@marion
Hoe gaat het vandaag, hebben jullie nog iets van de huisarts gehoord?
Het is hier nog even heerlijk rustig. Kid naar school en mannetje naar de studieclub.
@Cyn
Leuk telefoontje
@Bloem
Wonen we echt in hetzelfde brabant? Is mistig hier, geen zon te zien en koud … brrrrrrrrrrrrrr … weer ff wennen. Alles wat je achter aanpakt is steenkoud. Zit dus nu met gloeiende handjes aan de koffie. Die smaakt nu extra lekker.
@Nur
Ben jaloers op je. Heerlijk weer voor in bed. Maar ja…moet ook nog iets gedaan worden he.
@Beps
Leuk die opmerkingen van jou, ontspannings mode…die houden we erin. Ook al heb ik nog zo’n pesthumeur, jouw opmerkingen maken me steeds weer aan het lachen.
@Linda
Nooit gezien…twents stoofpotje, maar lijkt me wel lekker.
@MK116
Gaat weer een stuk beter vandaag!
Gisteren de huisarts nog aan de telefoon gehad en die is het absoluut niet eens met de gang van zaken en wil dat er direct iets gaat gebeuren. Gaat dus contact met hen opnemen en ook alvast informeren bij het Radboudziekenhuis. Staat het gesprek met het G** haar niet aan dan wordt er wss meteen verzocht om een spoedafspraak bij het Radboud. Uiterlijk vrijdag krijgen we te horen hoe alles verder gaat lopen nu. Ben erg benieuwd dus.
@Marion: Gelukkig iemand van het gezondheidsgebeuren die nog meedenkt… En gelukkig dat ik met mijn eigenopmerkingen je ook nog aan het lachen krijg… Is ZO belangrijk. K***e GGD!!! Ik noem ze lekker bij naam, stel je voor dat iemand denkt datje God bedoelt hihi
@Beps
Even verbeteren voordat zo meteen de verkeerde een slechte naam krijgt. Is zeker niet God, niet de GGD maar de GGZ.
Hé meiden!!
Bedankt voor al jullie lieven wensen! Echt super!!
En…we hebben geboekt! Zal mezelf zo in het lijstje zetten :hihi: We gaan 4 september voor 13 dagen naar Korumar in Kusa!!!
En vanochtend werd ik wakker gemaakt met een heel leuk kado: kaartjes voor het concert van Lionel Richie!!!
Besmile:25 janauri weekend landalgreenparks
Rieneke: 9 februari - Istanbul (stage 5 a 7 maanden)
Dece: 10 februari - Istanbul
Fransijn: 17 februari - Side
Filiz: 21 februari - Side
Turkijelover: 23 februari - Istanbul
Mar & Mar: 15 maart - Istanbul
Crazymar: 26 april - Marmaris
Jac: 1 mei - Turgutreis
Cynthia: 18 Mei - Gumbet
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Diamond: 6 juni - Alanya
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Beppie: 19 juni - Kusadasi(DRIE WEKEN!!!)
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
MK: 12 juli - uitgerekend
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Diamond: 4 september - Kusadasi
Cynthia: 23 September Gumbet
Bloem: 13 oktober- Nepal
Turkije-Fan: 25 december: verloven
Nur: 4 juli 2008- TROUWEN!!
@Marion: hihihi
@Dia: SUPER!!!
@ dia helemaal super de huuper!!
@ marion, ja west brabant stad of midden/ oost brabant provincie…wereld van verschil
heb echt zin om te wandelen, strand of bos, maar lekker fris…helaas: werk!!
@Marion: De GGD heeft toch al een rot-naam, dus dat komt ook wel goed hihi!
Ik moet zo naar een uitzendbureau voor een part-time jobje hier in de buurt dus…heeeeerlijk ideee…
Jullie horen het wel
SUCCES BEPS!!!
@ beps, thanks voor je mail en succes! ook jouw woorden doen mij altijd glimlachen en vrolijken me altijd op…pluim pluim
@cyn, wat raar dat de advertentie in het rood is (of ben ik kleurenblind) en dat ie dan alleen in het roze verkrijgbaar is…maar ja, mooi roze is niet lelijk!! hahahaa
@bep
Eerst geen werk en nu 2 banen?!?!
![]()
Succes bij het uitzendbureau!
@bloem
Loop je nu nog op blote voeten.
Is dit nog steeds vanwege je teen of vind je het gewoon lekker?
@dia…van harte gefeliciteerd met je verjaardag…!!!
super cadeau joh!!! wanneer is het concert…?
@beppie…;)banen liggen nu aan het oprapen voor je…!! super
@marion…lkr zo een rustig dagje…
@bloem…16 februari komt mn vriend uit dienst…dan heeft ie 5 dagen om uit te rusten;)
ben weer terug van een ‘vermoeiende’ schooldag…dadelijk weer naar turkse les…doe op woensdag niks anders dan op school zitten ![]()
tot later…xx
Dia: GEFELICITEERD!!! met je verjaardag en met je boeking!!
Hier ben ik ook weer ![]()
Vanavond zit ik helemaal alleen thuis, ouders moeten gaan nieuwjaren hier recht over bij de buren. Zal ik dan maar wat door studeren, volgende week examen…again…
Voor iedereen die nieuwsgierig was naar mn punten van de manicure van maandag: voor praktijk is iedereen geslaagd, voor de theorie had de leerkracht ze nog niet allemaal verbeterd maar de grote helft dat ze al verbeterd had, was al geslaagd. Maandag komt ze de punten nu echt meedelen !
@Dia: GELUKKIGE VERJAARDAG !!! Geniet nog van JOUW dag !
@Beps: héél véél succes meid, je kan het !
Hmhmhmhm is niet van mijn gewoonte maar heb nu zo een zin in CHIPS ! Maar we hebben er geen en hebben trouwens niets vettigs in huis en heb zo een trek ![]()
@Sev
Effe doorbijten nu, anders heb je vanavond spijt dat je hebt gezondigd ![]()
@Filiz
Hoe was de turkse toets gegaan pas geleden ![]()
ja…goed!! had een 8…![]()
dadelijk verder met deel 2…ben eens benieuwd…
in mei hebben we mondeling…das gelukkig nog ver weg…![]()
moet maar eens gaan…spits…bahbah
xx
@Filiz: goed gedaan meid ! doe zo voort !
@Marion: het is sterker dan mezelf :smoke: maar er is gewoon NX !