Turkish Tea Time

Ik denk dat het wel Alanya word, maar gewoon een andere acc. We zien wel, maar die datum blijft het gewoon haha…(Ohhh hoezo twijfelaars die we zijn…Rubbie wil gewoon de alternatieven even zien…nooit bemoeit hij zich ermee haha)

goedemorgen meiden.

twijfel bij Beps, wel alanya maar een andere acco.

Tlr. hier is het goed hoor, ben druk aan het aftellen…naar de 21e.
Voor de rest is het hier rustig, wacht geduldig op de indicatie voor mijn vader, en voor de rest baal ik vreselijk van dit weer, maar ik ben niet de enige denk ik.

Beps hou er wel rekening mee dat hoe luxer je gaat hoe meer russen er zijn…en ik persoonlijk pas daarvoor. maar onder de 900 euro voor 2 personen is er genoeg te vinden hoor…leuk weer lekker spitten…hahahahaha orient palace is misschien ook een optie, maar dat ligt niet bij het centrum.

Zitten ook te kijken naar een aantal anderen, kan ook zomaar nog wel een andere plek worden
Maar het kompgoeschratjes…;)!!!

(we gaan morgenochtend even saampjes ervoor zitten, nu druk aan het werk, maar WE GAAN 22 JUNI WEG!!!)

Goeiemorgen dames !

@ Beps Veel succes met de verdere zoektocht ! Er is inderdaad genoeg te vinden en je weet in ieder geval zeker dat je gaat !! :zon02:

Hier het hele ochtendritueel achter de rug: dochter uitgeslapen tot half 10 (is écht uniek), manlief aan 't werk en moeder de vrouw nu lekker aan de koffie. Straks nog ff naar de stad en net besloten dat we vanavond lekker turkse pizza eten met salade :thumbsup:

Gisteren nog oude vakantievriendin van 26 jaar geleden terug gevonden (lang leve hyves !) dus dat wordt weer gezellig ! cheer Ook nog oude foto-albums geplunderd bij m’n broer…wat een verschrikking af en toe hoe je er vroeger uit zag !

Ach heb al weer de wereld gevonden: Aan het kleopatrastrand, onder 900 dus… morgen even overleggen met Rubbie haha

Goede middag …

Viva baalt van het weer en idd je bent niet de enige
Beps aan het speuren voor een andere accomodatie
Hilde heeft een oude vriendin teruggevonden op hyves, leuk zeg, herinneringen ophalen van vroeger
C weer ontstoken ogen, sh*t!! Kan het niet iets met hooikoorts te maken hebben? Is de tijd ook weer he?

Ha meissies,
Alles goe??
Hier wel, ook lekker vrij vandaag. Gisteren zoonlief hier geslapen, die had optreden met de muziek, en vandaag weer, dus geen tijd om naar Frsd te gaan. Ik ga vanavond ook maar kijken, grote taptoe in Katwijk. Je moet ervan houden, maar dat doe ik wel. Hubs van Crazy gaat met me mee, die zit toch ook maar alleen thuis. En dan morgen 1 dagje werken, en vrijdag weer vrij. En dan zijn Pa en Ma 55 jaar getrouwd, dus maar bakkie doen.*
En ik heb m’n eigen auto ook weer terug trouwens. Is nog niet helemaal klaar, maar doet het weer goed. Maar ik denk er toch over om hem in te ruilen voor een kleinere, die wat goedkoper rijdt. Zie wel, ff praten bij de garage, als de eigenaar terug is van vakantie.
**
@ Beps, al geslaagd?? Maar waarom speciaal Alanya? Er is nog zoveel meer!
@ Bloem, heb op een foto van jou gestemd, hoor!
@ TRL, ach, arm kind, hoop dat het snel weer over gaat.
@ Hilde, ook van mij welkom hier
@ Raak,ben je druk??
@ Viva,ja, wat een K**weer, kouwe wind,brrrrrr. Gelukkig wel droog nu.
**
Trouwens, over hondenoppas gesproken, ik heb het ook nog steeds niet defintief goed kunnen regelen. Heb een advertentie gezet voor woningoppas, maar nog weinig reactie. Baal ervan, ik wil wel dat m’n beestjes goed verzorgd worden als ik er niet ben. Iemand een suggestie??

@miertje: Ik hoef niet speciaal naar Alanya…in tegendeel… tenslotte kwam ik er al voor jullie allemaal haha… dus dat er meer is… dat weet ik ook wel ondertussen. MAAR… het is daar gewoon 200-300 goedkoper dan omhoog langs de kust!!! Dus ja dat is ook wel lekker…;)!!!

Ondertussen weer een btje bijgekomen van de reis, was echt moe. Ik mis Roanna… Cyn heeft sinds ik/wij terug ben/zijn niet meer gereageerd… ik weet niet wat er gebeurt is… maar goed… jammer…

@beps: ik had ook al gevraagd waar roanna was en dat ik die hier ook mis!
Cyn laatst hier nog contact gehad. Het ging prima maar helaas verder ook niets gehoord
En je gaat er nogeens met rubbie voor je vakantie zitten!
@mierre: een lekker vrije dag! En oppas ja wij hebben hier een hondenhotel zitten en als ik zeg gaan we naar de hondjes toe dan lopen ze al naar de auto!! Ze vinden het daar geweldig! Oke ik moet eerlijk toe geven het kost wel wat maar als ik op vakantie ga en het naar mijn zin heb mogen mijn honden het ook vind ik! Erg he. En ze hebben het daar luxe hoor. 5 speelvelden zo groot als een weiland! Dus je begrijpt het ze zijn daar echt door de dolle heen. Ze worden geborsteld en gewassen mocht het slecht weer zijn in NL en als ze als een varken hebben geleefd. En mijn honden houden van modder!!! Soms helaas. hahha
Ik was een keer de jongste kwijt! En ikke terug naar huis fiets gepakt en weer terug naar het bos. Is 5 min lopen maar goed. hahaha ikke roepen!!! En daar kwam een vrolijke zwarte hond aan. Ik dacht dat is tie niet want hij is biscuit kleurig. En ja hoor dat was hij wel!! Helemaal zwart van de modder!! Erg he!!! Maar succes met verder zoeken!

ikke net gewerkt ben zoals gebruikelijk kapot!
Weet niet wat dat is denk voorjaarsmoeheid ofzo. Niet normaal meer.
Nu maar patatjes eten uit de pan, want vet eten is nog steeds uit den bozen!!!
12 mei mag ik gelukkig weer naar de dokter!!! Want hij vind het ook te lang duren alles. Gelukkig. hahaha
Iedereen fijne dag verder en misschien tot straks!

@Beps
Even terug lezen op pagina 2-3 dan weet je wat er is gebeurd

@Miere
Gelukkig doet je autootje het weer al is ie nog niet helemaal klaar. Is toch fijner dan een leenauto, tenminste ik heb er altijd een hekel aan om in andermans auto te rijden. Ben te bang dat er iets mee gebeurt.
Jij ook lekker vrij vandaag, even bijkomen of niet? Straks met hub van Crazy op pad en vrijdag een feestje van je vader en moeder. Wat een prestatie he, doen wij ze niet na :slight_smile: Maar alle gekheid op een stokkie … geniet er van!!

@Jac
Hier klaagt ook iedereen over moe zijn. Zal het weer wel doen.

Iedereen is toe aan vitamine V… en zon denk ik…
Nog even en de eerste vertrekken al weer…

Neuhhhh duurt nog even. 16 dagen, die kruipen om moet je maar denken, net weer gebeld paps bij zijn vriendin aan de sch*t, dus of ik maar even kleding wil brengen…pffff…hij wilde ook al niet meer naar het verzorgingstehuis, als het goed is van de week bericht van ciz. Heb gezegd als hij nee zegt, dat ik mijn handen van hem aftrek…nou het was volgens hem de eerste keer dat ik achter hem aan moest komen…ahum…natuurlijk paps,en de keren dat ik je van de grond hebt geraapt vergeten we maar even he…dus vriendin ook op hem ingepraat, als het goed is zegt hij nu weer ja…kierewiet wordt ik er van.

Beps tja wat er is gebeurd, iemand is uit de school geklapt over wat
Roanna over Cyn zou hebben gezegd, vervolgens heeft Cyn, Roanna hier over aangesproken,
Roanna heeft openlijk hier gezegd wat ze heeft gezegd en waar ze zich aan ergerde, Cyn was niet boos en Roanna was niet boos. Toen gingen er anderen zich er weer in mengen, zoals gewoonlijk. En toen is Roanna weggebleven (voorlopig), en vervolgens Cyn ook. dus dat is het in korte lijnen.

Dat met Roanna is overigens zeker niet de hoofdreden dat ik wegblijf, heb haar meerdere malen aangegeven niet boos te zijn op haar, en dat zij dan nog steeds wegblijft is haar keuze…

Ik ben er gewoon klaar mee… En wordt vrijwel niet meer op elkaar gereageerd, als iemand zich ergens mee bemoeid mag dat niet, er zijn mensen die zich aan mij storen… .

Dus ja… dan heb ik hier toch niks meer te zoeken, als ik moet opletten wat ik mag/kan plaatsen!!! Sorry maar daar pas ik voor…

kom op Cyn je bent niet boos, ik dacht dat de lucht geklaard was, maar schijnbaar toch niet.
Jammer hoor!! Maar voor de rest bemoei ik me er niet mee.

Ik ben inderdaad niet boos, maar ben het gewoon zat… alles… het gel*l achter elkaars rug om, het zogenaamd niet weten wat er speelt…

Sorry…

Nou wist ik tot vanmiddag dus echt niet wat er gespeeld heeft… want wij waren weg…

x

Ik doel dus op de situatie met Roanna…

Maar wat ik al zei: Ik vind het jammer, mis een ieder zeker…

Ondertussen aan het spitten geweest, en ik denk zomaar eens dat we eruit zijn…
Morgen meer nieuws…

Nu zorgen dat om 24 uur Rubbie netjes Abraham te laten zien