hier ben ik weer, vlug wat bijgelezen. Heb alleen het hoogsnodige gekocht en naar den beenhouwer geweest en voor de rest niets sé.
oke, ga naar mijn fotoalbum, uploaden, kies afbeelding, uploaden, klaar!!! Zo heb ik het gedaan iig!!
@Bloem wat een schatjes!!!
Lukt niet beps, heb al 100000000000001 keer geprobeerd …
@ jill, thanks!!
@ sev, snap dr niks, van, het lukt iedereen, dus waarom jou niet!? hihi, ik bedoel er verder niks mee hoor
zijn je foto’s wel jpg bestanden?
@Bloem: ja het zijn jpg bestanden, ik blader in mn lijst, selecteer een foto, druk dan op uploaden/verzenden en dan komt erop: je foto’s zijn succesvol ge-upload en verder is er geen foto te zien op mijn album !
enneuh…antwoord: OMDAT IK NX VAN COMPUTERS KEN !
ja hallo, als je ge-upload hebt, moet je volgens mij nog ff bevestigen ofzo…
en als er geen knopje staat met bevestiging ? ![]()
Ok, nog es proberen dan maar …
ik klik dus op verzenden en ja, dan gaat alles vanzelf en staat er niets op …
nou heb net ook weer geprobeert, dan zegt ie, verzenden, daar klik je op, dan is ie aan het processen en dan krijg ik een scherm waarbij ik een titel kan toevoegen en een lijst kan maken en weet ik wat allemaal nog meer, dan klik ik ok, en dan staat ie erbij, voila…kind kan de was doen…
Heb je wel het op jouw map staan, en niet op die van de algemene map?? Daar had ik in het begin ook last van namelijk!!
Ik wacht met spanning op een foto van jou en van je askim dus!
en mien hondje staat er in mien fotoalbum gewoon bie!
euhhhhhhhh, dat kan ik dus allemaal niet zien op mijn scherm !
bij mij staan ze gewoon in de algemene map geloof ik, no problemo’s
hihi…sev, dan denk ik dat er iets fout gaat
hihi
maar daar wa sje zelf dus ook achter, hihi
SORRY SORRY SORRY… Heb echt te weinig tijd meiden!! I’m really sorry!! We zijn druk met administratie e.d.
Morgen ben ik vrij, en kom ik dus even uitgebreid langs! Vannacht mijn mams naar schiphol brengen
…
Kom echt morgen langs meiden!!!
Mis jullie wel hoor! En ik kijk al uit naar de meeting!!!
x
ik weet het ook niet, stuur anders ff een pm naar een van de moderators ofzo…?
is goed cyn, take your time…
en geeft mij ff de tijd om ff flink te posten:evil: zodat ik ook een paar sterretjes erbij verdien
oh ja, en het is bere gezelli natuurlijk!
JAAAAAAAAAAAAA het is GELUKT !!!
Had gewoon mn foto niet eerste in het rijtje genomen, gewoon tweede of derde gebladerd ![]()
Kan je je foto’s ook gewoon weer wissen als je dat wil ?