Nou goed, kon gelijk niet meer slapen… Dus ben moe!!!
Soms denk ik daar nog best wel aan terug, de tijd dat mijn opa nog leefde… Hij was echt zoooo lief!! En mijn oma die nu nog wel leeft, is zoooo niet lief tegen me!! Nou ja genoeg gezeurd!!
Even iets vanuit mijn werk, Turkije loopt bij ons weer als een trein!!!
Nou meiden ga heel ff verder kom zo wel weer terug!!