Turkish Tea Time

weet wel dat t gebeurd is maar nog niets van gezien vanavonv maar eens kijken nu naar de hobbybeurs in zwolle

Goedemorgen meiden.

Beps nog van harte gefeliciteerd met je vader…een krasse oude man hoor.
Ja verschrikkelijk die beelden van japan, hele huizen en dorpen zo in een modderstroom weggevaagd om misselijk van te worden.

ik een mijlpaal voor mezelf vandaag…onder de 85 kilo hoor dames…84,7 om precies te zijn, dus nu is er op de kop af 16 kilo vanaf…

Lees net in de telegraaf, dat er een kerncentrale in Japan op ontploffen staat, incl. een meltdown…pfffff wat een verschrikkelijk iets…

Goedemorgen ladies.

Ja, verschrikkelijk om naar die beelden te kiijken. Wat een ellende moeten deze mensen meemaken en ik hoorde en las net dat die kerncenrale al deels is ingestort en dat er nog een tsunami aan zit te komen. Als dat allemaal zo is, is de ramp helemaal niet meer te overzien.

Maargoed, ik ben toch ook wel weer een bietje vrolijk dat ik in zo’n land als dit MAG wonen, waar we dit niet hebben en ook ben ik toch wel een bietje vrolijk dat ik zo aardig opknap en heel belangrijk… dat het :zon02: hier volop schijn, dus dat wordr misschien wel op het bankie buiten de krantjes lezen.

Gisteren ben ik met kokkie en dochter samen in D’ter een klepdoos wezen kopen voor de dochter bij de MM, omdat Weklomp van de week moeilijk deed over de levering, terwijl mijn dochter vorig als enig keer een smootyshaker of hoe heet zo’n ding, had besteld en kontant betaald, deden ze nu ineens moeilijk, door haar vooruit te laten betalen. Nou, ikke haar moeke dus even voor haar gebeld en de hele boel geannuleerd en gezegd, dat ze 'm dan ook wel in de winkel kan kopen en die dame aan de foon gaf me nog gelijk ook. Hihihi. Zo, weer een klant kwijt!!!
Maargoed, ze heeft er nu een en kan er weer mee verder.

Iedereen een fijne dag. :kus:

@Beps: Werkse. :dag:

Je hebt je nog niet aangemeld in mijn tanky. lol2 Doe je dat nog even als je weer de kans hebt?

@Raak: Jij ook nog niet en ik zit al wel als het goed is bij jullie in de tank.

Laterssssssss :dag:

Roanna : haha ik zet net mn lappie pas aan, kreeg gisteren onverwacht visite en zijn toen ook nog lekker uit gaan eten en vanmorgen uiteraard eerst het verschrikkelijke nieuws uit Japan zitten kijken en uitgebreid de krant gelezen, nog niet in het :zon02: maar dat komt nog wel vandaag enne HA komt ook in orde hoor, zal zo ff gaan kieke
Viva : :cheer::cheer::cheer::cheer: wat een mijlpaal meissie en nu proberen dit zo te houden, wat zal je stralen in je bikini in Turkije proficiat hoor
Ga nu maar eerst ff naar andere site anders krijg ik ruzie lol2lol2lol2lol2lol2

Roanna: ga ik vanavond doen!!! Ik was er gister al, maar dat hebben we niet geregistreerd dus :)!!!

Oke meiden. Jullie zijn geweldig. :thumbsup: Geniet nog even van dit prachtige weer. Wij gaan nu even naar een WC.

@Viva: Oh ja, Viva. Voor ik het weer vergeet. Goed bezig wijfie!!!

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/d/duimen/animaatjes-duimen-71235.gif

@Viva: KLASSE!!! :thumbsup:!!!
Ik ben gister niets aangekomen(vond ik ook al heel wat na de verjaardag :)!!!)

@viva: wow super!!! Gefeliciteerd!!! Jij steelt straks de show in turkey!!! En hier natuurlijk!!
@raak: lekker uit even geweest
@roanna: is met kokkie en dochter op stap geweest voor een nieuwe klepdoos voor dochterlief! En zijn geslaagd bij de MM
@ll ja ongelovelijk wat er in Japan is gebeurt en dan die vreselijke naschokken van 7 op de schaal van richter!
ambassade zoekt nog contact met 10 mensen. Ze kunnen het hen nog geen contact krijgen.
En verder er zijn gewoon en woorden voor.
Die beelden spreken voor zich denk ik

Zo ik gegeten en weer thuis… het gaat hier allemaal langzaam beter…
Heel langzaam ;)!!!

Zo Roanna: Ben ik nu langs geweest???

@beps
Spannende dag goed doorgekomen?

@roanna
Toch weer goedgekomen met de laptop.

@viva
Super joh, je gaat echt als een speer!!

En Japan geen woorden voor, zo vreselijk.
Vannacht pas journaal gekeken. Gisteren na het werk, M. halen, eten, G. halen, zwemles, logeertas pakken, kinderen bij moeders brengen, douchen en snel naar een feestje. Bij thuiskomst pas de beelden gezien…

Viva,WAUWWW echt super hoor hoe dat doet en volhoudt…

Beps,mooi toch dat je na een verjaardag niks bent aangekomen,gaat ook lekker dus.

@Beps: Nee, je bent nog niet op visite gekomen in mijn tank. lol2 Je moet wel eerst even op je tank vergroten gaan staan om je visitors te vragen, of misschien heb je die optie uitstaan. Dat zou ook nog mogelijk kunnen zijn. Niet iedereen doet er aan mee, denk ik.

Jij nu weer lekker thuis. Ff chille nou.

@MK: Zo, lekker een avondje met z’n beidjes weggeweest. Heerlijk zo nu en dan he!!

Tssssssssssss… ik heb zin in iets van de M*c, maar kokkie heeft geen zin om mee te gaan. :mad: Nouja, ik moet me maar even inhouden dan. Misschien morgen.

Voor straks… all… weltrusten en tot morgen weer,:kus:

:turkey:Trl:17 maart t/m 20 maart Izmir :turkey:

Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion

Goedemorgen meiden.
Hopelijk vandaag net zo’n lekkere dag als gisteren, alleen ziet het er nog niet naar uit dathet vandaag ook weer zo lekker zal worden…hubs gisteren de tuin al helemaal gespoten…ik nu even aan de strijk.
Iedereen een fijne dag.

Mogge, ook hier maar een flauw :zon02:, helaas
Viva : jij bent al vroeg heel actief zeg, aan de strijk hihi
Fijne dag voor iedereen :dag:

Ik al alles op het werk gedaan wat er moet worden gedaan(admin) en dus nu wachten tot ik naar huis mag haha…
Straks met J&H uiteten, en met mn zus en fam…Gezellig!

Meld me wel weer als ik thuis ben :slight_smile:

(oh ja, alle HA verzoeken: Ik ben geweest HAHAHAHA)

Mogge.

Ik zal me ook ff melden, al heb ik niet veul te melden. Ga zo ff boven stoffen en verder denk ik gewoon lekker thuis, want er is nog genoeg te doen hier rondom het huis. Hopenlijk wordt het weer een beetje zonniger. Momenteel niets van te zien.

Meiden… fijne dag verder en @ Beps… werkse en straks lekker genieten met de familie en van het etentje. Bofkont!!! Doe ze de groeten weer van mij.

@Raak: En zie jij ondertussen de bomen door het gekapte bos weer? Kun je alweer heerlijk ruimtelijk in te tuin zitten? Nu ff wachten op het :zon02:

Fijne dag allen. :dag: