Haha!!! Hilde: ik PB je net dat je gewoon moet meekletsen, niet alleen meelezen lol2!!!
Thanks allen zover, ik ga eens kijken bij ‘ons reisbureau’ zij helpen altijd heel fijn je door de bomen en het bos, net die ene boom te vinden.
En dan… dan ga ik nog weken twijfelen!!!
Tot straks
Ok Ok, boodschap begrepen !! hahaha ! Zal niet heel regelmatig aanwezig zijn, maar heb nu vakantie (tja, schoolvakanties…) dus deze week zal 't wel goed komen ! Nu het zonnetje nog en dan is helemaal perfect !
@hilde: welkom op TTT!!! Veel kletsplezier
@beps: is opweg naar het reisburo!!! Spannend!!! We zijn benieuwd wat het geworden is!!!
@ Vivaturkije: ik zie dat we tegelijkertijd in Alanya zitten ! Voor ons 3 maanden, 1 week en 5 dagen…hihihi !cheer
Goede middag meiden …
Weer klaar voor vandaag en morgen weer een vrije dag, we hebben het zo slecht nog niet he 
@Kaylo
Shame on you, belangrijkste je bent er weer
@Beps
Op zoek naar een reisje voor 2
@bloem
Doet weer mee aan de fotowedstrijd
@Hilde
Welkom meis, klets gezellig mee zou ik zeggen
@ Marion: Thanx ! Ga m’n best doen…
Meivakantie…nu alleen de temperatuur nog wat hoger, dan krijg ik 'n echt vak.gevoel ! Heb deze week vrij en dochterlief begint zich nu al te vervelen…Straks nog maar ff boodschappen doen en daarna :was: Altijd leuk !
Waarschijnlijk zitten Beps zich nu te verlekkeren bij 't reisbureau en horen we straks wat 't geworden is :zon02:
:NETHERLANMiere: 15 mei Rotjeknor :NETHERLAN
Jac: 17 mei tm 24 mei Katzenfurt Duitsland
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Linda: 31 mei -4 juni Port Zelande
Miere en Crazy - 8 juni/18 juni Marmaris!!!
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Beppie1: 22-29 juni Alanya cheer
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
@ Beppie: 't is gelukt !! cheercheer Toch Alanya en geen Griekenland ? Waar ga je precies naartoe ? :vak02:
We gaan naar … ehhh… Ark Suite… klein all-in, leuke prijs…(onder die 900 dus) dus… ach ik klaag niet haha
Ik zou ook niet klagen met zo’n vooruitzicht !! Moet zelf helaas nog enkele maanden wachten…zucht
Ga vanmiddag denk ik maar strijken met een Turks cd-tje…kom ik een beetje in de stemming !
WWHAAAAA beps super hoor!!! Leuk vooruitzicht!!!
@Hilde
Sneu voor de kids, hebben ze vakantie en dan werkt het weer niet mee. Maar het wordt wat beter aan het einde van de week hoorde ik, kunnen ze misschien nog een paar dagen naar buiten.
@Beps
Geboekt voor Alanya, het gaat massaal die kant uit dit jaar zeg 
@Marion: De prijzen liggen daar dus gewoon vet lager!!! Echt… Gezocht in Griekenland/Tunesie/Egypte… en de andere streken in Turkije… tot ik Alanya nam: BINGO… die prijzen waren pas echt leuk lol2
Beps,gelukt dus,het aftellen kan weer beginnen
Jaaa haha nog 7 weken. Het is zo een kadootje. Rubbie zei dus: Het is nodig lieffie, we MOETEN er even uit… en dat was zondag ;)!!!
Heerlijk hoor, we GAAN!!!(nou ja, is een optie, omdat Rubbie nog vrij moet vragen, maar voor ons is het zeker…)