Turkish Tea Time

en nou: GENIETEN EN STUITEREN :)!!!

mogguh

dokter, ziekenhuis, apotheek en bloedgeprikt en voor half 10 op mn werk :retard: nu heb ik t nog steeds warm…

wilde eigenlijk een foto zoeken van M. maar toch maar niet gedaan… ik bedoel, soke boeit natuurlijk niet zoveel :wink:

@ cynnie veel plezier !!
@ viev ik denk dat ik vanavond gewoon met de trein ga, dus dan wordt het lastiger om ff langs te komen
komt wel goed, een andere keer dan maar…

Bloem: haha had wel gemogen hoor… En ik vind Söke best wel aardig hoor… Morgen daar lekker in het centrum eten bij de vriend van M. Die vraagt geloof ik ook al weken naar me… :slight_smile:

Beps: neeeeeee ik stuiter nog steeds niet… Al begint de spanning wel langzaamaan op te bouwen :smiley:

Cyn,ben je vanaf dinsdag in Kusa??

Maandag :smiley:

Ehhh…jij t/m 22 TRL t/m 23 toch??
Ohhh wat heb ik dat goed gedaan: Ikke is ALLEEN in kusa hahahaha

Beps: lekker rustig :wink: je data kloppen inderdaad… :wink:

Cyn,oke dan weet ik jullie te vinden

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

Beps,alleen ben je nooit in Kusa,zal niet best zijn

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

,alhoewel dan heb je wel lekker de ruimte.

Haha nee meiden, ik ben met Rubbie, en mn collega met haar zoontje(3 jr) hahahaha…en het hotel zit propvol begreep ik hihihihihi(370 kamers…pffff lol2)

MAAR eerst jullie

Eerst ik :tongue: :finger: hahaha

Cynthia : een heeeeeel fijne spetterende tijd met je askim, genieten is nu het belangrijkste. Fijne reis toegewenst :kus::kus::kus:

Tlr. we zijn met zijn 6en…dus vele handen maken licht werk, ik mag van Damber en hubs niet sjouwen, maar moet wel schiften wat mee moet en weg gaat.

Bloemmie jammer, nou ja idd de volgende keer beter.

Hier momenteel storm, weet niet wat er gebeurd buiten, maar normaal is het niet.

Ik aan de rituelen, maar gaat op halve kracht.

Nou ja zeg, krijg ik net post, toen wij vertrokken op 21 mei via schiphol, moesten we vanaf vertrek 3 naar de D gate, dat is normaal, maar ze waren op lounch 2 aan het werk bij een winkel, daar hadden ze afbijtmiddel gebruikt, dus we liepen op lounch 2 waar een acrylwalm hing niet normaal, dus ik vroeg me af waarom ze ons niet van de H gate af hebben laten vertrekken, die was helemaal leeg, ik snap wel dat sommige maatschappijen vanaf een bepaalde gate moeten vertrekken maar in dit geval was het echt niet fijn om door lounch 2 te moeten, iedereen liep te hoesten en te kuchen en met hun neus dicht en weggedoken in hun trui. Dus ik heb die vraag gedeponeerd bij schiphol. Krijg ik net een voucher van 20 euro voor de genomen moeite met betrekking tot mijn vraag te besteden in iedere winkel op schiphol. Daar ging het mij helemaal niet om, maar vind het wel heel netjes hoor.

Viva: Das echt netjes…echt wel!!!

Viva : dat is netjes en gelukkig ben je er alweer binnenkortcheer
Groot gelijk dat ze zeggen dat je niet mag sjouwen, nu eens aan jezelf denken hoor !!

@ viva lekker ‘klagen’ zo! hahahah gelukkig heb je er nix van over gehouden! zeggen ze ook nog wat ze ermee gaan doen of…?

ik krijg binnen 4 weken bericht volgens de brief, wat ze met de opmerking zullen doen of hebben gedaan.

Viva: zo dat is netjes!!! :slight_smile:

Viva,dat is zeker netjes…

ja dat dacht ik ook, nooit zoiets verwacht. Ik stelde gewoon een vraag.