Turkish Teatime deel 16 !!!

@Sev
Heb je die zakken chips inmiddels al op?
Kan je even gaan kijken of we die moeilijke foto al geraden hebben intussen :stuck_out_tongue: .

@Bloem
Truste en sweet dreams!

@bloem: hmmm heerlijk zo’n bad, heb ik helaas niet

@sev: heeft het gesmaakt?

Ik ga ook slapen, morgen lange dag 9.30-21 uur dus moet weer fit zijn, slaap lekker allemaal

Voor hen die het wilden weten:
Mn vriendin is gisteravond bevallen van een zoontje, Jelle, weet niet hoe zwaar groot enz… Maar alles is goed…Ben zo blij voor hen…Vanavond gaat deze trotse nep-tante hem bewonderen!!!
Tot straks

@Beps: gefeliciteerd !!!

@Linda en Marion: Heb maar 1 zakje opgegeten, de rest mooi bewaard voor vandaag en mss morgen nog eentje :wink: hihihi Zal nu naar de foto gaan kijken :stuck_out_tongue:

@Sev: Je was sterker dan ik was. Onderweg in de auto heb ik een half pak zoethoutdropjes(ohhh zo verslavend, tot je strontmisselijk bent, en DAN doorgaan hihi) en thuis nog een stuk taart en mn eten en 2 koekjes… Heb de weegschaal vanmorgen maar niet bekeken :evil:

Goede morgen!

@Beps
Gefeliciteerd met Jelle, gelukkig is alles goed!! Natuurlijk hoort daar een stuk taart bij.

@Sev
Goed gedaan, kan je vanavond en morgen nog een keer genieten.

goede morgen allemaal…
4 dag school en al les uitval…kan het nog beter…?
askim dadelijk online…eerste keer deze week…:smiley:

@sev…goedzo meid…!! geniet maar eet met mate :wink:

@beppie…:Dgefeliciteerd…!! gelukkig dat alles goed met hem is…

xx

Heey meiden!!

Het spijt me dat ik niet zo vaak meer langskom maar heb echt te weinig tijd gewoon!!!

Hier alles goed, maar druk!!!

Askim gisteravond gesproken, begon hij opeens over de wedstrijd Az-Fenerbahce… Hij zag het al helemaal voor zich dat hij naar die wedstrijd zou gaan, en dat hij mij dan zou kunnen zien… haha het was echt schattig… Maar ja toen kwamen we toch weer op het probleem van het visum!!!

@Bloem, heb even voor je gekeken maar die telefoon is er ook in het blauw, oranje en grijs… Verder heb ik dat meisje nog niet gesproken over Z… Ze was wel online, maar zei niks terug… vaag dus… Maar ik kom er wel achter en dan hoor je het!!!1

Nou meiden ik ga ff O*D bellen…

x

@bep
Gefeliciteerd met Jelle, nettante zijn is toch ook leuk!

@filiz
Veel plezier met askim.

@cyn
Lekker samen wegdromen over hoe leuk het zou zijn als jullie samen naar die voetbalwedstrijd zouden gaan. Heerlijk… alleen zijn dromen vaak bedrog :frowning: :frowning: helaas.

@Filiz
Wat een geluk, onder schooltijd op msn met askim.

@Cyn
Gaan je vanzelf weer wat vaker zien als je het niet zo druk meer hebt. Missen je wel maar weten in ieder geval dat het goed met je gaat en dat is het belangrijkste.

hoi hoi

helaas bad en bed heeft niet geholpen, voel me erg beroerd.
ben in bed blijven liggen en ben net wakker.

@cyn, ja ach, zo belangrijk is het allemaal niet, doet me nix, maar het is wel goed voor het roddelcirquit. beetje rustig aan doen jij!
@ beps, he wat leuk, een Jelle. en als neptante ben jij veeeeel leuker dan meestal de echte, hihi…
@ filiz, wouwie, school KAN toch soms best wel leuk zijn
@ linda, wat een werktijden zeg, jeetje. in dit huis hebben we echt een super groot en diep bad…echt heerlijk. heb besloten er zo vaak van gebruik te maken als ik wil, hihi, en dat doe ik!! gewoon voor een uurtje ofzo, zo relaxed
@marion, hoe is het nu? wanneer hoor je weer wat??

@ diamond. hoe was je B-day…vertelll!! uitgebreid verslag!!

uhm…sorry voor de rest, ben het kwijt. ga gauw weer ff liggen, wwant alles suist en bonkt en draait…

@Bloem
Doe jij het ook rustig aan? Blijf maar lekker in bed. Het weekend is het schaatsenin Heerenveen of niet? Dan MOET je opgeknapt zijn.

Gaat wel weer met me hoor, mijn dipjes zijn meestal kort maar heftig :paranoid: . Deze week laat de huisarts nog weten of / wat ze heeft kunnen bereiken. En morgenmiddag het gesprek op school … :eek: . Maar het kan maar achter de rug zijn, dan weet je ook hoe of wat. Nu is het toch maar gissen.

@Bloemmie: Rustig aan hoor, ff kalm en opknappen, zoals Marion al zei, het MOET het weekend over zijn want dan is het Here-veen tijd(hihi)

Ik ben ondertussen weer op het werk, maar het gaat allemaal wel goedkomen vandaag… en dan vanavond…bij de ouders van Jelle langs hihihihi

Wat is het hier stil!!! Niemand aanwezig???

Hier op het werk is het ook al zoooo rustig… bijna eng stil. Lijkt wel of er niemand in het gebouw aanwezig is… Maar dat is er wel, en das nou net zo eng hihihi

Ik heb morgen een gesprek, telefonisch, maar ik ga me steeds meer afvragen of ik daar wel zin in heb. Vooral omdat hier de afwezige dame morgen geopereerd word, en ik hier dus nog wel een week of 4 kan doorbrengen als het zo blijft gaan…en dan over 4 maanden gaat die andere dame weg… ja wat is wijsheid…

EN…bij het uitzendbureau hadden ze het ook nog over een functie in mijn dorp zelf…part-time, wat ik het liefst heb… OHHHH Ik weet het niet meer…zit hardop tegen jullie aan te denken/typen maar meer om het voor mezelf op papier te zien, zodat het een overweging zou kunnen geven en ik daardoor misschien een keuze kan maken…dream on hihi

Vanavond dus op kraam…met een knuffel en een pakje, dus ik ben er wss morgen pas weer

@bep
Soms is het makkelijker als je geen keuzes hebt.
Is het een idee om bij dit bedrijf eerlijk te vragen wat eventueel je kansen zijn omdat je nu meerdere aanbiedingen hebt. Dat maakt de keuze misschien makkelijker.
Succes met nadenken!

gvd mijn computer is weer eens gecrasht :frowning:

@MK: Al gedaan, maar echt duidelijk zijn ze hier niet… Dat het nog minstends 1 maand gaat duren voor de andere dame terug is, omdat die geopereerd moet gaan worden. Maar verder is het gissen dus… We wachten maar af. Morgen eerst dat intervieuw, dan wachten wat de voorstelling bij dat bedrijf bij ons in het dorp doet, en dan kiezen denk ik…

Goh Beppie, wel een soort van luxe dat je nu nog moet gaan kiezen wat voor werk je gaat doen! Succes met beslissen dan maar…!
Wat leuk dat Jelle is geboren. Blijft schattig zo’n klein hoopje mens en ieder keer weer een wondertje. Ga er maar lekker van genieten vanavond.

Voor de rest wens ik iedereen alvast een leuk weekend toe. Ik zelf moet werken, dus dan is het weekend weer om voordat je er erg in hebt!!