@Sev: Zijn op zondag bij jullie de winkels open dan?? Bij ons is het meeste dicht(al zijn er steeds meer open hoor, maar toch, bakkerijen slagerijen ed zijn dicht)
@Beppie: bakkerijen zijn bij jullie dicht op zondag ??? Bij ons blijven ze meestal open tot rond 17u of zo, of tot hun brood en taartjes en zo uitverkocht zijn, dan kan het zijn dat ze vroeger sluiten, maar helemaal dicht zijn ze nooit op zondag, dan gaat iedere belg om taartjes, pistolets enz…
Slagerijen zijn vaak smorgens open alsook de grote supermarkten. Deze sluiten dan tegen de middag.
Hier is helemaal niets open op zondag… :frown:
Maar ik woon ook in een Christelijk dorpje… ( Katwijk aan zee )
Hoi, kom maar heel even langs. Hele tijd druk geweest op school met de voorberiedingen voor het Ruimtevaart project. Woensdag gaan we op excursie naar Space Expo in Noordwijk/Katwijk.
Hé MizZ, ik heb ooit in Katwijk gewoond in de Duinstraat. Was dicht bij het strand. Woonde in een zomerhuis, bij de fam Stijger in de tuin.
Vanavond ga ik naar een vriendin, die na 23 jaar trouwe dienst gewipt dreigt te worden op haar werk.
Hier bij ons hoef je ook niet te proberen naar een winkel te gaan op zondag. In Noordwijk kun je dat wel doen.
Ga nu even lekker tagliatella maken, want m’n dochter komt even eten en kletsen. Dan fietsen we samen naar een vriendin.
Zie jullie snel weer.
Fijne zondagavond gewenst.
Nog 20 dagen.
Zo dat was weer een gezellige middag. Ben weer lekker verwend met een Ici P*aris bon, Bongobon (keuze uit dier-en pretparken) en een mooie shawl. Verder nog wat leuke spullen uit Tanzania gehad.
Nu een fijne rustige avond, vanavond komt er een lekker romantische film op tv.
@diamond: leuke cadeau’s. welke film bedoel je precies en op welke film komt ie precies?
Moest alweer een behoorlijk aantal pagina’s terug maar hier is ie dan weer
Besmile:25 janauri weekend landalgreenparks
Rieneke: 9 februari - Istanbul (stage 5 a 7 maanden)
Dece: 10 februari - Istanbul
Fransijn: 17 februari - Side
Filiz: 21 februari - Side
Turkijelover: 23 februari - Istanbul
Mar & Mar: 15 maart - Istanbul
Crazymar: 26 april - Marmaris
Jac: 1 mei - Turgutreis
Cynthia: 18 Mei - Gumbet
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Diamond: 6 juni - Alanya
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Beppie: 19 juni - Kusadasi(DRIE WEKEN!!!)
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
MK: 12 juli - uitgerekend
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Diamond: 4 september - Kusadasi
Cynthia: 23 September Gumbet
Bloem: 13 oktober- Nepal
Turkije-Fan: 25 december: verloven
Nur: 4 juli 2008- TROUWEN!!
@Linda: de film heet Serendipity, zender weet ik zo ff niet
Zo het was kei gezellllllllllllllllllllig in Thialf. Zo we stonden eerste rang. De familie Friesinger ( jan en agnes) liepen ook nog langs en paar Canadese ook. Annette Gerritsen kwam oook even ons blok groeten. Bij onze blok stonden haar dorpgenoten.
Eenmaal naar de bus liep Stefan Kuipers nog even naast ons.
ik ga er zekers nog een keer na toe.
hey…
zo te horen heeft iedereen een leuke zondag gehad…super.
ik heb ook heerlijk uitgeslapen…van 1 tot half 3 met askim op msn…daarna naar een vriendin geweest…woont sinds 3 weken op zich zelf…heerlijk rustig dus…
daar lkkr op de bank gelegen, niks gedaan…en nu weer thuis…
nu ff uitslag van x-factor kijken…
xx
@filiz: wie denk jij dat eruit gaat? Ik denk Dorine
weer nix gelezen, geen puf voor, geen zin in
ben echt helemaal dood dood dood
te veel geschreeuwd, te weinig geslapen en te intensief
morgen werk en meteen daarna een date…spannend…!!
dus weltereusten, tot morgen allemaal!!
Hallo allemaal.
Zo, het zit er weer op. Wat een drukte zeg! Maar ook wel weer gezellig. Ik heb ook nog veel geurtjes, badspullen, bodymilks, bloemen en geld gehad. Dus net als jou Dia, ook weer lekker verwent vandaag.
