Turkish Tea Time

nee dat zeg ik ook niet… maar wel meer kilometers gemaakt :wink:

net 2 uur gespendeerd aan mn proefexamen… was t binnen 5 minuten nagekeken… tskk staat ook niet in verhouding… maar ja, had wel een 9… dus das mooi
(al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik mn aantekeningen voor bepaalde dingen gebruikt heb… dus nu nog zonder aantekeningen! oepss)

Beps ik zou een paar mega potten neerzetten, zodat ze er echt niet meer langs kunnen

Bloem: dat is waar… Maar dat doe ik met liefde hoor :wink: En een 9! Goed hoor :smiley:

ben verslaafd aan dit nummer
[ame=“Ik ben je prooi - Wolter Kroes - YouTube”]YouTube - Ik ben je prooi - Wolter Kroes[/ame]

Beps,pfffff lekker dan die buren,en dat de gemeente het goedgekeurd heeft of hebben ze geen vergunning hoeven aanvragen?

Bloem,een 9 super hoor.

Cyn,mijn duimen draaien…

Pff hier al de hele dag problemen met internet zoooooo traag,schijnt landelijke storing van K*N te zijn.

TRL: mm lekker dan zo’n storing… Maar wij hebben hier op het werk ook K*N maar geen problemen… :slight_smile:

@cyn: DUIMDUIMDUIMDUIMDUIMERDEDUIM…spannend hoor!!!

zo de maandag is er weer af.
@roanna: is bijna bepakt en bezakt en dan gaat ze op vakantie… snap echt niet waarom je voor dat hotel heb gekozen… er is er toch niets aan…Echt ik snap het niet!!!

grapje…beetje jaloers dat je nog gaat…

Meiden: we gaan een hekwerk zetten tussen beide opritten, dus dat komt wel goed. Maar het lef en de non-communicatie zeg maar…

@Bloem: Ehhhh Ze doen de uitbouw va het keukenraam, dus… daarvoor zetten zij de auto. Vandaar ook dat ze zeggen: We steken wel af via jullie oprit…dus…:finger:

@Beps: Ik kan me voorstellen hoe je je nu voelt. Wat een achterlijke zolen zijn die buren van je. Kijk, dat hun willen verbouwen… nog daar aan toe, maar zoiets overleg je dan toch even met je buren, omdat zij er eventueel ook even (over)last van kunnen hebben. Pfff… ik kan er met de pet niet bij. Nou, groot gelijk. Levensgrote schutting er neer zetten, zodat je nooit meer naar die tronies hoeft te kijken. :mad:

Oke, nu even kalm aan doen. Ga lekker even naar je werk, lekker even sporten en gooi het eruit daar.

@Jac: Tja…ik snap ook niet waarom mensen nu juist daar naar toe willen. Misschien was er niks anders. lol2 lol2

@Viva: Heel mooi liedje hoor. Ik wou dat het nog op mij kon slaan. Hihihi.

:mad:O Roanna schei uithahahahalol2lol2lol2lol2lol2

Beps gelijk heb je.

het is hier rustig geweest.
Ik wens iedereen een goede nachtrust… en tot morgen maar weer!

Zo thuis, getrained, nu de meisjes naar buiten en lekker naar bed. Morgen de tandarts en mondhygydinges en dan misschien nog een paar uurtjes werken…

Roanna op Schiphollie… ik :slapen:
Doeggie :dag:

Neehee…Beps. lol2 Ik ben nog niet op Skipholli. Morgenavond pas en dan woensdagochtend om 10.50 uur (o.v.) vliegen.

Iedereen weltrusten alvast. Ik ga er ook nie zo laat in. Zegt ze!

Tot morgen. :dag:

All:kus:

:turkey: [SIZE=5][COLOR=green]Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer::turkey:
[/COLOR][/SIZE]
Trl: 12 november tot 14 november : London
Bloem29: 18 november t/m 21 november: Berlijn- Duitsland
Bloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polen
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia

En de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Roanna,zo blij is Beps voor jullie lol2

Echt ik ben een dag kwait echt… Ok Roanna in dr eigen bedje, ik er weer uit, verbouwingslawaai zeg maar…:(!!!

Zo even naar de tandarts, dan hier eea opruimen en wat vleesjes voor de hondjes halen(en een deel wordt gebracht) inpakken en invriezen en dan vanmiddag/vanavond heerlijk even een paar uurtjes naar de sauna…!!!
Misschien nog een paar uurtjes werken, maar dat mag de pret niet drukken(en dan is het hard werken, we moeten wat achterstand in admin wegwerken…)

Nu… ontbijt!

Roanna en R, heel veel plezier in ADR!

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs199.snc1/6733_1175591222761_1017487646_549911_4707488_n.jpg

Roanna en Kokkie, heel veel plezier in turkije…ik zal aan jullie denken.

Goedemorgen ladies.

Tja… Beps wil me zo snel mogelijk weg hebben, maarja… dan ben ik ook weer eerder terug. lol2

Daarnet ff lichte paniek (nouja!) bij mij. Ik controleer alsnog even op de Schipholsite of alles nog volgens schema verloopt voor morgen, zie ik daar wel mijn vluchnummer staan, maar met een hele andere bestemming. Elizag of zoiets. Nou, het zal wel aan mij liggen, maar had er nog nooit van gehoord. Ik dus bellen met Cai en nou blijkt het de eindbestemming van het vliegtuig te zijn, die een tussen landing op Bodrum maakt. Pfff… ik was wel opgelucht kan ik je zeggen. Hou er niet zo van al die tussenlandingen, maar gelukkig wij niet.

Nou, zo dadelijk nog ff aan de poets. Kokkie gaat zo ff naar de turkse kapper hier en bengt dan gelijk de auto weg voor die schadereparatie. Nog zat te doen dus!!!

Vast tot later nog wel ff.

Oh ja… kon de vissen nog net voeren en bijwerken en daarna deed HA het bij mij niet meer. Alles blanco en kan de website niet vinden, zegt het.
Straks nog maar eens proberen. Hoezo… verslaafd? lol2 lol2