High tea was leuk, lekker en gezellig, alleen 's nachts een galaanval…
Viva: Groningen is niet dicht… Telegraaf heeft het verkeerd vermeld…
Ja dank jullie wel meiden,vanochtend gewerkt en nu IK HEB VAKANTIE…net al naar paps geweest (waar ik binnen een kwartier weer weggevlucht ben), net thuis en nu hing hij alweer aan de telefoon, kon zijn naalden voor de suiker niet vinden pffffffffffffff, uitgelegd waar ze liggen (daar waar ze altijd liggen).Ik moest even heel goed naar hem luisteren want bla bla bla Nou het zou wel goedkomen…grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr…IK BEN HET ZOOOOO ZAT alleen maar mopperen en bokken…hij wil niet naar buiten, liep erbij als een zwerver…nou het zal me een worst wezen hoe hij er nu bijloopt…donderdagmiddag krijgt hij het gesprek, ik ben benieuwd ben er niet bij (was beter van niet) dus ik wacht het wel af…heb hem nogmaals gezegd dat als hij NEE zegt ik mijn handen van hem aftrek…(morgen is het 2 jaar geleden dat mijn moeder is overleden maar ik heb het gevoel dat ik 10 jaar ouder ben geworden).
Goedemiddag ladies.
@Viva: En da moe nie he!!! Je bent zo jong/oud als je je voelt, maar nu eerst lekker op vakantie. Als dat oudje dan niet wil luisteren… dan moet hij maar voelen. Is hard gezegd, maar het houd een keer op en hopenlijk gaat dat gesprek zonder jou erbij goed, want dan zijn jullie ( hopenlijk) van alles af. Nouja… het blijft natuurlijk wel je vader, maar je weet wel wat ik bedoel he!!!
Ik ook net de tickets binnen en al uitgeprint. Onder voorbehoud… 4 uur s, ochtends weg en 11.30 uur terug. Mooie tijden vind ik zelf. cheer Hou jij vast een paar bedjes vrij Viva!! lol2 lol2 Zin an!!! cheer
@Beps: Geniet van je vrije dag. Het weer heb je in ieder geval mee. :dag:
@MK: He bah, wat vervelend dan weer van die galaanval. Hopenlijk nu geen last meer van!!!
Verder weet ik het ff nie meer.
Oh ja, toch wel… daarnet kwam de manager naar mij toe om te vragen hoe ik me afscheid van het werk wilde hebben. Ik mocht iets kiezen en heb gekozen voor een borreltje met wat hapjes in ons eigen restaurant met onze eigen ploeg en asteblief geen toespraken. Vond hij een goed idee, alhoewel hij lachend wegliep. Dat gaat volgende week vrijdagmiddag gebeuren. Heerlijk idee. cheer
@Viva: Jij gaat vrijdag gewoon op vakantie, laat Pa pa zijn… en dat hoofdstuk kan je ‘bijna afsluiten’! Het houd op, en bij jou gaat het nu ‘voelen’ dus time to switch the button!!! Ik snap dat het niet lukt, maar langzamerhand moet je wel…:kus: voor jou en op naar vrijdag!!!
@Roanna: Haha…ja ja geen toespraken…;)!!! Ik hoop dat ze luisteren…
Ik vandaag eindelijk het ‘bankje voor in de tuin’ gescoord, en wat speeltjes voor als er wel een pupsel komt haha…(of als ik ga kijken bij andere pupsels…)
En nu…in de tuin, op het bankkie met een boekkie
![]()
![]()
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya ![]()
Hilde: 21 mei Gent
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Linda: 31 mei -4 juni Port Zelande
Miere en Crazy - 8 juni/18 juni Marmaris!!!
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Beppie1: 24 juni-1 juli KUSADASI!!!cheer
Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Hilde: 16 augustus Alanya
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
01/01 Hilde
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
Goedemorgen meiden, ik lekker vrij maar al weer veel te vroeg wakker, nou ja is de dag lekker lang, genoeg te doen, de toko strak trekken…iedereen werkse
Zo ik ook wakker maar nog lekker in bedje.
Handig zo een foon gewoon ff online lol2
Straks werken, training dan ivm dat extra taakje erbij.
@Viva:gewoon genieten van de dag. Morgen D-day dan gaan ze zorgen dat de last op je schouders minder wordt. Daarna de verdiende vakantie
O ja meiden ik kan niet wachten…de dagen/uren kruipen om. Vroeg gisteren aan hubs hoe ik alles uit mijn hoofd krijg, die zei, dat lukt nu ff nog niet…
Viva,dat gaat vast wel lukken als je straks lekker in de zon ligt,en ontspannen bent.Hoe laat vliegen jullie,of heb ik daarover heen gelezen?
Tlr, zonder aswolken en vertraging vrijdagochtend om 04.00 uur de lucht in.
Viva: gaat goed komen! :kus:
Dat denk ik ook hoor… Ik heb zoo hard geblazen haha…
Nou alles klaar, ik zo naar de cursus. Gelukkig een vrije dag gekregen op vrijdag(een collega wilde wel werken) maar als het mee zit al volgepland… Hopelijk ![]()
laatste loodjes hier,…
die zijn vaak t zwaarst ![]()
@Viva: Neem morgen lekker een terrasje ofzo… zorg dat je bezig bent.
Verder ben je toch al klaar… ohhh laatste loodjes…lijkt me nu heel dubbel…:kus:
Hallo dames, ik ook weer thuis
Viva : sterkte he meis :kus::kus:
Beps : cursus gehad en verder heb ik volgens mij niet veel gemist,
Bloem, Cyn en Trl ook nog ff langsgeweest om een steuntje te geven voor de laatste loodjes
Meiden, heb goed nieuws, heb vrijdag weer een gesprek bij de winkel waar ik maandag ook een gesprek heb gehad!
Linda : goed zo, we zullen duimen