Ken die cake, ik vind het minder dus…maar warm istie zalig!!
Zo boodschapjes doen, en ook ik stuiter!!
Bloemmie heeft ons gister een site gewezen waar ze kamers verhuren…en wat denk je zat hier in het dorp…KAN DE PUBER ERUIT YEAHHHHH!!!(en als hij niet wil is hij iig zich dood geschrokken en gedraagt hij zich mss weer netjes hihihihi)!!!
Allemaal een beetje aan het uitslapen zeker?? (Behalve Beps dan natuurlijk)
Weer aan het werk… Heb de laatste tijd echt geen dag meer vrij… Maar ja als de loonstrook dan binnenkomt, is het altijd weer goed!!! Misschien morgen wel naar Beverwijk… ff die telefoon checken (en kopen, maar dat mag mama nog niet weten, anders gaat ze niet)
Nou meiden ff een egoberichtje van mij dus, maar het werk w8!!
Nou meid, werkse dan. Hopenlijk krijg je het een beetje druk, dan is de tijd ook weer zo om.
Oja Cyn. R***** gaat per 1 maart weg bij, je weet wel. Hij heeft een andere baan gevonden wat hem ook leuk lijkt en meer betaald. Gelukkig blijft zijn vrouw wel bij O** werken, zodat ze nog wel voordelig kunnen reizen, want dat is hun lust en leven.
Goede morgen allemaal!
De laaste berichten vanaf hier. Het gesprek op school viel me mee maar had me dan ook op het ergste voorbereid. In het kort… een poging dus. Hij kan nog op deze school blijven al zit hij op de grens. Maakt het natuurlijk wel heel moeilijk om een goede keuze te maken. Moeten er dus voor waken dat er niet teveel van hem gevraagd wordt op school, maar ook thuis. Als hij zijn zelfvertrouwen en zijn doorzettingsvermogen gaat verliezen dan gaan we op zoek naar een andere school. Want hij moet natuurlijk wel dezelfde vrolijk jongen blijven die hij nu is. Uit de test kwam duidelijk naar voren dat hij verbaal sterk is en heel zwak in het plannen en het krijgen van overzicht. Hij loopt hier echt jaren op achter. Voor van alles een therapie maar hiervoor niet. Alle situaties zijn verschillend dus je kan daar niet op trainen. Vind het heel moeilijk om hier in de thuissituatie mee om te gaan. Kan hij iets niet omdat hij het overzicht niet heeft of heeft hij gewoon geen zin? Geef zijn taken al 1 voor 1 en soms heb je de neiging om hem aan te spreken op zijn leeftijd. Maar dat mag natuurlijk niet gebeuren als hij het inzicht niet heeft. Er gaat hierin nu begeleiding komen vanuit school en kunnen ook de stichting Mee hiervoor inschakelen. Hebben een hele berg informatie te verwerken gekregen dus en over een half jaar kijken we samen met school weer verder hoe hij het dan doet.
@Linda
Klopt, deze plek is tijdelijk. Moet een nieuw gebouw komen waar onze divisie dan heen gaat. In het vorige gebouw was geen plaats voor al onze medewerkers. Nu zitten we met z’n allen bij elkaar.
@Sev
Ik doe het vandaag allebei. Eerst werken en vanavond gaan we uit. Ben benieuwd hoe het is, is geloof ik wel 15 jaar geleden dat ik in die tent geweest ben. Toen hoorde ik bij de jonkies en nu bij de oudjes
@Roanna hee dat is jammer!! Want R***** is/was toch wel mijn favoriete reserveringsmedewerken bij, je weet wel :slywink: … Mocht ik hem nog spreken, dan zal ik hem wel succes wensen haha…
@Cyn: Dus sttt tegen de mams, dat werkt altijd het beste…en dan morgen als het echt meevalt zeggen hoeveel het scheelt, dan zegt zij moet je het hier kopen, en dan is het ineens HAAR idee hihi
Haha nou ik heb besloten om misschien toch nog even te wachten. Aangezien die telefoon nog maar 2 weken uit is, en deze misschien nog niet in Beverwijk verkocht wordt!! Snappie;)
@marion…gelukkig dat ie op school kan blijven…en met de juiste begeleiding komt het vast wel goed;) positief blijven denken hoor…!!
verjaardag gister was top…we hebben wat jeugdfilm gekeken…je lacht je helemaal slap als je elkaar zo terug ziet…daarna de stad in…was om half 5 thuis…dua ja, was zeer gezellig
Hier ben ik ook weer ! Straks naar mn zus en alsof het nog niet erg genoeg is… heeft ze nu NOG een heel lijstje doorgesmst dat we nu wéér naar de winkel moeten !!! :tssk:
@Marion: véél plezier met het stappen vanavond !
Ik zal zo meteen naar de foto gaan kijken of die al geraden is of jullie in de buurt zitten