Turkish Teatime deel 16 !!!

Er is niet zo heel veel bijgekletst nadat ik hier gisteren nog even was.
de nieuwe week staat voor de deur en we gaan er weer met frisse moed tegen aan. TOCH???

Ben dankbaar dat ik gewoon naar m’n werk kan. Als ik nu naar m’n vriendin kijk, die nu thuis zit. Ze heeft een advocaat in de arm genomen, want ze laat zich niet zomaar ontslaan. De beoordelingsgesprekken van de laatste paar jaar waren goed, zo waarom ineens ontslag. Ze zal wel te oud en te duur zijn.

De maatschappij is keihard.

@Bep, daarom is het zo fijn dat je met die puber in gesprek blijft en hem kansen biedt. Prachtig.

Ga nog snel even wat doen. SEE YOU.

Nog 19 dagen.

@Fransijn: Wens je vriendin sterkte…de stress en onzekerheid, en alles wat dit met zich meebrengt…BLEHHH. En dan, dan krijgt ze gelijk en dan is er een zo verstoorde arbeidsverhouding dat ze toch niet terug kan…Ik voel met haar mee(weet wat het inhoud!) Heel veel sterkte, en gelukkig heeft ze een vriendin die haar steunt, heeft ze zooo hard nodig…
En natuurlijk blijven wij met hem praten…moet hij het ook met ons doen…en dat hopen we nu bereikt te hebben. Vanmorgen nog vroeg hij of hij nu kon blijven of dat hij echt weg moest…hij had er slecht van geslapen. Ik denk dat ik hem dan bereikt heb(hoop ik) dus we gaan er weer met frisse moed tegenaan!

@Cyn: Wat is het geworden eigenlijk??? Of heb je niets gekocht…
Ineens werken de hersenen weer en komt er vanalles naar boven…ach ja de leeftijd he hihihi

Goedemorgen dames!

Ben de ochtend maar meteen begonnen met sporten, hebben we dat ook weer gehad. Daarna lekker gedoucht met al die lekkere badproducten van m’n verjaardag. Nu zo een lekkere kop koffie!

@Linda: film was weer erg leuk om te zien. Lekker zwijmelen. Enne ik wil wel een keer mee met schaatsen, leuk!!

@B&B: super dat jullie het zo leuk hebben gehad! Nog een beetje stem nu?

@Beps: fijn dat het gesprek uiteindelijk toch zo goed heeft uitgepakt. Hele opluchting lijkt me. Geniet van je vrije ochtend!

@Fransijn: wat ontzettend sneu voor je vriendin. Goed dat ze zich niet op haar kop laat zitten en voor zichzelf vecht!!

@Rest: allemaal een fijne week!

XX

@daimond: ok afgesproken

pfffffffff
zenuwen!!
het gestuiter en ge-bounce wordt nog erger…ik heb vanavond na mn werk dus een date!! ieiheehheee

mn haar zit nu nog goed, maar zeg net dat het regent…bahbah bah!!
owh…ben zoooo zenuwachtig, heb al sinds 7 jaar ofzo geen date meer gehad en ik moet eerst nog werken en alles…shit…zie dat ik al laat ben
ciao

@Bloem: spannend!!! Alvast veel succes en plezier!

@Bloem: succes veel plezer.

@Bloemmie: Spannend!! Veel plezier en laat ffies weten hoe het was…

tttuuuuurrrrlijk!!
heb geen zin om alles bij te lezen, dus vette pecht voor jullie, hahah, geen goed bedoelde adviezen, of meelevende sympathie uitspraken…helaas…volgende keer beter, beetje selfobsorbed!!
hihi

EGOTRIPPER!!! Maar het is je gegunt hoor hihihi

Ikke zit weer op het werk, niets te doen, dus kom maar op met de reakties… Zit nog steeds op Cyn te wachten, welke telefoon ze gekocht heeft en ach elke reaktie van Bloemmie blijft lachen…Marion2 ook volgens mij nog niets van gehoord vandaag… WAAR ZIT IEDEREEN???

@bep
Niet iedereen heeft het zo rustig als jij :smiley: :smiley:
Gelukkig maar dat het gesprek met de puber goed is gegaan.

@besmile en bloem
Goed te horen dat jullie het zo leuk hebben gehad. In hetzelfde vak gezeten maar elkaar niet gezien?

@dia en roanna
Jullie zijn lekker verwend gisteren!

@dia
Heb die film gisteren ook gekeken, hij is wel leuk hè!

@fransijn
Balen joh voor je vriendin.
Vervelend dat het zo loopt, ook al krijgt ze haar gelijk, zoals vroeger wordt het natuurlijk nooit meer. Sterkte voor haar.

@bloem
SPANNEND!!!
We wachten je verslag weer af. :redface:

@Beps: I GOT HIM!!! Haha ja evil he… Maar ik heb hem dus gekocht… Heb mijn oude erbij ingeruild, maar moest toch nog een aardig bedrag bij betalen… Mams heeft ook een deel betaald, en ook zelf nog een nieuwe telefoon gekocht!!

Dus ik ben weer helemaal Happy de Peppy… Heb alleen geen mp3’s nu meer op mijn telefoon… Dus die moet ik weer ff jatten bij iemand via Blauwe tanden…

Sorry moet weer verder aan het werk!!

x

@Mk: ja hij was leuk he! Echt zo’n feel good movie :so:

@Cyn: super! Hihi dus mams ook een nieuwe telefoon. Denk dat ik er binnenkort ook 's ga kijken!

CYNNIEEE!!! Gaaf hoor, ik hoor het allemaal wel

@MK: Nee das waar hihi… Maar het is zoooo langdradig hier in de middag… ´s Morgens heb je de post enzo. Maar in de middag is er gewoon niets te doen. Heb zelfs een boekje mee…

kouwe handen
knoop in mn maag
en helemaal de zenuwen…pff…ik kan dit niet meer!

kreeg net nog een sms van HEM, dat ie er zin in heeft en me graag strax ziet…het moet niet gekker worden…er is gewoon iemand die niet kan wachten om MIJ te zien…:retard:

Hihihi, tuurlijk schat, je bent ook iemand waar een ander op kan en vooral wil wachten!!! Geniet hiervan, is zoooo lekker dat gevoel

ben alleen zo A-productief als maar zijn kan…komt werkelijk nix zinnings uit…hier ook al niet…

weet niet of iedereen het weet, maar heb weer een nieuw topic geopend om een meeting te plannen, dus geinteresseerden…kijk ff verder!! mis nl nog een paar vaste klanten…hihi…

Heb natuurlijk al weer gereageerd hihihihi

Hoi allemaal,

Vrienden van amstel was weer erg gezellig en we hebben nu al besloten om volgend jaar weer te gaan.We hebben er een gezellig feestje van gemaakt.De dolly dots klonken ook leuk,maar de topper van de avond was toch wel Guus Meeuwis dan gaat het dak er altijd af.

Bloem,veel plezier vanavond met je date.Spannend hoor.

Cynthia,dus je hebt hem toch gekocht,leuk hoor hijis echt mooi.