Turkish Tea Time

ARRRRRRRRRRGH!!! Heb momenteel een klant die ik wel door de pc kan trekken… Wat een kutwijf/lul! (weet niet welke van de 2 het schrijft) (sorry hoor!)

Roanna,idd makkelijk zo’n reisadvisuese hier.

Bloem,succes vandaag

Viva,wat een mooie update.

Cyn,sommige klanten he

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

.

Echt ik wordt er de laatste dagen niet goed van! En allemaal via dat Tjng… Kan ze wel schieten af en toe! :frowning: Je wordt voor van alles uitgemaakt… BAH BAH BAH!

Cyn : oeps dat klinkt niet als prettige klanten, sterkte ermee enne…rustig blijven hoor, relaxxxxx
Bloem en MK : zet 'm op, jullie kunnen het !!!:kus::kus:

Oeps,ik ben ook een Tjng klant

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

TRL: maar jij scheldt me niet verrot :wink:

Daar kan ik ondertussen niet meer warm of koud van worden… echt Kutwijf, Hoer, teringwijf, en gewoon hardgrondig: KUT!!! is echt elke avond een passerend gedeelte(bij mij een mn collega’s!!)… je kan tenslotte om 22 uur geen monteur aansturen(ook voor de buren niet, het maakt behoorlijk herrie) maar ja… dan moet je de hele nacht de kachel uit doen…jaja…

Goedemorgen:

@TRL&Bloemmie: Succes…(Bloemmie dubbelt :)!!)

Ik lekker uitgeslapen, en vandaag over 17 weken ga ik lekker op vakantie(zooo heb ik behoefte aan de zon !!!)

Mogge luitjes.

@Viva: Ik zag het nog voor het afsluiten gisteravond en lag even dubbel. Wat een mooie update. Je had er werk van gemaakt. :thumbsup:
Leuk dat Damber nu ook naar GU gaat. Tja… voor de prijs hoef je het niet te laten. Ik had het ook via T*T kunnen doen zag ik later, maarja toen had ik geboekt bij Corrido.

@Beps: Jij ook al? Ik wil ook naar de :zon02:en wel zo snel mogelijk! Wor gek hier. Nouja, dat nog net niet dan. Hihi. Eerst zaterdag alvast een voorproefje halen.

@Bloem & Mk: Ik denk aan jullie. Duim, duim.

@Cynthia: Oh echt? Waarom zouden zij meer te zeuren hebben dan? Nou, sterkte hoor! Hihihi. Ik had vorig jaar ook bij Tjongo geboekt, maar verliep allemaal heel soepel, mag ik zeggen.

Verder iedereen :dag:

Ach… sommige mensen hebben gewoon wat te zeuren :wink:

@Cyn: Ik haal tegenwoordig heel veel energie uit klanten die ontevreden zijn, en je uiteindelijk bedanken voor je geduld, 10 keer sorry zeggen voor hun uitspattingen, en dan… dan vriendelijk afronden…ZOOOO kan ik dagen op vooruit!!!

@Viva:Zag dat ik je nog niets gezegd heb over je update: HAHAHAHA… ik zag m in bed gisteravond op mn Pad… genoten!!!

En toen… ehhh niets…leeg…

ahahahahah meiden, ik dacht laat ik eens gek doen he…jullie hebben het verdient:wub:…
wat een prutweer zeg. ik wil :zon02:
Vanochtend was het ook nog eens glad met regen.
Nu op kantoor, heel even wat anders dan htmlcodes voor mijn neus:mad:…

Ok, ik dus morgen naar de VK om Jeroen bij te staan in ‘onze’ stand!!!
Wie weet komt het OOIT… OOIT zover dat we als team dat gaan doen… zou een topper zijn meiden!!!

Mn ouders zijn dolblij met de auto. Er is alleen een kleine tegenvaller voor beide.
Bij Paps hebben ze een hele grote moedervlek op zn schouder weggehaald( ik brul al 2 jaar: GA NOU!!!) En die is kwaadaardig. Nou is er niet meteen paniek, maar wel even wat verdriet zeg maar(bij mij valt het mee, ik had het al verwacht) Binnenkort gaan ze het stuk ‘uitdiepen’(voor elke mm foute cellen moet er een cm vlees rondom uit… dus het wordt wel een gat(de vlek zelf was 2bij 3 cm en een mm cellen)

En nu… eten en naar mn werk

He Beps vervelend bericht voor je vader zeg…sterkte ermee en beterschap voor hem.

