kebab leeeeeeeeeeekkkkkkkkkkkkker, maar helaas ben nu op dieet
zo morgen lekker een weekendje weg.
@Besmile
***HEEL VEEL PLEZIER ***
DIT WEEKEND
@besmile: heel veel plezier dit weekeinde
@beppie: hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van Jelle, succes met het maken van een keuze met al die banen.
Ja Besmile. Een heel fijn weekend en geniet ervan. We zullen je missen op de “raaddefoto” topic, maar een een korte vakantie is ook heeeeeeeeeel leuk!![]()
Groetjes. ![]()
Morgen weer werken en daarna weer klussen in het huisje van mijn zusje, heb gister cake gebakken voor de klussers, ze zaten maandag zo te zeuren om een plakje cake toen ze een koekje bij de koffie kregen, nou ik zal ze krijgen morgen
Foutje
@bloem: dat zijn idd dagen ja, zo heb ik er elke week een, de donderdag, in de drukke december maanden zelfs minimaal 2
Ik ga slapen, weltrusten allemaal spreek jullie morgen weer
Mmmmm lekker Linda. Nou, neem ze maar te grazen morgen.
Voor zo alvast weltrusten. ![]()
ahhh die arme bouwvakkers, worden helemaal gek van alle cake…hier neem nog een plakje, nee nee dank u, hihihi
@ besmile, misschien zie ik je dit weekend wel!! ik heb er ook zin in!! schaatsen…whieheeeeeee
ok, de rest, ben een beetje happy de peppy, sorry, leuke mails gehad, geen turk, maar toch…
anyway
duik gauw in bed, anders ontplof ik
morgen nog lekker slapen enzo
Goedenmorgen dames, ikke is er weer
Jelle is een poeppie, mn vriendin is kapot…de bevalling heeft 4 uur geduurt, en dat is gewoon veeeel te snel… in 1 uur van 3cm naar volledig en persen, 15 min later was het kind er, nee dat is wat teveel van het goede…
Klaar te plastisch op de vroege ochtend…
Ik ben er ook uit qua werk, net een mailtje gestuurd naar het uitzendbureau dat ik van dat callcentre afzie, en verder graag bemiddelbaar blijf(hoor ook bij mn haarkleur, middelbaar hihi)
Ik ga zo te werk, kom anders daar of vanmiddag wel langs(hihi zoooo wat een ego-bericht hihi)
Goede morgen!
Ik dan ook even snel een egobericht. Zo meteen naar kantoor, op de nieuwe locatie dus. Weer een stukje verder. Is lang geleden dat ik daar ben geweest dus ben benieuwd of ik het nog kan vinden. Is zo K daar met parkeren dus hoop dat ik nog een plekje dichtbij kan bemachtigen.
Tot straks…
goede morgen
heb vreselijk geslapen maar goed
stuiter stuiter stuiter…bouncy bouncy bounce!!! ![]()
nou dan plaats ik ook ma even een ego berichtje…
ben al terug van school.slaat echt weer nergens op…moet gewoon mn bed uitkomen voor een musical in elkaar te frutsen…![]()
maja goed…hoort erbij…
askim dadelijk online…gister was niet zo een succes…naja…hoort ook erbij…haha
hmm…ik zou eigelijk iedereen een fijne dag moeten wensen…maar dat zou dit bericht weer…on-ego maken…dus, doe ik dat maar niet…
tot later…xx
het zonnetje schijnt dames (in mn hoofd dan)
de vogeltjes fluiten (in april dan)
en het leven is fijn (alles is relatief…)
DUS…FIJNE DAG EN PRETTIG WEEKEND!!!
whiehheeeeeeeeeeee…dartel…bounce…stuiter…
MUTS!!!
Nou bijna weekend, lekker samen met hubbie, puber het weekend bij zn vriendin, dus het gaat goed komen…!!!
Hallo allemaal,
Iedereen een fijn weekend!!!
Moet zo werken tot 23:30 en dan is het voor mij ook weekend!!
Lekker ga denk ik shoppen in Utrecht hahaha nieuwe kleertjes kopen.
Ben nu 4,5 kilo kwijt in 2 weken dat is toch netjes he. Maar er kan nog meer af en dat zonder Sonja jiippppppieeeeee!!!
Nu eventjes vol houden.
Groetjes Jac
Goede middag!
Weer thuis voor even, straks naar school. De verhuisdozen zijn weer leeg, mijn nieuwe werkplek is ingericht. Rondleiding gehad in het gebouw en voorgesteld aan de collega’s die ik alleen nog maar via de telefoon kende. Een hoop nieuwe gezichten en tegen de tijd dat ik ze allemaal ken zullen we wss al weer gaan verhuizen
.
Nu maar even op de sociale toer dan ![]()
@Bloem
Vervelend dat je zo slecht geslapen hebt. Dat is dan weer het nadeel als je zowat de hele dag onder zijl bent. Heeft 2 voordelen nu die joekskapellen in Heereveen. Het is gezellig en ze houden Bloemmie wakker :teeth:
HEEL VEEL PLEZIER DIT WEEKEND
GENIET ER VAN
@Filiz
Ben op de sociale toer nu dus EEN FIJNE DAG.
Hopelijk kan je nu wel gezellig babbelen met Askim ![]()
@Beps
Rust in de tent dan het weekend! Veel plezier met hub :redface:
@Jac
Heb jij ff goed je best gedaan. Knap hoor 4.5 kilo eraf
.
De nieuwe kleren heb je dik en dubbel verdiend, dus als je naar Utrecht gaat: SHOP ZE.