Turkish Teatime deel 16 !!!

Goedemiddag,voor mij is het ook alweer weekend.Zometeen ff huis je poetsen(hoort er ook bij he).Morgen gaan we de binnenplaats van ons appartementem complex inrichten( als het nog doorgaat tenminste) en zondag heerlijk naar de vrienden van Amstel live in Ahoy .

Marion,dus je weet nu ook gezichten bij de stemmen,heerlijk is dat he.Heel veel succes.

Jac,verwen je zelf maar lekker met nieuwe kleren dat heb je wel verdiend.

Filiz,vandaag wel lekker gebabbeld met je askim?

Voor iedereen een prettig weekend natuurlijk.

@Turkijelover
Tja…poetsen hoort er ook bij. Helaas heb je er meestal maar zo kort plezier van, is tenminste hier meestal zo.
Leuk een gezamelijk binnenplaats. Laat je nog horen hoe het geworden is?
Lijkt me gezellig ‘vrienden van Amstel live’. Veel plezier in Ahoy!

@marion…hha gelukkig dat jij wel sociaal bent aangelegd :wink: wat een gedoe met dat verhuisen steeds…!!

@jac…super die 2.5 kilo…mag je jezelf idd wel op iets nieuws tracteren

@beppie…lekker zo een rustig weekend…

@turkije lover…jou weekend klinkt ook leuk…veel plezier bij amstel live…!! vandaag weer gezellig met askim gekletst ja…:wink:

@bloem…al uit gestuiterd…?

ook ik heb het huis weer gepoetst (lees onder) en ja…dadelijk als mn broer binnen komt lopen is het waarschijnlijk niet meer te zien…

ik heb vanaaf en morgen een verjaardag…volgens mij zijn ongeveer alle vriendinnen in de 1e 4 maanden van het jaar geboren…haha

iedereen een fijne vridag avond en een leuk weekend gewenst…jawel ik kan ook wel sociaal zijn hoor :wink:

Ik kom ook eventjes een goeiedag zeggen voor ik begin met leren …:smirk:

Iedereen die dit weekend uitgaat of gewoon thuisblijft: Fijn weekend gewenst ! Ik zal wel gaan werken :wink:

En na het werk op boodschappen en daarna naar de big city waar mn zus een kamer heeft om te studeren, heeft ze cursussen vergeten thuis en direct maar haar hele boodschappenlijst ook doorgemaild :frown: En ja, sev mag gaan rijden…

Zie jullie straks wel nog eens allemaal x

@Filiz: ik heb je vraag beantwoord onder topic: turkse vlinders… ik had je reactie niet gezien blijkbaar, maar ja, beter laat dan nooit, sorry voor de vertraging ! :o

Hallo!!

Weekend!! Jeetje gaat het megasnel, we zitten al bijna weer in februari! Vandaag nog even met een collega gekletst over Kusa en al allemaal leuke tips gekregen. Ow heb er al zo’n zin in :hihi:

@Filiz: veel plezier op de verjaardagen!

@Jac: goed gedaan! Veel plezier met shoppen.

@Turkije-lover: veel plezier in Ahoy, lijkt me erg leuk!

@Rest: jullie zijn ook lief hoor!

Ga nu ff eten, misschien later nog ff langs.

@sev…wilde je al bijna een boze pm gaan sturen…!!
haha…neej thanks…ga het meteen ff lezen :wink:

xx

ik stuiter gewoon lekker door…whieheee…bouncy bouncy bouncy!!

Wat kunnen Friesen ook gezellig zijn. Dat merk ik hier op het park. Zo ik ben benieuwd naar zondag. ik heb kei veel zin in.

@turkije-lover: veel plezier in ahoy

@besmile/bloem: veel plezier in heerenveen

@marion: al zo snel weer verhuizen van werkplek, is je nw plek tijdelijk?

Nog een dag werken en dan heb ik ook 1.5 dag weekend

@roanna: cake smaakte goed, we waren er vanavond met 4 mensen, cake is helemaal opgekomen

Linda: Zo!!! Nou, dan moet ie inderdaad lekker zijn geweest. :thumbsup:

@ Besmile: Zit je nu op dat park te internetten dan?

In ieder geval jij en Bloem heel veel plezier bij het schaatsen in Heerenveen. :wink:

@roanna: was idd lekker, had chocoladecake gemaakt

@Linda: Oh, dat vind ik ook zo lekker! :stuck_out_tongue: Half roombotercake en half choco erin. Mmmmmmmm!!!

@roanna: dit was een kant en klaar pakje waar je alleen nog maar water bij hoeft te doen en dan 8 minuten in de magnetron en klaar is de cake

Zo nog ff hier kijken voordat ik zo maar 's ga slapen. Poging tot in ieder geval want slaap de laatste nachten slecht :tssk:

Waren twee nachtjes bij m’n ouders blijven slapen en vond zonet nog een stapel verjaardagskaartjes op de mat en voicemailberichtjes, leuk!!

Iedereen alvast een fijne zaterdag en tot later!

@Linda: Huh? Dat is wel makkelijk. Moet ik ook maar eens even in de winkel naar op zoek gaan dan. In de magnetron? Die heb ik tot nu toe alleen gebruikt om eten in op te warmen, maar je kunt er dus ook mee bakken? Kun je nagaan, wat een keukenprinses ik ben. Niet dus! :unibrow:

Ik wens iedereen alvast weltrusten. Jou ook Linda, want jij moet morgen weer werken had ik begrepen! Werkse dus! :wink:

@roanna: heb t gekocht bij de c*000, hebben dat ook voor kruidcake en sinaasappelcake, heb deze ook gelijke meegenomen maar nog niet geprobeerd, binnenkort maar keertje doen. Jij ook weltrusten, ik ga ook slapen moet morgen idd slapen begin iets later eerst effe bij nw opticien de proeflenzen ophalen, krijg eerst proef ivm andere sterkte mag lenzen ook pas indoen op moment dat ik na werk ga en als ik 's avonds thuis kom en niet meer weg hoef ze gelijk uit doen en dan bril opdoen dit dus ook tot ik nr werk ga ivm adertjes op mijn ogen dit vertelde mijn nw opticien afgelopen woensdag tijdens de controle daar

Weltrusten allemaal