@Beps: Nou, Toos en ik hadden het toen aleens aan Jeroen op de beurs aangegeven, dat wij dat ook wel wilden doen als hij mensen nodig had, maar wij en nu ik dan, horen er nooit iets over.

Inderdaad… stel eens voor aan Jeroen dat wij er met onze groep een x gaan staan. lol2 lol2 Dolle boel en veel nieuwe leden. lol2

Oh jee… dat is even wat minder dan van je vader. Het kan goed komen he. Ik had het toch ook, alleen dan in een ietsje mindere mate, maar ben nog steeds onder controle en tot nu toe schoon.

@Viva: Kan geen codes meer zien… lol2 Hier vanmorgen ook eerst glad, maar nu regen en gelukkig geen… sneeuw en alles is nog steeds groen. :cheer:

Beps,sterkte met je paps.

Roanna,door de regen wordt het juist glad door de bevroren ondergrond dus voorzichtig.Hier hadden ze de rijksweg al een tijdje afgesloten…

Beps : wat een naar bericht van je vader, gelukkig zijn de behandelingen nu tegenwoordig goed he. Syerkte ermee
Viva : heel erg druk weer vandaag
Roanna : wil wel een daagje op de beurs staan. Nou ikke niet hoor. Teveel beurzen gedaan al:mad:

@TRL: We zijn net een uurtje terug van lopend boodschappen doen en toen was het nergens glad, maar vanochtend kon je het gewoon zien. Een hele witte laag op het asfalt en waarschuwingen via de radio he!!

Trouwens E*e was ook weer eens in het nieuws he. Nu weer een flat in de fik. Wel weer sneu voor die mensen en omwonenden. Pffff…

@Beps: Wens je vader in ieder geval sterkte en beterschap ermee. En ook je moeder natuuurlijk, want die zal er ook wel me zitten.

Roanna,ja klopt is een woning van ons,crisisteam hier vanmorgen al druk bezig om mensen vervangende woonruimte ed te geven,koffie en broodjes te brengen.De bewoner is spoorloos,die zal zich ook wel ff schuilhouden,had wat foute plantjes er staan

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

@trl
Lekkere toestand dus bij jullie.

@beps
Dat is schrikken voor je vader :kus:

@viva
Dat zag er gezellig uit die update.

Ik de examens gelukkig achter de rug. Ik denk dat ik ze wel redelijk heb gemaakt, maar dat moet altijd nog maar blijken. We wachten af.

@ mk goed nieuws dus! natuurlijk goede cijfers :wink:

@ cyn mensen kunnen je soms voor de raarste dingen uitschelden, keep it cool

@ beps he bah, vervelend nieuws voor je paps. misschien had je het wel verwacht maar leuk is anders… sterkte voor je paps en je mams

@ trl druk mee dus? vreselijk lijkt me zoiets, je huis is toch je veilige haven en dan door zo’n ****** van een medebewoner krijg je zoiets

anyways, ik lekker weer thuis. solli ging goed, goed gevoel over, nu afwachten. liep alleen wat uit, waardoor ik mn bus had gemist, dus toch maar met de auto… binnen 20 minuutjes was ik klaar (via de comp. 30 meerkeuzevragen) en drukte op klaar en kreeg meteen te zien dat ik geslaagd was. dit is een externe organisatie, waardoor ik een officieel aanerkend certificaat nu heb… moet mn cv ff aanpassen :stuck_out_tongue: hahahah

kreeg ook nog mail/telefoon van uwv dat ze een functie voor me hadden gezien… schrok een beetje want was echt nix voor mij, ik denk ??? moet ik nu verplicht solliciteren maar uitgelegd wat ik ervan vond en toen was het goed… pfewwww
ik bedoel, begrijp me niet verkeerd, ik snap dat je aan allerlei eisen moet voldoen en werk is werk natuurlijk, maar zou toch wel graag een baan krijgen die echt bij me past ipv over tig weken weer te moeten solliciteren…
speaking of which… ga nog maar eens kijken wat er zoal in de aanbieding is, kijken of er iets voor me tussenzit