damn it mijn ouders hebben zojuist hun stoelresevering voor mexico gekregen.
ik willlllllllllllllllll ook naar de zon
damn it mijn ouders hebben zojuist hun stoelresevering voor mexico gekregen.
ik willlllllllllllllllll ook naar de zon
@ sev, zie nou wel…alles komt goed!! wat gaaf
op het werk trakteren ze op taart ivm een nieuw iets…heb nu buikpijn
hihihi…en vanmiddag nog een keer pauze…! :unibrow:
owh en volgende week ook nog kijken naar 2 nieuwe kamers…whiehieee…dacht dat het nooit goed zou komen, en nu alles ineens tegelijk…!!
He meidennn
@Bloem: Das m Kutman… Ohhh die is zoooo lekker!!! En taart…en een date…en geen afscheid…waar zijn die gifts…Hulpppp
Nou goed, mn tanden/kiezen gerepareed. Medicijnen in huis(heb gewoon 45 min staan te wachten daar, dozen!!!) En ben ondertussen op het werk beland…
Ik ga wel weer zien wat er waar en met wie gebeurt…
Puber is bezig een motor(nou ja, motor…oke het is een 250 CC, en zelfs een HD…maar om nou te zeggen joeppie, nee!!)
Later meer hihiiii
Mmmmm taart ! Heb ook zo een zin !
Nou, Beps, de taart is bij jou niet van toepassing, spaar je kiezen wat !
Dusseuuhh Bloem: stuur maar alle taart naar tante sev ! ![]()
@dia
Ik heb even vluchtig gekeken.
Ze hebben hele mooie kleding, maar zo vreselijk duur allemaal.
Ik heb het nog maximaal 5½ maand aan, dus ik wil zo niet teveel kopen en het liefst ook niet te duur. Voor die paar maanden vind ik het een beetje zonde om veel aan te schaffen.
Als ik M. vraag wat mama krijgt dan weet ze wel dat het antwoord een baby is en als ik dan vraag waar de baby nu is, dan weet ze ook dat het juiste antwoord “in mama’s buik” is, maar echt begrijpen doet ze het niet hoor.
Komt nog wel ![]()
Lieve Allemaal,
Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes. Heb hier steun aan. Het valt allemaal niet mee, moet er aan wennen om niet meer ieder dag naar het ziekenhuis te rijden en af te wachten hoe het weer zou gaan. Niet meer hele dag met mobiel op zak, want je ze kunnen bellen. Aan de andere kant denk ik veel terug aan de dagen dat hij naar me keek en knikte als ik iets vroeg. Heb over het hele gebeuren een goed gevoel, al is het moeilijk. Ik hoor nog steeds het gekreun in de laatste uren en zie zijn gezicht voor me op het moment dat hij ging, zijn hand in de mijne.
Morgen nog een moeilijke dag, want dan is de crematie.
toos heel veel sterkte morgen, je hebt mn tissue’s gekregen zie ik, hopelijk is het een mooi afscheid. ik zal aan je denken.
heb me opgegeven om de komende maanden flink over te werken…in ruil heb ik geeisd dat mn verlofaanvraag goedgekeurd zou worden…hihi…twas nie makkelijk maar denk dat het gaat lukken!!
hey…
@dia…nou niet zo heel lang…ben alweer thuis ![]()
@bloem…haha…nee zo bedoelde ik het niet…maar als je met dezelfde een date hebt…naja…dan is het nog wel een date…maar meer een vervolg date ofzo iets…weet het ook niet precies…stuiter iig lkkr verder ![]()
@besmile…leuk voor je ouders
kan je niet mee…?
@sev…zou super zijn als je lkkr met een vriendin askim kon gaan opzoeken…!!
de lerares turks heeft een tripje naar turkije georganiseert voor met hemelvaart…4 dagen…waarvan 1 naar izmir, 1 naar kusadasi en 1 naar efese…hmm…die andere dag…???
vind het wel een erg leuk idee…maar ik ga niet mee…ga dit jaar al genoeg naar turkije en bezoek dan liever askim ![]()
xx
@Filiz: Geef mij maar op voor dat tripje… hihi
@Bloemmie: Goed zo, kom maar voor jezelfje op, ben trots op je!
@Sevje: Niets mis met mn kiezen, meer dan, dus KOM MAAR OP MET DIE TAART!!!
@ filiz Helaaaaaaaaaas niet. Ik ben nog steeds met stage bezig.
Toos, gecondoleerd met het verlies van je vader en heel veel sterkte de komende tijd! Vergeet jezelf niet in deze hectische en verdrietige dagen, zoals Bappie al zei, jij moet weer verder met degenen die om je heen staan! Nogmaals sterkte, kracht en licht wens ik je toe.
@MK: ja da’s waar, dan is 't leuker om wat meer goedkopere dingen te kopen dan één dure. Aaah wat een schattige reactie van M. Komt idd allemaal nog wel.
@Toos: heel veel sterkte morgen. Ik denk aan je.
@Bloem: super! Wanneer hoor je of het goedgekeurd is?
@Filiz: heerlijk toch zo’n korte schooldag. Hihi bestaat er echt zoiets als genoeg naar Turkije gaan :biggrin:
Goede middag meiden…kom ik ook weer binnenvallen!
Druk gehad de laatste dagen met van alles en nog wat. Had heel wat bij te lezen, maar heb mijn e-buks weer terug en al mijn kadootjes.
@Toos
Wil jou, en natuurlijk ook je familie, condoleren met het overlijden van je vader. Heel veel sterkte de komende tijd!!! Zal aan je denken morgen.
haha…ja dia…daar heb je gelijk in…zal er nooit genoeg van krijgen nee…![]()
laat ik het dan zo zeggen dat ik liever richting side ga…
xx
Toos,Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Bloem,veel plezier met je vervolg date vanavond,maar dat gaat vast wel lukken.Mooi dat alles nu goed gaat,kijken voor 2 kamers goede deal met je verlof aanvraag lekker hoor.
Filiz,lekker hoor zo’n tripje nar Turkije maar kan ook wel begrijpen dat je liever naar je askim gaat.
Bep,alvast een heel prettig weekend.
Zo zit er bijna op dus… Afsluiten en naar huis. Morgen nog de ochtend, en dan op naar dat weekend… Ben zoo benieuwd. Hoor van iedereen dat ze er super verliefd vandaan komen. En van anderen dat die er vandaan komen zo verschrikkelijk slijmerig zijn…(hoop het niet hihi)
Nou goed
@Bloemmie: Fijne avond en ik hoor het wel(of niet hahahaha)
Alle anderen, mss kom ik nog wel langs dan vanaaf
Whoeoeooeoeoeo ik heb weer een stage plaats. Hopelijk gaat dit wel lukken.![]()
@ toos gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd voor jouw en je familie
Toos, lieverd heel veel sterkte morgen, en uiteraard ook de rest van de tijd…
Ga zo naar huis!!
Spreek jullie morgen!!!
x
Ohhh meiden, heb de arcade weer ontdekt is zoooooo verslavend