@besmile…leuk dat je geslaagd bent…!!
@sev…succes morgen…heb je nog hard geleerd…?
toennet lkkr getraind…nu naar bed met mn boek ![]()
slaap lkkr allemaal en tot morgen…xx
@besmile…leuk dat je geslaagd bent…!!
@sev…succes morgen…heb je nog hard geleerd…?
toennet lkkr getraind…nu naar bed met mn boek ![]()
slaap lkkr allemaal en tot morgen…xx
goedemorgen iedereen…
zit nu een beetje suffig op de bank te zitten te wachten tot de keuken geleverd gaat worden … vind dat altijd zo saai, dat wachten!!!
Hey meiden!!
@Bloem, heerlijk joh zo’n date… Met Z? Of niet??
Verder heb ik jullie niet heel erg gevolgd.:mad: Omdat ik zwaar druk bezig was met leren… Had namelijk gisteren examen anatomie… En I GOT HIM!!! Ben echt zoooo blij… Moet nu nog “maar” 2 blokken van dat vak halen!!!
Nou ga nu weer aan het werk…
Leef dus nog wel!!
x
@cynthia: gefeliciteerd … lekker gevoel he ![]()
zo … keuken is geleverd … Allemaal bouwpakketten van de IKEA dus we zijn lekker aan het klooien!!! er zijn al 4 kastjes in elkaar gezet, we hoeven er nu nog maar 4 want de rest kan pas als de oude keuken echt uit elkaar gesloopt is… vind het nml niet zo handig om nog 2 dagen een hoekkast midden in mijn huiskamer te hebben staan!!! Dus die wil ik nog niet in elkaar gezet hebben!!!
ppfff…druk!! druk!! ff heel gauw…
allemaal een goede morgen, of wat er nog van over is, alvast een goede middag dan maar.
@ cyn, gefeliciteerd, en nee niet met Z…die kan opzouten…dees is veel leuker en veel meer beschikbaarder en helemaal veroorzaker van allemaal echte fladderaars…dus…
@ alle anderen…kom gauw weer wat socialer doen, denk wel aan jullie hoor…hihi
@Bloem, Haha ok… Leuk man!!! Heerlijk gevoel toch die fladders!!!
x
vind het maar mega verwarrend…heb het niet zo op die dingen, ga ik weer gekke dingen van doen, maar we kijken het eventjes aan…hihi…
het zonnetje schijnt hier!!
Goeiemiddag iedereen,
Vanochtend naar het uitzendbureau geweest om me in te schrijven, en werd zonet al gebeld dat ik waarschijnlijk ergens op gesprek mag komen. Spannend!
@Sev: heb je je examen al gehad en hoe ging het?
@Nur: schiet het al op met de keuken? Wat voor één is het geworden?
@Cyn: you go girl, goed gedaan
![]()
@MK: hoe is het met jou?
@Bloem: genieten van al die fladders!! Hier schijnt het zonnetje inmiddels ook, heerlijk!!
Ga nu ff wat eten, spreek jullie vast later weer.
He jongens, das gek…zit ik vanmorgen op de site staat er dat ze eraan werken, en vanaf 8.30 er weer zijn. Ikke steeds kijken, niets…en dan zie ik hier dat jullie gewoon gepost hebben…STRANGE!!!
@Dia: Spannend hoor, en ik ken het…zo ging het eerst ook bij mij…EN…bij jullie in de buurt is werk zat!!!
@Cyn: Toppertje!!!
@Bloemmie: Hoi hoi…hihihi
HEEE ik zie dat ik mn kadootjes weer terug heb!!!
YEAHHHH THANKS WIE DAN OOK!!!
Whieeee werd zonet door een ander uitzendbureau gebeld met een héééél leuke vacature dus dat is dan weer dubbel spannend ![]()
Hé leuk zeg al die kadootjes weer terug!
@dia
Spannend hoor, net als bij beps liggen de banen nu voor het oprapen.
Succes, ik hoop dat er iets leuks bijzit.
Met mij gaat het wel goed hoor, naar omstandigheden dan.
Ik heb al een flinke buik en die begint al lekker in de weg te zitten.
Kan niet meer te lang staan en ben 's avonds steeds bekaf, maar er zijn
vrouwen die het veel slechter treffen hoor. Ik mag eigenlijk niet klagen.
Maar als je dan in bed ligt en je draai niet kan vinden omdat niets lekker ligt dan …
Ook de E-store zijn weer terug!! WOHOE!!!
YEAHHHHHH HEt posten gaat weer beginnen hihihihihi
Dit wordt weer een strijd meiden!!!
x
Ja heb net gezien dat Sev 11000 eBuks boven me staat GRRRR, daarom hebben Sev en ik zo’n haat-liefde verhouding
@Mk: Rustig aan hoor, het is toch al zo snel voorbij
@bep
Nu lijkt 12 juli nog heel ver weg hoor ![]()
Ja, maar voor je het weet is die kleine er, en dan is het ineens eind juli zeg maar (Hoop niet dat het zooo snel gaat, wij komen 10 juli weer terug)
Was verleden week bij mn vriendin naar de kleine kijken…hihi…hij ligt in het bedje, maar helemaal aan het voeteneind(zodat ze zich beter leren warm houden) zo grappig om te zien !