Turkish Tea Time

Staat onder haar naam…

@Beps
Geeft niet, M zijn naam hoeft ook niet voluit hier :wink:
Schiet idd nu op, over een paar uur vliegt ie naar Istanbul, morgenvroeg naar het consulaat waar hij dan, als het goed is binnen een werkdag of 2 zijn stempel krijgt. En woensdagmorgen ga ik hem lekker halen :).

@Raak
Gaat weer wat de goede kant op hier. Ben nog wel moe maar heb wel weer wat puf om in huis wat te doen. De laatste weken had ik meer dan genoeg aan het werk alleen. Maar moet ook he, want de toko moet er wel wat ordelijk bij liggen volgende week. Werk aan de winkel dus het weekend en daarna is er hulp, tenminste … hij zou ‘lots of food’ voor me koken :wink:

http://www.aegeanselectproperties.co.uk/img/about_destinations/7/big/alanya_at_night.JPG

Viva + hubs, geniet van het ‘even helemaal niets aan je hoofd’ gevoel. Geniet van het mooie weer en elkaar. VEEL PLEZIER!

Ohhh Marion: HET GAAT NU ECHT SNEL!!!(dacht dat jou M A heette, maar wist het niet zeker erg ben ik ook. Te druk enzo haha)!!!

Maar heerlijk hoor, hij is ‘eigenlijk’ al onderweg ;)!!!

@Beps
Ja het begin is er :slight_smile:

Ohhh zo heerlijk voor jullie!!! Lekker genieten. EN…gelukkig is het niet koud deze tijd(voor hem!!!)

Hier rustig

Heeft 2 kanten als het zo blijft, leert ie het echte holland nog niet kennen. Maar vermoed dat er in die weken ook wel de nodige regen zal vallen :slight_smile:

Ahhh jij bent slecht!!! Arme man!!! hihihihihihi(vast wel genoeg regen!! ergggg hihi)

@ marion spannend hoor!!

@ viev je mag EIN-DE-LIJK!! whpohooohooo geniet, rust uit en relaxxxxxx

Sorry … hihihihi … bedoel het zo verkeerd niet :slight_smile:

@viva: fijne vakantie, geniet ervan

Morgen d-day voor mij!

**Viva,heel veel plezier in Alanya lekker genieten en de zorgen even vergeten **

Marion,voor jouw het aftellen nu echt begonnen nog 6 dagen en dan :wub:,lekker hier.

Cyn,:kus:

@Linda
SPANNEND!!! Hopen maar dat je morgen het goede antwoord krijgt

@TRL
:kus:

Trl & Marion :kus:

pfff :frowning:

@cyn: wat is er, alles oke?

@Cyn
Nasılsın? Ne var mı canım :kus:?

@Viva: Ik weet niet of je het nog leest maar. cheer

:vak01::vak01::vak01::vak01::vak01::vak01: