Turkish Teatime deel 16 !!!

Ja met mij is alles goed, alleen een beetje (erg) moe af en toe.
Vriendlief is door zijn enkel gegaan en kan bijna niet lopen. Het gaat nu gelukkig weer wat beter. Het is woensdag gebeurd en nu moet ik veel meer doen in huis en aan onze dochter en dan merk je toch wel dat je niet helemaal op volle kracht kunt draaien. Lig nu iedere dag vroeg in bed, want uitslapen is er tegenwoordig niet meer bij.

@linda
Geniet er lekker van!
Ik houd niet van chocolademelk, maar hij is jou gegund hoor. :slight_smile:

nee, was helaas alleen en
nee, geen stem meer, ookal niet…
wel leuk en gaaf en Jan Bosserig enzo…

en linda…gewoon kaartjes kopen en gaan…nie duur, makkelijk en zo leuk om een keer mee te maken, www.knsb.nl

@bloem
Hoe laat sta je morgen weer in Tialf?

@bloem
Ben je weer helemaal beter?

Zo ik ben er voor morgen ook klaar voor. Lekker met 51 man naar het schaatsen kijken. En de oranje spullen liggen hier ook klaar en mijn stem is er ook klaar voor.:slight_smile:

Wat een rust hier.

Ja Linda, je moet nog even door babbelen voor je extra ster, dus doe je best.

**Genoten van je kop chocolademelk met slagroom? :stuck_out_tongue: **

@roanna: ja zag t vanavond dat ik bijna 1000x keer gepost heb, ondanks dat ik de laatste tijd erg druk heb toch nog aardig wat gepost, niet bewust hoor roanna, ja smaakte erg goed

**Denk dat we het niet gaan redden vandaag, maarja morgen verder. :teeth: **

Heeft Twente al gespeeld of moeten ze morgen?

@ Besmile: Jij ook heel veel plezier morgen bij het schaatsen kijken.

**Kijk je ook nog even naar de foto? :arrow: :lol: **

Morgen moeten ze thuis tegen ado den haag, ben benieuwd hoe het zal gaan, hoop dat t morgenmiddag niet zo koud is, doe iig me goed aankleden en doe als ik in het stadion ben de moonboats aan

Ik ga slapen weltrusten allemaal tot morgen

Oke Linda. Weltrusten en jij ook veel plezier dan morgen bij FC Twente. Ik hoop dat ze weer winnen.

**Truste :slywink: **

hey…ben ik ook weer…
verjaardag was erg gezellig…was een suprise party…en mn vriendin vond het erg leuk…

@bloem…heb je lkkr alles goed kunnen zien…!! toppie

@dia…x-factor moeten missen…morgen maar naar de uitslag kijken dan;)

@iedereen die morgen schaatsen gaat kijken…veel plezier…!!

voor de rest ook allemaal een fijne zondag…

en voor nu…slaap lkkr…xx

Goedemorgen allemaal,

Bloem toppie joh dat je helemaal vooraan stond wat zul jij genoten hebben.

Linda,veel succes vanmiddag met je clubbie.

Ik ga vandaag naar de vrienden van Amstel live,lekker swingen vanavond,maar eerst gaan we ff lekker shoppen in het centrum.

Iedereen een fijne zondag !!!

Zo weer alles teruggelezen.
Ben zaterdag niet naar utrecht geweest maar amersfoort.
En geshopt niet normaal overal was nu helft van de helft enzo dus ik inslaan tshirtjes voor 5 euro’s topjes voor 2,70 en ga zo maar door.
Maar ik vond het een sprot worden dus ik ben eigenlijk klaar wat shirtjes betreft voor de vakantie hahaha
Verder heb ik nog 1 spijkerrokje gekocht haha 10 euro en nog een rokje 20 euro.
Nou super toch laat de zon maar schijnen.

Nou hopelijk heeft iedereen een leuke zaterdag gehad en iedereen nog een prettige zondag.

Groetjes jac

@Besmile & Bloem: veel plezier vandaag met het schaatsen!!

@Filiz: een geslaagd verjaardagsfeestje dus, altijd leuk!

@Turkije-lover: veel plezier vanmiddag bij de Vrienden van Amstel!

@Jac: dus weer genoeg kleding straks voor AD. Jammer he dat ze allemaal naar een ander hotel gaan van de animatie.

@Rest: fijne zondag!!

Ook goedemorgen allemaal.

**Ik wil jullie nog even, voordat hier het (vr)eetfeest begint, ook allemaal een hele fijne zondag wensen en tot vanavond misschien. **

**En Bep, vandaag zal de hele familie te zien en te horen krijgen, waar wij naar toe gaan in Kusa. :unibrow: Zo zeg…, ik zal ze ff jaloers maken. :wink: **

**Dia, jij ook een fijne dag nog met je schoonnfamilie. **

**Groetjes **

Goedenmiddag…
Vanmorgen hebben wij uitgeslapen. Had de wekker gezet, 7.30, om 20 uur in de kerk, heb ik de wekker uitgezet en werd om bijna 10 uur wakker van een sms… Gebeurt me nooit, dus jammer dat ik de dienst gemist heb, maar HEERLIJK UITGESLAPEN!!!

@Roanna: Steek ze de ogen maar uit hoor, ik zou hetzelfde doen… Ohhh kan niet wachten nog…21 weken(149 dagen, PFFFF) lijkt een eeuwigheid…

Ik moet zo op verjaarsvisite, en dan vanaaf…zie er een btje tegen op. Hoop dat de pub het niet verkeerd opvat, hij is zooo opstandig de laatste tijd. Maar we willen hem gewoon voorbereiden op zn toekomst en dat lukt hier niet verder. Moet gewoon weer een stapje verder voor hem…
Laten we op het beste hopen!

Goeiemiddag allemaal !

Heb niet zo veel te melden eigenlijk, het is zondag en mams en ik hebben tijdens onze boodschappen langs de bakkerij gepasseerd en een lekkere taart meegebracht (aangezien we morgen terug met ons dieet beginnen samen :D) haha