Hahahahahahaha…
Oh, die heb ik nie.
Beps kijk nou, op facebook een foto van jawel…
Ohhh staat daar jouw kind op??? lol2lol2lol2lol2lol2lol2!!!
Leuk he, S doet ipv die bijeenkomsten met die tosti’s(hostess) een borrel met lekkere hapjes ergens die periode die is. En die foto krijg je thuisgemaild, echt leuk geregeld!
Mooie foto
Daar staat alleen J&H op… toen waren wij er nog niet haha
owh gij staat er ook leuk op! t was ff zoeken, die 2e kende ik wel, maar wist niet dat jij ook gekiekt was…! hahah
ben bezig met een adviesapport… ik verzin van alles ter plekke erbij over de situatie en het voelt zo mega nep, maar ja, t zal wel…hopelijk krijg ik het vandaag af (dan ben ik ervanaf!! haha)
owh ja
@ beps ik was toch iets vergeten bij jullie… mn tandenborsteloplader… denk je dat je die misschien kunt opsturen…? of vrijdag ff gauw langswippen…?
@bloem: succes met je adviesrapport
Jij vrijdag langswippen??? We bellen wel ff vanavond
@bloem: als de oplader door de brievenpas gaat het op basis van gewicht, past t niet door de brievenbus dan moet t als pakketje en kost het opsturen € 6.75
Zo meiden ik zit nog steeds achter mijn bureau, net de laatste toets voor vandaag verwerkt, nu gezellie met het werk uit eten blehhhhhh, daar heb ik dus eigenlijk helemaal geen zin in…met een afdeling waar ze normaal niet eens weten dat we er bij horen…maar ja het is half / half verplicht…
Eet smakelijk en veel plezier ![]()
@viva: eet smakelijk en veel plezier
@mk: zo eten en daarna op bezoek bij schoonvader in ziekenhuis, zal later vanavond jouw email even beantwoorden
Viva: veel plezier hoor ![]()
Ach Viva: Je maakt het vast weer gezellig!!!
En ik… ik ben thuis, doodmoe, wil wel naar bed haha…
Maak het ook niet laat.
Lekker patatjes gegeten, had ik zin in!
ja ik sta ook op de foto met de vlaggen hahaha
wel bijgelezen over zwangeren, vaders kinderen ed maar goed zeef zeg maar ben alles kwijt…
Oh Ja Jac, was ik helemaal vergeten hahahaha… als ik die foto zie dan denk ik aan mn mamsje en papsje haha…
Viva : uit eten en dat zoooo kort na de bevallinglol2lol2lol2lol2
Beps : staat weer leuk op de foto in ADR
Cyn : fijn dat je voor jezelf een keuze hebt kunnen maken
Bloem : druk met adviesrapport schrijven
Linda : naar het ziekenhuis, op bezoek
Roanna : kan de oude programma’s niet meer bekijken, jeetje woon je in de rimboe???lol2lol2lol2lol2lol2lol2
MK : alles ok bij jullie?
Trl : gisteren was vast en zeker je dag niet he
Ik eindelijk tijd gehad om boodschappen te doen en mijn koffer uit te pakken. Duik vanaaf lekker vroeg mijn bedje in
Goedenavond ladies.
@Viva: Je zult al wel bijna weer terug zijn van het etentje, maar ik hoop toch dat het leuk en lekker was. Doe nog wel kalm aan zo direct na de bevalling he!!lol2
@Beps: Lekker op tijd erin. Ja, ja…
@Raak: Nou, we wonen nog net niet in de rimboe en heb zelfs ook UP*, maar niet met die extra zenders, waar juist die series op worden uitgezonden. Maarja, men kan ook altijd niet alles hebben he!! lol2 Jij er ook op tijd in vanaaf en dan vanaf morgen proberen de slinger weer in beweging te krijgen!! Zal nog niet meevallen. Hihihi.
@Jac: Leuke foto’s hoor. Komt me bekend voor. Volgens mij, ben ik daar ook weleens geweest. ![]()
@Cynthia: Misschien heb ik er overheen gelezen, maar wanneer word je oma gecremeerd?
Verder weet ik het ff niet meer.
Onze dochter had ff een hapje meegeten hier. Moest hier in A’doorn examen doen voor haar werk. Soc. hygiene of zoiets. Kokkie heeft haar net weer op de trein gezet.
Fijne avond all. :dag: