grrr…gablegable grrrbalaala…:disgust:
ok, 2,5 uur verder en alle szweedse shrofjes en nippeltjes en nappeltjes zitten er in hoor!! pfff…mn arme pappie, hoop dat dat ding nooit meer uit mekaar hoeft.
maar goed. hij staat: mijn crosstrainer!! groot!! heb hem maar ff aan de kant geschoven, wie heeft er nu nog een bank nodig, kijk altijd tv op bed (echt ideaal, alles bijmekaar in 1 kamer) dus…aan het werk
nou ja, nu ff niet, want ik ben moe van het in elkaar zetten (ik heb namelijk erg goed geholpen) moet de handleding nog doornemen en het ding instellen (blond) en ik moet nog boodschappen doen (alle voorraad op, salaris binnen)
dus…
ff gauw!!
@studie bollen, wat een goede punten allemaal!! applaus!! well done
oh kut, heb je M ook weer, nou ja, negeren
uhm…hier ben meteen de draad kwijt, oh ja
@ lekkerbekken, hou nu eens op!! ik ga juist nu heel fit en fanatiek trainen en uitgebalanceerd eten enzo…dus…:smoke:
@mk, ja mn teen is nog maar 1/5 van wat ie moet zijn, het nagelloze deel is hyper gevoelig. schoenen gaat voor een uurtje of 2 a 3, maar dan fik ik bijna mn schoenen uit, omdat ik het niet meer gewend ben. mn voeten willen gewoon wiebelen en jubelen en vrijheid en adem, heerlijk…blote voetjes!!
@beps, well done well done. nu maar ff afwachten wat je gaat kiezen, wat is leuker, wat is vaster, wat is voor meer uur en vooral…wat verdiend het meeste!!
@ mierre…fff…grrr…idioot, eikel, stomme sms-en, duidelijkheid is leuk maar zo hard enzo had ik het niet verwacht, anyway zie Z. pas volgende week een keer ofzo, i dont care, heb nu mn crosstrainer…hihi
uhm…denk denk…
@eten…: EET SMAKELIJK ALLEMAAL!! ik ga zo eens naar de super, eens zien wat er nog te koop is, zuch echt geen zin in, maar ja, dan heb ik morgen geen br… oh shit, dat hebben ze nu sowieso niet meer…grrrr…:mad:
ok, nu pc offline, boodschappen doen, eten, handleiding lezen en crossen, of…toch ff hoi zeggen tegen M…:retard:
ciao!!