@Beps
Je hoeft toch nog niet direct te beslissen? Ga kennis maken bij de bedrijven, nadat je je collega’s-in-spe ontmoet hebt kijk je misschien wel heel anders tegen de baan aan. Dat moet toch ook klikken. Kijk later waar je je het prettigste voelt of waar je de meeste kans hebt op een vaste baan. Blijft gewoon moeilijk keuzes maken.
VEEL PLEZIER VANAVOND BIJ JELLE EN ZIJN OUDERS. KNUFFEL ZE!!!
@Marion(en Mar) Ik kom er wel uit. Wat jij zegt, dat kijken en beslissen dat ga ik doen(denk ik hihi twijfelkont die ik ben hihi)… Morgen dat gesprek, en dan zie ik wel of ik mag praten bij dat in het dorp bij ons, en anders…ach 1-2 maanden hier houd ik ook nog wel uit(Alleen die middagen durennnnnn…)
Nou goed, ik ga hier afronden, dat gaat meestal wel snel…kwam nog een klusje naar beneden, dus ik kan nog ffies voort…tot morgen, zo thuis eten, en dan naar de babbbbie!!!
Beps,gefeliciteerd met de geboorte van Jelle en veel plezier vanavond met hem te bewonderen.
Bloem,beterschap en doe het lekekr rustig aan,van het weekend moet je wel opgeknapt zijn voor Heerenveen.
ja sorry mensen ik lag dus heerlijk te pitten, echt te aso voor woorden. ben om half 12 opgestaan en lag alweer te maffen om half 2 tot uhm, net half 4 ofzo…
anyway…
beps! meis!! hollen of stilstaan.
vraagje: vind je deze baan eigenlijk wel zo ok?? het is wel erg parttime toch?? en een beetje saai?
ideetje: dat ene van dat van vrijdag nie doen, lijkt me nix voor jou!! ga ff daar naar het dorp en kijk ff rustig verder. je hebt iets, je wordt niet gillend gek, je kunt nu rustig kijken, oordelen en beslissen…
succes ermee
het draaien is gestopt, maar dat trillen en rillen, brrr…weet niet hoe het voelt, maar komt ik de buurt van Parkinson ofzo, ik tril gewoon als ik het niet wil, typen is ook een ramp maar goed…gaat wel over… nix erngstigs, maar ben blij dat ik thuis ben gebleven!
Hi ladies,
Even een berichtje vanaf het werk. Het laatste uur is altijd vrij rustig dus ff hier kijken en posten. M’ n verjaardag gister was erg leuk, zijn gisteravond lekker uit eten geweest naar een Italiaans restaurant. Ben dol op pasta!! En ik mocht kiezen dus dat kwam mooi uit :nod:
Zondag komt er nog wat bezoek en dan zit het er weer op.
Vanavond lekker een rustige avond. Geen Prison Break meer dus 's kijken wat er nu komt.
Tot later!
@Bloemmie: Laf joe!! Je hebt gelijk(denk ik) over vrijdag… Ik zie het wel… kussss
@Bloem
Niks aso dat je zo lang geslapen hebt, dan had je het gewoon nodig. Hopelijk slaap je vannacht ook nog goed.
@Dia
Voordeel van de jarige job…mag altijd kiezen
@ Bep: Ook namens mij nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jelle. Verder wens ik je ook alle wijsheid toe met al je intervieuws en sollicitatie’s. Hoop voor je dat het wat mag/zal worden en anders inderdaad lekker ff bij deze baas blijven. Je weet het maar nooit.
Als je het tenminste zelf ook leuk vind daar, anders gewoon kiezen wat jou het leukst lijkt. Luxe hoor!![]()
@ Bloem: Beterschap en ziek het maar goed uit!
@ Dia: Vertel!! Wat heb je zoal gehad?
Alle anderen, fijne avond nog, wat je ook doet! ![]()
@bloem…vind het niet aso…!! je hebt het blijkbaar nodig;) doe lkkr rustig aan…(K)
@beps…hmm moeilijk…succes met de keuze die je iig gaat maken…![]()
moet nu gaan trainen …:(helemaal geen zin in met dit weer…!!
iedereen een fijne avond en tot morgen…
xx
Meiden !!! Raad eens ???
Ikke heb KEBAB gegeten , héééééééééééérlijk !
OHHH Sev,heerlijk hoor jammie jammie,wat zul jij gesmult hebben
En of ! Is van 30 november geleden ! ![]()
@Roanna: tagliatelle met zalmroomsaus mmmmmmm. En daarna natuurlijk een lekker toetje. Met sterretjes want m’n moeder kon het natuurlijk niet nalaten te vertellen dat ik jarig was :lol:
Ga nu ff op zoek naar sites over Kusa ![]()
arch!! hou op over eten!! pleaseeeezzzz
@ Dia: Mmmm ook lekker
denk ik, want ik lust helaas geen pasta. Maar een toetje gaat er altijd wel in hoor! Maar ik bedoel ook eigenlijk wat nog meer aan kadootjes of krijg jij die ook a.s. zondag, net als ik?
Ik heb van de vakantiebeurs ook hele ladingen info meegenomen over Kusa en omgeving. Het lijkt mij er ook heel leuk. ![]()
@Roanna: oh hahaha ik dacht meteen aan eten
Ik heb een tas, riem, handdoeken + badlaken, boek, E*os-bon gekregen. Zondag komt er nog bezoek dus misschien dan nog iets :so:
@Sev
O MAN, lekker kebab!!!
Ja Marion2. In OMAN kun je denk ik ook lekker eten!![]()
@Roanna
Denk het ook wel
!
@ Dia: Nou zeg. Je bent al lekker verwent dan. Ik nog niet zoveel, maar krijg het denk ik zondag. Ik heb wel bloemen gehad en geld van manneke en shower-gel van de Bod*****p, van de collega’s. En ook nog heel veel kaartjes. Dus mag ook niet mopperen. ![]()