@ Bep: Ik heb ze zeker de ogen even uitgestoken met mijn hotel aan zee. :unibrow: :unibrow: Mijn ene schoonzus zei, als je nog wat zoekt voor het najaar, mag ook wel naar Turkije hoor! Ik wist niet wat ik hoorde, dus ik zo van, zal wel ff zien tegen die tijd.
Ha, ha.
**@ Linda: Goed he, van je cluppie weer!
**
Hier zijn de winkels alleen op de eerste zondag van de maand open. Ik was inderdaad ook weleens in Noordwijk geweest en daar zijn alle zondagen de winkels open. Lijkt me wel handig, maarja zo als bij ons vind ik het ook wel goed. Anders gaan we te vaak shoppen en dat vind ik helemaal niet fijn! :unibrow:
Dus wel!
Groetjes.
**Spannend Bloem. Slaap maar lekker, kan je er morgen weer fris tegenaan.
**
@bloem zat jij op zuid. Daar werd ook veel geschreeuwd. Ik stond op noord en daar ging het ook te keer.
HEt was voor mij de eerste keer. O ik vond het echt leuk om te zien. Echt veel leuker dan als je thuis voor de buis zit.
gisteren op zuid
vandaag op noord…stond naast de installatie, precies in het midden…jij??
@linda…ik had ged8 dat anja eruit zou gaan…
jij had gelijk lin…vond dat dorine nog een paar mooie woorden had…
@bloem…veel plezier morgen!!
@b&b…fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad bij het schaatsen…
@llemaal…slaap lkkr…en tot morgen
@diamond: hoe was de film? heb 'm niet gezien, was aan het kijken nr de uitslag van de x-factor en de vrienden van a…
@bloem/ besmile: fijn te horen dat jullie het in heerenveen leuk hebben gehad, ga ook maar eens iemand vinden die een keer met me mee wil
@roanna: goed verwend dus, leuk
Ga slapen morgenmiddag weer werken, daarna weer klussen in het huisje van mijn zusje, spreek jullie morgen weer weltrusten allemaal
@ bloem
Bedoel je de installie waar zo grote nederlandse schaatser stond afgebeeld en later een duitse tv ploeg stond.
Ik stond naast de afschijding van eerste noordstaan tribune naar de 2e noordstaan tribune. Voor mij stond een man met een grote camera en hadeen oranje keep omzich heen en zijn gezicht was hele in de Nederlandse kleuren. Ik stond wel helemaal vooraan. Jenny Wolf viel echt voor ons gezicht. Bij ons in de vak hing de essentvlag met de ijsstadion van china afgebeeld.
Ik ben ook nog inbeeld genomen. Whahah toen ik dat zag heb ik me gelijk omgedraaid.
Goedenmorgen vriendinnen(en Mob, want jij leest ook wel mee volgens mij!)
@B&B Goed dat jullie het zo naar jullie zin gehad hebben. Heb er gister niets van gezien, had andere dingen te doen
En toen was ik het al weer kwijt :redface: … Oh ja
@Roanna: Hahahaha, lekker toch…niet vragen hoe en wat gewoon heel hard JAAAAA zeggen hihihi
Gister eerst dus uitgeslapen, heeeerlijk…kunnen wij nooit en als het dan een keertje lukt meteen doen dus!!!
's Middags verjaardag, giga gezellig…klein groepje en zoooo gelachen!
En toen kwam de puber daarheen, weer hierheen…hoe begin je zo’n gesprek: Schat we hebben een/meerdere kamers voor je gevonden, je weet wat dat inhoud dus ga maar pakken…NEE
Daarbij komt dat hij niet perse eruit hoeft, maar als hij zich niet kan gedragen volgens regels en gedragscode(gewoon netjes geen grote bekken enzo) ja dan wel
Nou het ging eigenlijk heel makkelijk, er kwam een inkopper, die heb ik dan ook genomen en toen was het stil…
Hij was zich rot geschrokken(mission accomplished!) Heeel goed gesprek erna gehad, soms hard-tegen-hard, soms heel gevoelig en emo maar we zijn er met zn 3-en uitgekomen…
Die kamers, goed dat ze er zijn. Als het echt niet meer zou gaan, we niet meer kunnen praten enzo, dan kan hij erop gaan reageren. Maar tot die tijd blijft hij de kamer op zolder gewoon huren(we denken nog over de kostprijs…) en als het dus nodig is DAN is er die mogelijkheid…(wat een verhaal…) nou goed, we zijn dus goed eruit gekomen
Nu nog kijken hoelang hij met zn vriendinnetje is, want ook dat geeft een flink stuk spanning(te moeilijk om uit te leggen dus…)
Vanmorgen lekker vrij, dus ik kom nog wel langs, en de middag te werk(ook rustig die middagen) dus dan kom ik ook nog wel langs!