Turkish Tea Time

Goedenmiddag ladies.

Ze is weer thuis. :cheer:

Iedereen weer heel hartelijk bedankt voor de mooie bloemen, versieringen en de beertjes.

Vanmorgen dus weer die controles gehad van die 2e ingreep en nu zat alled gelukkig weer goed op de (andere) plaats. Was tegen 12 uur thuis. Broodje gegeten en even rusten weer en nu weer even achter de pc terwijl mjn lakei weer heerlijk staat te koken. lol2

Voor zover alles goed nu, maar nog steeds moe, maar dat moet ook z’n tijd hebben he!!

Ik heb echt net alles ff bijgelezen, maar vind het een bietje teveul om er op de reageren. Veeal over eten he? lol2 Nouja, het is dat het moet, maar verder maak je mij er niet zo blij mee, ( is bekend he hahahaha ) dus ook die recepten niet, maar vind het wel knap van jullie, dat je er zoveel voor over hebt en dan ook nog afvalt. Petje af.!!

Bloem heeft het volgens mij ook reuze naar het zin daar in de kou. Goed zo. Wanneer ben je weer terug?

Wat een dotje jullie hondje Wendy. Die zal het vast goed hebben bij jullie.

Bloemetjes op de fiets las ik. Jill al gauw weg. Beps de auto naar de garage, Viva met de recepten. Jac die af en toe even komt gluren.
Cyn, hoever staat het met je huisje? Woon je er al? Is alles (*pc enzo) al aangesloten?

Oh, ben nu toch alweer een bietje moe en ik mag ook bijna nog niks met die arm ( computeren gaat heel goed hahahah ) en dat is een belemmering voor mij. Pijn valt nog mee. Neem zo’n 3 x daags 2 molletjes en daar is het wel mee te doen.

Nou, nogmaals bedankt voor jullie support en leuke attentie’s. I luf joe oll. :kus:

@Raak en @ Mk, jullie ook nog bedankt. :kus:

Roanna: goed hoor! Vandaag komt de wasmachine enzo… En woensdag de meubels… En ik denk dat ik zondag het *pc pakket ga installeren… Die heb ik gisteren gehad… Dus het komt uiteindelijk allemaal goed :smiley:

Ben blij dat je weer “veilig” thuis bent! :kus:

Roanna meisje welkom thuis, en laat je verwennen door kokkie en R.

Beps die heb ik ook gekocht voor een 10tje en nog een zwart met paars met een soort van glimmende zebrastrepen.

Die heb ik ook! :smiley:

1 like

Zo ik mezelf net verwend, een totaal nieuwe outfit…een skinny spijkerbroek maat 44 een shirtje met een blouse en een sjaal…morgen weer feest dus ik kan er weer tegenaan.

@roanna
Wat heerlijk om weer thuis te zijn en net wat Viva zegt, laat je maar lekker verwennen.
Doe rustig aan en rust goed uit. Fijn dat je er weer bij bent.

@cyn
Jij ook al bloemen, maar jij weet wel van wie ze zijn.

@viva
Nu is het lekker winkelen!!
Een feestje, jij hebt ook nooit wat :wink:
Alvast veel plezier!

Roanna : wel rustig aan he meis want het moet idd gewoon wat tijd hebben, vind je toch al wel een kanjer hoor hoe je het doorstaan hebt, chapeau !!!
Viva : wowwwwww maat 44 broek, daar ben ik nog heeeel ver van hoor, ook voor jou : chapeau !!! Enne lekker feesten vanaaf

@Roanna: heerlijk weer thuis, bloemmetje kom ik jezelf brengen van de week

@Viev: niet meer in mijn maat geloof ik haha

@Cynthia: Oh, nu echt bijna dus!!! :cheer:

@Viva: Meid toch, dat had toch niet gehoeven. Wat een mooi blommetje. Bedankt hoor en ja zeker laat ik me wel verwennen door R & R.

@MK: Dank je wel!!! Doe ik ook. Nu even een beetje gas terug en dan komt het hopenlijk weer goed.

Ik ga ook ff bij de Wehklomp kaike en dan weer ff ruste, want het blijft toch, blijkt nu weer wel vermoeiend en ik ben toch niet snel een klagert.

Laterssssssss. :kus:

@beps: Joepeiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! :cheer: Gezelli!

@Raak: Dank je wel ook Raak. :kus:

Jullie zijn ook allemaal kanjers!!!

Roanna : :kus:
Cyn : een bossie een bossie een bossie rooie rozen…:cheer::cheer:

Witte :wink:

@roanna: super dat je weer thuis bent! Heerlijk he? home sweet home!!! :slight_smile:
En lakei in de keuken hahaha
@cyn: kreeg mooie witte rozen van een klant!

@roanna,

Bosje bloemen erbij,

Viev: Vanavond: Quiche, morgen gehaktbrood. Beide met salade.
Overmorgen witlof met bacon overbakken met geitekaas…

@Roanna toppie hoor dat je er weer bent,pfff was wel effe schrikken hoor.
Blij dat alles ok is rust maar goed meid laat je maar lekker in de watten leggen.:kus:

Sorry je moet het met een knuffel doen ik heb geen bloemetje