Turkish Teatime deel 16 !!!

@Filiz proficiat met je punten van turks goe gedaan meid, blij dat het voor jou ook zo goed lukt. Is niet gemakkelijk. De dingen waar ik op het examen niet aandacht, lukt nu wel, beetje bij beetje zullen we er wel geraken.
@sev hoe was het examen vandaag, ik ga er straks eentje maken
@de rest ben jullie niet vergeten, maar heb nog geen tijd gehad om bij te lezen

prettige avond allemaal

Ik merk dat het alweer laat is. Ben net klaar met m’n voorberieding voor morgen.

Moet snel naar huis, zodat ik straks nog kan gaan sporten.

Hoop op een lekkere avond voor iedereen.

Nog 19 dagen.

Goeie avond dames !

Ik blijf niet lang, heb nog nx bijgelezen… Ben zo gespannen en ik weet niet hoe het komt… Mn nek zit vast, hoofdpijn. Heb weer een nieuw vak gehad, mss daarom…

@Dettje: het examen is pas woensdag …

nog een kwartier, word echt helemaal ziek van de zenuwen
kreeg net wel een sms dat ie onderweg was, uitroepteken, hahahaaa
die heeft er ook zin in, hahahaaa…

hmm…just an other manic monday…

sorry meiden…niks bijgelezen…hoop dat het goed gaat met iedereen…!!

tot morgen maar weer…zal dan wat actiever zijn;)

slaap lkkr allemaal…xx

helemaal niemand??
hahahahaa…lekker rustig, zeker allemaal aan de grey’s anatomy, heb het moeten missen voor de date, maar ja, kan moeilijk zeggen dat ik niet kan omdat ik tv moet kijken…how low can U go…

zucht…zwijmel…stuiter…bouncy bonce

tja wat kan ik er discreet over zeggen?? gelukkig waren de zenuwen meteen weg toen ik hem zag, zijn wat gaan drinken. vond het wel moeilijk hoor, hij is zo anders dan anderen (lees turkse anderen) dat ik niet helemaal weet hoe met bepaalde dingen om te gaan. Maar goed, het was gezellig, leuk, ontspannen, geen vervelende stiltes…voor herhaling vatbaar.
beetje onwennig afscheid…wel/ niet…wel/niet…niet…nou ja, misschien ook wel beter zo…hihi…BAKVIS!!! Hahahahaa :wub:

Goedenmorgen allemaal

Niets te melden, zo te werk
Bloem: hihi :wub:

Laterzz

Hoi allemaal,
Heb nog niet echt bijgelezen.
Wel dat Bloem een spannende date had. We zullen het vervolg nog wel horen .
Ga m’n lijmpotten vullen. Zo’n rotklus altijd. Maar ja vanmiddag raketten maken.

Fijne dag allemaal.

Nog 18 dagen.

hahahaa lijmpotten vullen…hihi…leuk!! de rest van de dag van die plakhandjes…

heb om half 3 maar niet meer teruggesms-t…:wub: :wub:…bouncy bouncy bounce…whiehiieehiihihihi

ohw…en allemaal natuurlijk een mooie, fijne, leuke en heerlijke dag!!

:wub::wub:hihihihi:wub::wub:

@Bloem: super dat het leuk was!! En leuk dat er een vervolg gaat komen. Hihi zou ook helemaal zenuwachtig zijn als ik weer zou moeten gaan daten. Maar wel heel spannend!! Geniet ervan!

@Fransijn: jij ook een fijne dag! En veel plezier met het raketten maken.

Vandaag vrij. Zonet weer zitten zweten op de fiets. Nu de banensites maar weer eens langs. Het schiet niet op! Moet constant achter de uitzendbureau’s aan en het levert gewoon niks op :disgust:
Vanmiddag nog ff met mams naar de M*kro.

@bloem…haha stuiter lkkr verder…:wink: goed dat 't gezellig was…!!

@fransijn…heb je geen stagiaire die dat voor je kan doen…?

net terug van school…hmm…verder niks te melde.

tot later…xx

@Filiz, ik heb dit jaar geen stagiaire, omdat ik net begonnen ben in de onderbouw. Ik moest me alle leerstof nog eigen maken en zien hoe een onderbouw in elkaar zit. Heb hiervoor alle andere bouwen gehad. Maar het ruimteboekje en de raketten zijn kei leuk geworden.

@Dia, ik hoop echt dat je een keer echt geluk zult hebben in het vinden van een baan. Wel goed dat je het er even uit fietst.

Ga naar een overleg met de collega’s.

Güle güle.

zo lekker gewinkeld in Arnhem en de foto’s opgehaald van het schaatsen. yeah die zijn super gelukt

Goeie avond allemaal ! Me is back !

Morgen examen, ben best nerveus…

@Bloem: yes date ! Vertellen hoor !

@Fransijn: lijmpotten vullen…klinkt best kleverig ! :smiley:

Zo, ga verder gaan blokken nu, ben alleen thuis en dan lukt het het best…

Ik kom wel nog even langs…

X

@Sev: veel succes :thumbsup: morgen en nu nog ff met leren!

@Besmile: heb je nog iets leuks gekocht? Leuk he om dan foto’s te hebben van zo’n leuke dag!

@Fransijn: ik hoop het ook. Maar het komt vast goed, ben er gelukkig nog positief onder. Hoe gaat het inmiddels met je dochter?

ik heb een kort vestje gekocht. Ik vind de nieuwe collectie wel weer wat hebben.

@ sevgilim succes met je examens

@Besmile: heb ook al erg leuke dingen in de winkels zien hangen voor het nieuwe seizoen! Kan niet wachten om straks weer lekker te gaan shoppen :so: